Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Treniram nizko potrošnjo nafte; 4,5 na 100, ni slabo za precej močan motor in težkega karavana. :)

IMG_20220918_171725.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se boš že navadil...

 

Na koncu boš mogoče celo ugotovil, da zaplinjenje avta ni tako blazno poceni, kot trdijo in dizelaši niso tako požrešni, kot trdijo...

Napisano
pred 36 minutami je Slivka napisal:

Se boš že navadil...

 

Na koncu boš mogoče celo ugotovil, da zaplinjenje avta ni tako blazno poceni, kot trdijo in dizelaši niso tako požrešni, kot trdijo...

Mah, sem skromen in mi tudi Getz zelo ustreza, občasno si dam duška z Z4 :)

 

Mi je sicer zanimivo, ko ima tale v 6.predtavi pri 130kmh zgolj 1900 obratov.

 

pri Z4 pa ko sem ga imel v 5.prestavi testno, na 40kmh in lepo prične pospeševanje, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Mi je sicer zanimivo, ko ima tale v 6.predtavi pri 130kmh zgolj 1900 obratov.

 

Ja, dizel ne hiti. Zanimivo je tudi, da ni bistvene razlike med polnim in praznim. BTjka vleče eno tono tovora v hribe ravno tako s 1900 obrati...

Napisano

Verjetno zadnji letošnji izlet brez strehe, na Jezersko, tule pa trenutni družinski vozni park.

 

P.S. kdor ima jajca, voz Hyundajca! :)

IMG_20220924_135814.jpg

IMG_20220924_140633.jpg

IMG_20220924_180304.jpg

IMG_20220924_111734.jpg

IMG_20220924_111639.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moja ze dolgo ni bila oprana... pa vseeno ne izgleda prav umazano ... :P 

 

 

image.jpeg

  • Všeč 7
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 15 urami je Deeyan napisal:

Premikamo se 😁

IMG_20221016_163634.jpg

 

Legendarna f-ka 👍😊 

 

Jst sem sicer mel tako 323f 🙂 

 

Screenshot 2022-10-17 at 08.49.25.png

 

 

Napisano (urejeno)

Foter je mel tako pfl 2.0 DITD, pa moja 323c takrat v ozadju z mlinčkom 1.5 :D

 

post-1139-1269165015.jpg

Popravljeno od Deeyan
  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nekaj zeza,in ni shranilo teksta🤔...evo-zimske so gor (Pirelli Scorpion Winter)...sem pa pogruntal,da čeprav imam dve hidravlični 2T dvigalki-nizkoprofilno in batno...da je še najhitreje z mazdino škarjasto+vrtalni vijačnik +kljuka...4-5 sekund in je avto dvignjen😀👍

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 6 urami je skritikrt napisal:

Nekaj zeza,in ni shranilo teksta🤔...evo-zimske so gor (Pirelli Scorpion Winter)...sem pa pogruntal,da čeprav imam dve hidravlični 2T dvigalki-nizkoprofilno in batno...da je še najhitreje z mazdino škarjasto+vrtalni vijačnik +kljuka...4-5 sekund in je avto dvignjen😀👍

Sam moment ključ bi se ti pa vseen splačal kupit 😀

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Sam moment ključ bi se ti pa vseen splačal kupit 😀

Pride slika😉...sam ne morem prec,k sem na šihtu🙄

Napisano
dne 13. 11. 2022 ob 7:37 je g.Wankel napisal:

Sam moment ključ bi se ti pa vseen splačal kupit 😀

Evo...med ostalim tudi moment ključ😉.

Te je najbrž "zmotil" križni ključ Gedore za kolesa

WWW.SVH24.DE

Kreuzschlüssel PKW 17x19 (3/4") mm. 410x260 mm

...pa si si mislil,da zategujem z njim.

Ključ je sicer res bomba😀👍...a zategujem seveda z moment ključem.

Ima pa ta križni ključ eno drugo prednost-zaradi dveh "ročic" je nežen do dlani in zaradi bolj centričnega prenosa navora na vijak (ker eno ročko tiščiš,drugo pa vlečeš),je nežnejši za vijak...oz. še bolj pomembno,če je matica!!!

