Skoči na vsebino

Dilema


Gustav

Priporočeno sporočilo

Evo, da vidim, kaj bojo mazda?i predlagali.... Kupuje se drugi avto pri hi?i, ki mora imeti pribli?no takele lastnosti:

 

- 4 ali 5 vrat, lahko enoprostorec

- ?imbolj var?en motor bencin ali diesel

- letnik 2008 ali mlaj?i

- do max 8.000?

- velikostni rang vsaj clio, raj?i ve?ji

- kolikor toliko ugodni servisi

 

Problem je v tem ,ker sploh ne vem kater bencinnarji so var?ni. V?asih je bil to opel s svojimi ecoteci, kjer je fotrov kadett 1,6 pil 5,5, litra. Danes tega verjetn noben ne zmore ve?....

 

Predlogi? Skor bolj se kupec nagiba k benzu kot dizlu (bo Ivarveselpress)

 

kej tazga?:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6045865&show=1

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi malce pogledal pri Kiah in Hyundaiu, pa tudi Chevrolet Cruze... :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem malo pristranski ampak Megane 1,5 dci. Clio pije tudi 4l, Megane verjetno malo ve?. Pa enkrat na dva kestlna nalije? pol litra dvotaktola v kestl pa bo tudi Bosch pumpa laufala ker so v?asih malo problemati?ne (preslabo mazanje le z nafto). Vsaj take so moje informacije. :blush:

 

 

Druga?e pa Mazda 3 dizel, kaka Deeyan bi znal povedati iz prve roke kako je s porabo in kako se pelje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga?e pa Mazda 3 dizel, kaka Deeyan bi znal povedati iz prve roke kako je s porabo in kako se pelje.

 

3-jko (1.6) diesla mam v uporabi trenutno cca. 4 mesece, prevo?enih 196kkm, pa morem potrkat na les, da sm zaenkrat zlo zadovoljn. Za teh 110HP sm bil glede pospe?kov pozitivno presene?en. Porabe mam zdej ?e vse tanke zapored okrog 6.5l/100km s tem, da mam dokaj te?ko nogo, druga?e se da 100% pridit pod 6.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kej takega bi bilo zanimivo mogo?e za pogledat (ni letnik 2008, je pa? leto starej?i);

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6035182&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A so to teli motorji ki so ribali na polno?? Bratranc pravi da jih je v ITA na odpadih ogromno z zaribanimi motorji in jih noben niti povoha ne...samo en vem ?e je to ta 2.2 dizl

 

to so ble menda v tur?iji delane te verso. Pred M6 sem bil sam na tem da jo kupim ,pa je nisem ker mi je notranjost preve? odbita. Thnx god, tam bi bil ?ele urnebes. Biv?i sodelavc je imel v roku garancij 4 menjane motorje :)

matr...

 

ja drga? pa hvala za mnenja. KEr gre za drugi avto, naj neb bil prevelik, a vseen dovolj, da se sestra fura v slu?bo 100 km na dan. DCI je res en velk ?parov?k, a bi moral dodobra preverit kaj je okol motorjev, ker vem da so kolegu na cliu menjal vse 4 ?obe zarad kvalitetne nafte na?ega vrlega PETROLA.

 

?e vedno je zanimiv kak bencinar. A sploh obstaja kak?en, ki ?re pod 6l? Seveda da ni parkiran :hudicek: in ima vsaj 1.4 kubikov....

 

3-jko (1.6) diesla mam v uporabi trenutno cca. 4 mesece, prevo?enih 196kkm, pa morem potrkat na les, da sm zaenkrat zlo zadovoljn. Za teh 110HP sm bil glede pospe?kov pozitivno presene?en. Porabe mam zdej ?e vse tanke zapored okrog 6.5l/100km s tem, da mam dokaj te?ko nogo, druga?e se da 100% pridit pod 6.

 

Mazda no go. Dost je, da sem ?el jaz 1x z njo na led. Ne bom ?e ostale familije ogro?al- ?al. sploh traktorja ne. :ph34r:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tistega, ki si prvega omenil, bo kar prava izbira za drugi avto. Predvsem je prakti?en in prostoren za svojo dol?ino. Imel ga je moj sosed in se je zelo pohvlil z njim.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men osebno ni v?e? ampak pomoje zna bit good avto?ek http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5769397&show=1 , druga? pa za kak?no ?kodo je tudi fino pogledat....fotr ma ?e preko 350.000km na bencinarju, pa samo redni servisi...res pa da pije ene 7-8litrov....dizli znajo biti OK, ?e dobi? SLO...to so preverjeni VW motorji

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5568661&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6016832&show=1

 

naj bi biu kar vredu avto?ek tole

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo se ustavte... Kaj pa Ford Focus karavan... 1.6 Tdci?? Meni je na Sljeme (Zagreb) iz Celja pil 4.3 in 4.6 nazaj... Pa sem vozil dinami?no... Res je ?parovec...

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6022059&show=1

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6029951&show=1

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda no go. Dost je, da sem ?el jaz 1x z njo na led. Ne bom ?e ostale familije ogro?al- ?al. sploh traktorja ne. :ph34r:

 

ti 1.6 druga? sploh niso Mazdini motorji ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seat Ibiza kara an ali skoda fabia combi Tdi - ali KIA ceed ki bo se 3 leta v garamciji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar na?tevate je ve?inoma preveliko. Itak ?e imajo dru?inskega karavana. Mislem da so danes nekaj gledali in da bo nek C4 1,4 bencin, kokr pravi tamala. Tud jaz sem predlagal forda, a ni veselja.

 

?e vedno pa nismo ugotovil, kateri bencinar je res var?en, pri 70-90kW. :hudicek:

 

Je to ford 1,4 ali 1,6

citroen 1,4 ali 1,6

VW 1,4 ali 1,6 (sicer je neka fabia letnik 2001 v ?lahti in je skoz jok kok kuri, tko da ne vem... res je pa 11 let stara)

pe?o 1,4 ali 1,6

al opel 1,4 ali 1,6?

honda? :ne vem:

verjetn so ford citroen in pe?o itak iste ma?ine, tko da....

 

hmmmmm :glare::glare::glare:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ?e iz prve roke - Suzuki swift 1.3 92KM, ima 5 vrat, avtomatsko klimo, pije 5,5-6, gretje zicov, lite feltne, ABS, mp3, BC, keyless go, peljemo se 4je s prtljago, zgleda hudo....

 

Nov je bil 9500? pred 3mi leti....ker so zelo dobri jih je te?ko najti na avto netu

 

V treh letih stro?ek 0? razen za olje in filtre, ravnokar v tretjem letu pa olje, filtri vsi tudi kabinski, prve plo??ice bremz 50? :hohoho:

3,75m zelo prostorna 4 - dru?inska ?katlica enakovredna velikim imenom

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5999710&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5950200&show=1

 

 

pa ?e japonc je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tazadn je prevzem leasinga ;)

 

kaj pa Honda diesel?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6060329&show=1

 

leasing se lahko tudi popla?a

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.