Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

BTW, a te tanovi dizli majo tut ?e webasto al karkoli ?e vgrajeno, da se ful hitro ogreje?

 

Nima, tudi nima mo?nosti dokupa ure ali dalinca. Lahko se gre samo na Webasto vgraditi cel grelec.

 

 

Nova ?estka ima na videz ?e precej manj prostora. Precej vi?ji poden.

 

Poden je vi?ji, vpra?anje, kako je z naklonom zadnjega stekla.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Prav ni mi dalo miru to, da se je tudi meni zdel prtlja?nik nove ?estke (522L) manj?i kot pri moji (505L). Pa sem ?el premerit obe...

 

post-1144-1364071388_thumb.jpg

 

Mere NOVA vs. STARA (Mk I) v cm:

A (max. vi?ina) - 70 vs. 77

B (vi?ina do roloja) - 45 vs. 43

C (dol?ina - pri dnu) - 110 vs. 106

D (dol?ina pri roloju) - 70 vs. 73

E (?irina med blatniki) - 100 vs. 106

F (max. ?irina) - 153 vs. 138 (z zaprtimi predali)

 

Torej, ?e bi ?elel nalo?iti najve?jo mo?no kartonasto ?katlo do roloja in z nepodrtimi naslonjali, bi bila pri novi lahko ta v merah: 45x70x100 (315 L) in pri Mk I: 43x73x106 (333 L). Brez roloja oz. do stropa, je pa ta razlika ?e ve?ja (v prid Mk I): 490 L vs. 596 L. Dol?ina pri podrtih naslonjalih gre pa le v prid nove ?estke (ve?ja medosna razdalja...).

 

Ali ima Mk II tudi rolo v dveh delih - dve ?katli?

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Prav ni mi dalo miru to, da se je tudi meni zdel prtlja?nik nove ?estke (522L) manj?i kot pri moji (505L). Pa sem ?el premerit obe...

 

post-1144-1364071388_thumb.jpg

 

Mere NOVA vs. STARA (Mk I) v cm:

A (max. vi?ina) - 70 vs. 77

B (vi?ina do roloja) - 45 vs. 43

C (dol?ina - pri dnu) - 110 vs. 106

D (dol?ina pri roloju) - 70 vs. 73

E (?irina med blatniki) - 100 vs. 106

F (max. ?irina) - 153 vs. 138 (z zaprtimi predali)

 

Torej, ?e bi ?elel nalo?iti najve?jo mo?no kartonasto ?katlo do roloja in z nepodrtimi naslonjali, bi bila pri novi lahko ta v merah: 45x70x100 (315 L) in pri Mk I: 43x73x106 (333 L). Brez roloja oz. do stropa, je pa ta razlika ?e ve?ja (v prid Mk I): 490 L vs. 596 L. Dol?ina pri podrtih naslonjalih gre pa le v prid nove ?estke (ve?ja medosna razdalja...).

 

Ali ima Mk II tudi rolo v dveh delih - dve ?katli?

 

No saj to je to - uporaben del. Rolo je v enem delu ampak vpet na 4h delih. Ravno dol?ina pri roloju je (meni) va?na ker imam stvari ala box za psa not in ?irina med kolesi , ker tista max ?irina je neuporabna, ker vedno nasede? med blatniki

 

Temu pa nisi dodal ?e zaprta vrata, nova mazda se zo?a in zni?a v zadnjem delu in ?e dodatno zmanj?a volumen-vi?ino

 

Hudo dober post :prstgor:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hudo dober post :prstgor:

Se strinjam, vsa ?ast :notworth:

 

?e basen o avensiski. ?e ima? bicikel za jurja, potem ga vozi? na strehi, ?e pa ima? pregre?no drag bicikel, potem ga seveda vozi? v avtu. Znanec, zagrizen rekreativni tekmovalec (to so tisti, ki ?e momile jejo), je imel v stari avensiski v notranjosti prtlja?nik s "?inami" na katere je pritrdil bicikel in ga zapeljal v avto. Potem je nabavil novo avensisko in niti pomislil ni, da bi v ve?jem avtu imel kak?ne probleme. In bicikel seveda ne gre ve? not na tak na?in. Bil je tako razo?aran da je imel resen namen avto prodati, a ker je nov bi s prodajo spu?il preve? denarja.