Tudi super je za primere,ko ti kak "kreten" preveč zategne matice...ne rabiš cev za podaljšanje ročice,če imaš tak ključ🧐-se res pozna👍

Priporočam...samo ni lih poceni🙄

Aja...pa da bi me "ujel" pri montaži brez moment ključa😂...sem preveč "počen" na orodje,da bi kaj takega bilo možno😁😉

Pa bo koga zmotilo,za kaj imam dva seta natičnih ključev-en "cenejši" je za ALU vijake,k jih imam poleti na Fordu

WWW.D1SPEC.COM.TW

Detailed information of Aluminum Steel bolts two in one , For Japanese Model offered by D1SPEC .

Malce boljši set

WWW.AMAZON.DE

 ...pa za INOX vijake na Mazdi

lepa cena,dobra kvaliteta,super zapakirano+adapter za ključ...do sedaj niti pikice rje-priporočam😀👍

Mah,sem gledal najprej pr Matsportu tele

  pa se na koncu nisem odločil za njih...mi ni žal🤔

IMG_20210924_130650_1.jpg

IMG_20210924_130705.jpg

He,he...pozabil sliko😆

Sam čudno,za kaj je obrnilo zgornji dve sliki vijakov🧐...mah-ni važno,k je le informativnegaznačaja...kar je važno se lepo vidi.

Sam res čudno...včasih teksta ne shrani...sliko obrne...🤔

 

L.P.

IMG_20221114_090643.jpg

Napisano

@skritikrt

Odlično! 😀

Ja ta ključ me je spomnu k smo bili še mulci in kar na to zategovali 😀

Drugače pa lep set, pa hvala za linke! Sem lih v iskanju novih matic...

Podpis.png

 

Napisano
pred 37 minutami je TiEn napisal:

@skritikrt kdaj lahko pripeljem menjat ?

Dnes sem fraj...prnes dva pira...enga zate in enga zame,pa bova zrihtala tik-tak😉

 

pred 36 minutami je g.Wankel napisal:

@skritikrt

Odlično! 😀

Ja ta ključ me je spomnu k smo bili še mulci in kar na to zategovali 😀

Drugače pa lep set, pa hvala za linke! Sem lih v iskanju novih matic...

Je dolga zgodba...iz leta 91,ko je bila pri nas vojna...sem dezartiral iz JNA...in k stricu v Stuttgart za 5 tednov,dokler se ni v SLO situacija umirila...

No in je imel stric tam avtomehanično delavnico...in k se nisem imel kam dati,sem tam "visel"...in če te zanima,je dovolj,le da zraven gledaš,in se lahko veliko naučiš...to je bilo zame zelo zelo poučno obdobje🤔😀👍

In ena "brihtna" je bil tudi primer,ko je strica klicala stranka,da ima doma avto z predrto pnevmatiko,in če pride zamenjati itd...

In smo po šihtu šli zamenjati...in mi je stric pokazal ta ključ...in,da ga ima zmeraj v avtu itd...in,da z njim spraviš vsako kolo dol...in da je hitro,varno za vijake ,in da ko zategujaš,da imaš lepo občutek koliko zategniti itd....

Sem si takrat zapomnil,in ko sem kupil svoj prvi avto,sem pri Energe.si (oni so zastopnik za Gedore itd...) kupil točno ta ključ

Sedaj ga očitno ni več v programu,a drugje se ga še da dobiti...

Kot že rečeno...res ni "poceni",samo je res "top shit" roba...kupiš enkrat,in imaš "do smrti"👍...ga imam skoz v Fordu.

 

Pa še en nasvet za "eksotične" vijake oz. matice,če se želiš izogniti poškodovanju oz. odrgninam na vijaku/matici.

Čez vijak/matico nastaviš kos polivinilaste vrečke in porineš ključ gor...pač glede na debelino pl. folije tudi 2 ali 3 plasti.

Seveda ko zategneš,znova "na frišno",ker se pač natrga....funkcionira odlično,absolutno nič odrgnin😀

 

L.P.

Napisano

Gecko; neustrašen DeSUS stroj, tule je bila krajša vožnja prava akrobatika in verjetno ne preveč varna v primeru nezgode. :)

IMG_20221112_100849.jpg

IMG_20221112_100839.jpg

IMG_20221112_100827.jpg

IMG_20221112_100815.jpg

  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V verziji Borat za volanom, hehe. 

 

P.S. sej ne da imam v garaži tudi precej prostornega karavana. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.