Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Potujem prete?no na relaciji Kamnik - Ljubljana - Kamnik, vozim se sicer v prometnih konicah, ni pa to zgolj mestna vo?nja. Mestna vo?nja bi bila na LPG verjetno (vsaj) kakih 11 litrov, kar je ?e vedno ugodno, glede na ceno 0,69? za liter.

 

Ve? o tej LPG zadevi, pa v tejle moji predstavitvi avtomobila;

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8417&st=340

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Mene pa zanima, zakaj so Mazde zelo redke med intervencijskimi vozili? Gasilci imajo Lade Nive in Land Roverje defenderje, tudi kak?nega Nissan Navaro sem ?e videl pri gasilcih, zdravniki imajo Suzukije in Fiate, policaji imajo gofle in transporterje, Mazde pa mislim da ?e nisem videl med intervencijskimi vozili, sploh v Sloveniji. Mogo?e komu jasno, zakaj?

Napisano

Verjetno ima uvoznik premalo politicnih vez in premalo lobirajo ... 

 

Pred leti so sicer imeli nekaj na testiranju ... >> http://www.avtoin.com/novica/1204/Mazda6-za-prometno-policijo--P-01-267

 

800-Resize_of_mazda_6_5601_1.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Znanec me spra?uje, ?e bi za omenjeno dejavnost kupil omenjeno?

12 let starega, precej ?ejnega bencinca z avtomatskim menjalnikom za skoraj 4000? in to z namenom taxiranja?  ?zmeden?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glej, ne kupuje novega!

Koliko bi pa ti zanj od?tel?

To?no in natanko ni?, ker ga ne rabim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar zmaj zeli povedati je to da avtomatski menjalnik in 2.3 motor ni ravno sparovcek, saj pije 10+l/100km. Ce se pa to tebi zdi pametna investicija za taxi pa kar pogumno...

Napisano

Se mi zdi, da ce hoces imeti avto za taxi da mora vrednost avta biti minimalno (govorim na pamet) 3.000e. Po domace povedano ravno vsaka kripa nemore biti taxi :)

Napisano

Kar zmaj zeli povedati je to da avtomatski menjalnik in 2.3 motor ni ravno sparovcek, saj pije 10+l/100km. Ce se pa to tebi zdi pametna investicija za taxi pa kar pogumno...

Ve? da je za moj komfort in na?in dela bolj?i avtomatski menjalnik in da ko se ga enkrat navadi? ne gre? ve? nazaj na klasi?nega!

 

Tale bi biw bl za taxi, se v filmski wagen ga zlahka nastimas! :D

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11295532&display=Peugeot%20406%20ST%202.0%20HDi

Sem tudi ?e taksiral z omenjenim 406, sicer karavan ; vse lepo in prav, ampak ro?ni menjalnik odpi?i

Druga?e bi bil pa dobra imitacija!

 

Se mi zdi, da ce hoces imeti avto za taxi da mora vrednost avta biti minimalno (govorim na pamet) 3.000e. Po domace povedano ravno vsaka kripa nemore biti taxi :)

Od kje ti pa to?

In kako naj si nek za?etnik to privo??i?

Vem da je en drugi znanec pred dvema letoma za?el z legendarnim ?igulijem in je sedaj prilezel na zadnjo serijo 626!

Ve?, po?asi je potrebno za?eti!

 

da se vama da.... :rolleyes:

Ja, glej, o?itno mislita da je vse enostavno!

?e ?e toliko pametujeta naj raje kaj subvencionirata!

  • 5 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.