 

Nima samo Mazda problemov z manj?o uporabnostjo prtlja?nika ve?jim dimenzijam avta navkljub.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Se strinjam, vsa ?ast :notworth:

 

?e basen o avensiski. ?e ima? bicikel za jurja, potem ga vozi? na strehi, ?e pa ima? pregre?no drag bicikel, potem ga seveda vozi? v avtu. Znanec, zagrizen rekreativni tekmovalec (to so tisti, ki ?e momile jejo), je imel v stari avensiski v notranjosti prtlja?nik s "?inami" na katere je pritrdil bicikel in ga zapeljal v avto. Potem je nabavil novo avensisko in niti pomislil ni, da bi v ve?jem avtu imel kak?ne probleme. In bicikel seveda ne gre ve? not na tak na?in. Bil je tako razo?aran da je imel resen namen avto prodati, a ker je nov bi s prodajo spu?il preve? denarja.

 

Nima samo Mazda problemov z manj?o uporabnostjo prtlja?nika ve?jim dimenzijam avta navkljub.

 

A bicikel za jurja je pocen??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A bicikel za jurja je pocen??

 

Hotel sem samo povedat, da se za jurja bicikel ?e znjde na strehi avta, tisti za nekaj jurjev pa ponavadi ne. A je poceni ali ne pa, ?e kupi? novega polnovzmetenega gorca za jurja (in ga tudi resno uporablja? - tiak so polnovzmeteni za resno uporabo) bo? hiter ugotovil da si se ?ist premalo "stegnil". Je pa vsakega ?koda ?e ti ga spi... ne glede na ceno. In jaz si ?e nekak normalno upam na morje s tapocen biciklom, s tadragim sem bil samo enkrat in upal, da dvojno zaklepanje pri mazdi deluje, ker skoz ?ipe mi ga nebi mogli ven vzet (vsaj ne v celoti).

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

A bicikel za jurja je pocen??

 

?e ho?e? kolikor toliko spodobno specialko, si kmalu pri treh.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Sicer offtopic, ampak pretiravate. Glede specialk, tut za 1500 recimo dobi? zelo spodobno rekreativni, ki zna za ve?ino bit ?ist ok. Jaz sem ravno kupil hardtaila 29er-ja :-). Tle je tut podobna zgodba. Vsi gledajo sam, da je menjalnik xt, itd...pozablja se pa na okvir, ki je dale? najbolj pomemben :-)

Napisano

?e mal offtopica. ?e kupi? polnovzmeten bicikl za jurja, bo? zagotovo hiter menjal le?aje pa kak?ne feltne, in tudi vzmetene za katerega bo? ugotovil da to ni to. Je ceneje takoj v ?tartu dat 2jurja.

Res nevem zakaj se nekateri ?udite trditvi da je jurja bicikel poceni, obenem se pa vozite v mazdah ?eprav bi se lahko peljali v dacciah :prstgor::P

 

?e mal on topic. Lastnik nove ?estice (dizel) je mi je danes povedal, da so trditve trgovcev o ni?ji porabi nove ?estke ?ista nakladancija - njemu kuri toliko kot prej?nji model.

Sli?at pa je govorice o porabi bencinarke celo okol 6,5 v praksi. A kdo kaj ve ?e je kaj resnice na tem, ker ?e je tako bi bila bencinska razli?ica lahko zelo zanimiva, kar se ti?e stro?kov na prevo?en kilometer seveda.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e mal on topic. Lastnik nove ?estice (dizel) je mi je danes povedal, da so trditve trgovcev o ni?ji porabi nove ?estke ?ista nakladancija - njemu kuri toliko kot prej?nji model.

Sli?at pa je govorice o porabi bencinarke celo okol 6,5 v praksi. A kdo kaj ve ?e je kaj resnice na tem, ker ?e je tako bi bila bencinska razli?ica lahko zelo zanimiva, kar se ti?e stro?kov na prevo?en kilometer seveda.

 

Meni je na testu CD175 AT kazala povpre?no porabo 7.0. Ne vem pa, za koliko ?asa nazaj je bil ta podatek.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Meni je na testu CD175 AT kazala povpre?no porabo 7.0. Ne vem pa, za koliko ?asa nazaj je bil ta podatek.

 

Sam sem bil na testu ?e pred ?asom z 15oKM dizlom ro?ni menjalnik in po mestu je bila poraba 7,2l/100km, na relaciji (17km) pa sem pri?el pod 5l/100km, je pa imel avto ko sem se vsedel v nejga prevo?enih 12km.

Na isti relaciji mi je npr. Hyundai i40 pokuril 0,5l/100km ve?.

 

Kar se pa ti?e bencinarjev pa so dokaj primerljivi v porabi z dizlom, vsaj tako ka?ejo prvi odzivi.

So pa baje tudi podobno odzivni kot dizel, le da jim manjka tisti sunek ko turbina zagrabi.

V obeh primerih pa se poraba vi?a ?im vij?ji so vrtljaji motorja.

Napisano

Vpra?anje je tudi, koliko je ra?unalnik v avtu to?en. Sedanja Mazda ka?e kak?en liter manj?o porabo od tiste, ki si jo izra?unam sam.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Vpra?anje je tudi, koliko je ra?unalnik v avtu to?en. Sedanja Mazda ka?e kak?en liter manj?o porabo od tiste, ki si jo izra?unam sam.

 

Pri moji cx5 je kar to?en. Izra?unana : 7,457 ra?unalnik: 7,4 :prstgor:

Napisano

Zadnji? so me na MMS "podu?ili" zakaj 5-vratne razli?ice ?estke ni ve?. ?e?, da tudi Passat je nima niti premijski proizvajalci in zato naj bi ?li v to smer.

 

Resnica pa je ?isto druga?na saj ravno premijci ?edalje bolje odkrivajo to tr?no ni?o in to?no vedo, da je konkurenca ravno tu naj?ibkej?a. Audi je zato uvedel razred A5 in A7, BMW in za to razred 5GT in ravno so predstavili novega 3GT, kjer so tudi pri Autobildu ugotovili, da je bolj prakti?en kot karavanska razli?ica trojke.

 

To, da se drugod kupci ne odlo?ajo za 5-vratne razli?ice je navadno v tem, da i??ejo veliko prostora in ?im ni?jo ceno tako, da tudi 500? ali jurja razlike v prid ?tirivratne je navadno dovolj, da se odlo?ijo za to razli?ico. Tistim, ki pa je res prostor v prtlja?niku eden od odlo?ilnih faktorjev pa vzamejo karavana. Zato je navadno 5-vratna nekako tista, ki jo ne izberejo ne eni ne drugi, ?eprav neupravi?eno.

 

In Mazda se umika ravno od tam, kjer drugi prihajajo saj vedo, da je tam tr?no zanimiv segment... veliko bolj kot kak drug segment pa nekateri ?e vedno rinejo tja.

33112_1.png

Napisano

In Mazda se umika ravno od tam, kjer drugi prihajajo saj vedo, da je tam tr?no zanimiv segment... veliko bolj kot kak drug segment pa nekateri ?e vedno rinejo tja.

 

 

?e bi imela Mazda 6 tudi 5 vratno razli?ico, bi sedaj imel eno naro?eno ...

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

?e bi imela Mazda 6 tudi 5 vratno razli?ico, bi sedaj imel eno naro?eno ...

 

Sva ?e dva... ok pri meni v recimu letu, letu in pol... tko pa :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Zadnji? so me na MMS "podu?ili" zakaj 5-vratne razli?ice ?estke ni ve?. ?e?, da tudi Passat je nima niti premijski proizvajalci in zato naj bi ?li v to smer.

 

Resnica pa je ?isto druga?na saj ravno premijci ?edalje bolje odkrivajo to tr?no ni?o in to?no vedo, da je konkurenca ravno tu naj?ibkej?a. Audi je zato uvedel razred A5 in A7, BMW in za to razred 5GT in ravno so predstavili novega 3GT, kjer so tudi pri Autobildu ugotovili, da je bolj prakti?en kot karavanska razli?ica trojke.

 

In Mazda se umika ravno od tam, kjer drugi prihajajo saj vedo, da je tam tr?no zanimiv segment... veliko bolj kot kak drug segment pa nekateri ?e vedno rinejo tja.

 

Na?inu, ko ima BMW serija3 model GT ve?ji prtlja?nik od karavana nekateri pravijo kanibalizem. Resnica je ta, da bodo pri BMW-ju ve? prodali, preprosto, ker imajo za ponudit ve?. ?eprav sem prista? karavanov, je trojka GT edini bavarc ki bi ga kupil (?e bi se sam s seboj zmenil, da sem pripravljen dat tolk dnarja za pleh).

 

Po mojem mnenju je Mazda pri ?estki karoserijsko pihnila s predolgo ljimuzin, preve? "kupejevskim" karavanom in ukinitvijo 5vratne razli?ice.

 

?ez eno leto ali dve bi ?e tudi men pasalo menjat. In ?e bi imela nova ?estka enako uporaben prtlja?nik kot ta moja starina, potem sploh nebi razmi?ljal, tako pa...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Glede teh razli?ic bi bilo fino videti prodajo po svetu in kak?na je razlika med njima....kar je logi?no, seveda so jih kar nekaj prodali...samo ?e je razlika prevelika, kar seveda vpliva tudi na proizvodne stro?ke potem kot ka?e ni bilo ra?unice. Sem prepir?an da se je niso odlo?lili izdelovati ker jim pa? ne pa?e...?e bi nosila denar, bi jo verjetno ?e vedno prodajali, lahko da so razliko tega denarja vlo?ili v razvoj nove trojke, kjer bi pridobili in prevezeli ?e kupce kak?nim drugim znamkam ipd. in s tem pokrili morda izgubljene kupce te razli?ice ?estke katere ve? ne izdelujejo ipd., odogvorov je verjetno kar nekaj, samo kater je pravi in ?e je, bo pa ?as pokazal, prav tako prodajne ?tevilke...svetovne seveda.

Napisano

Sva ?e dva... ok pri meni v recimu letu, letu in pol... tko pa :ne vem:

 

 

Tako bo? pa kaj? Jaz sem naro?il karavana :D.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Tako bo? pa kaj? Jaz sem naro?il karavana :D.

 

Ne vem... v bistvu ni tiste prave ?elje tako, bom ?e kar razmi?ljal. Meni se karavani na splo?no ne dopadejo tako da bi se izredno te?ko odlo?il zanj... ?e pa pomislim ?e ve?je stro?ke, ki jih ima? s karavanom tekom uporabe za nekaj kar 99,99% ?asa ne rabim je pa sploh kiks. Limuzina je pa pa? limuzina.

 

Mater a je res tako te?ko narest tako, da se s kufrom odpre tud ?ipa. Vse se da nares tudi v trenutni obliki limuzine pa prakti?no ne bi podra?ilo stro?kov. ?e vedno bi bil izgled limuzine le luknja bi bila priro?na in bistveno ve?ja saj bi se takoj znebili tistih neumnih nosilcev prtlja?nega pokrova in bi ostali le amortizerji, ki bi se lepo zlo?ili v rob prtlja?nika in ne bi kradli prostora. Sicer so pa se vsi lahko prepri?ali, da pri limuzini, ko ti zlezejo stvari k hrbtu zadnjih sede?ev jih te?ko ven dobi tudi dvometra?. Kdorkoli je manj?i mora pa dobesedno ali zlesti v prtlja?nik ali pa imeti s seboj de?nik, da si potegne stvari k sebi kot nam je to demonstriral Ajvar.

 

Na?inu, ko ima BMW serija3 model GT ve?ji prtlja?nik od karavana nekateri pravijo kanibalizem. Resnica je ta, da bodo pri BMW-ju ve? prodali, preprosto, ker imajo za ponudit ve?. ?eprav sem prista? karavanov, je trojka GT edini bavarc ki bi ga kupil (?e bi se sam s seboj zmenil, da sem pripravljen dat tolk dnarja za pleh).

 

Tale je ?e men v?e? pa mi BMW-ji precej dol visijo. Sre?a, da cene niso ravno ljudske tako ni ?anse, da bi me BMW zamikal :huh:

33112_1.png

Napisano

.. ?e pa pomislim ?e ve?je stro?ke, ki jih ima? s karavanom tekom uporabe za nekaj kar 99,99% ?asa ne rabim je pa sploh kiks. Limuzina je pa pa? limuzina.

 

 

 

 

 

Kaksni pa so ti vecji stroski pri uporabi karavana v primerjavi s petvratno limuzino?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tale je ?e men v?e? pa mi BMW-ji precej dol visijo. Sre?a, da cene niso ravno ljudske tako ni ?anse, da bi me BMW zamikal :huh:

 

Kolk bo pri nas nevem, v Nem?iji bo cena 145konjskega dizla 36k? kar je primerljivo z najdra?jo razli?ico ?estke.

Glej Boss, ti proda? ?estko, proda? kapelco (znebi? se stro?kov), pa mal ma? sigurno dnarja na "?porkasi", pa zdele ko bodo saniral NLB tud kaj pade, pa... Uglavnem ni hudi? da nebi. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kolk bo pri nas nevem, v Nem?iji bo cena 145konjskega dizla 36k? kar je primerljivo z najdra?jo razli?ico ?estke.

Glej Boss, ti proda? ?estko, proda? kapelco (znebi? se stro?kov), pa mal ma? sigurno dnarja na "?porkasi", pa zdele ko bodo saniral NLB tud kaj pade, pa... Uglavnem ni hudi? da nebi. :P

 

 

Verjetno je tale BMW za 36K ? zacetna cena ... primerjliva z zacetno ceno Mazde6 :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.