Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)

 

izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)

 

sam nazalot volan je brez feelinga, drugace pa kr boljsi od mazde 6 v vseh pogledih

 

pa ne vem zakaj ni 3 kraki volan ?e v osnovi, samo po naro?ilu. ta je fakin ugly.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

dobr kako zgleda volan ni tok pomembno (je pa res da oz prve mazde6 je bil ful carsko, pri mazdi 6 II pa je ze beden in neergonomicen), sam feeling na njem je pomemben, to ma mazda dobr zrihtan...pa kak ford...vw z izjemo audija pa ne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dobr kako zgleda volan ni tok pomembno (je pa res da oz prve mazde6 je bil ful carsko, pri mazdi 6 II pa je ze beden in neergonomicen), sam feeling na njem je pomemben, to ma mazda dobr zrihtan...pa kak ford...vw z izjemo audija pa ne

 

vem kaj misli?, ampak ko je pripriteta plac, feeling ni ve? bistvo :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)

 

izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)

 

Superba vedno dajem kot primer, kako se lahko re?i v enem ?usu tako limuzinsko obliko kot uporabnost petih vrat. ?al pa kljub FL-ju, ki je bolj posre?en kot prej vseeno Superb ostaja precej neeleganten. Kot, da ?kodi ne dovolijo, da bi naredila kak oblikovalski prese?ek. ?e znata KIA in Hyundai zakaj ne bi znali ?ehi... al se pa VW boji, da bo naenkrat ?koda lep?a kot ljudski avto.

 

Ampak vseeno, ko bo treba avto menjat in ?e bo slu?ajno spet kaka nehumano ugodna akcija, kot nazadnje, ko so res lepo opremljenega Superba dajali za 22k? ... hmmm ne vem :ne vem:

33112_1.png

Napisano

caki, superb ti ni lep, kia in hyundai pa ja?

 

sam je res uno beauty is in the eye of the beholder :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

caki, superb ti ni lep, kia in hyundai pa ja?

 

Primerjaj Superba, Optimo in i40... ne vem sam men je ?koda en ?iv dolg?as narejen bolj po tistem strumnem Nem?kem ein, zwei, drei sistemu brez ?ustev in ob?utka za ?ivost. Vse skup neka hladna prera?unljivost.

33112_1.png

Napisano

@Boss, se precej strinjam, men so ?kodojci eni najgr?ih proizvajalcev, oba na?teta Korejca (Optma & I40)pa sta mi svetovna. :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)

 

izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)

 

sam nazalot volan je brez feelinga, drugace pa kr boljsi od mazde 6 v vseh pogledih

 

Bmw 3,5 GT imata vrata-sipa sistem zadaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja pa ne limuzine

 

sej je napisal 3 in 5GT.. to sta le 5-vratna tako kot A5 in A7 pri olimpijcih. Jebemu ?e Porsche ve, da je treba imet veliko luknjo - Panamera. :harhar:

33112_1.png

Napisano

dobr, zakaj se morajo napisat klobase za vsako stvar

limuzina ima 4 vrata in superb je edini, ki ima narejeno tako, da se poleg prtljaznih vrat, odpira tudi zadnje steklo...gademit, kaj ni razumljivo :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dobr, zakaj se morajo napisat klobase za vsako stvar

limuzina ima 4 vrata in superb je edini, ki ima narejeno tako, da se poleg prtljaznih vrat, odpira tudi zadnje steklo...gademit, kaj ni razumljivo :P

 

Seveda ni razumljivo, ker ni ni ?ist tko... tudi 5GT ima isti sistem dvojnega odpiranja prtlja?nika tako kot Superb.

33112_1.png

Napisano

Seveda ni razumljivo, ker ni ni ?ist tko... tudi 5GT ima isti sistem dvojnega odpiranja prtlja?nika tako kot Superb.

 

Samo 5GT ni limuzina... Se mi zdi, da Labi ravno to povdarja... Da je edina limuzina, ki ima tak nacin odpiranja... :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ko se ?e pogovarjamo tukaj o M 6 III; a se pri vas vozi po cestah kaj teh avtov?

Tukaj na obali jaz videvam edino ta rde?o testno druge pa ?e nisem videl. :whatever:

 

 

Napisano

Alex, verjetno so jih malo zadr?al s prodajo, ravno zaradi tega E-loopa. :D

 

Je pa zanimivo, ko poudarjate bistvo 5-vratne makine, no pri meni se je zaradi LPG bojlerja (name??enega direkt za zadnjo klop) povsem izgubila ta funkcionalnost 5-vratne izvedbe, tako da bi zlahka kupil 4-vratnega v nadaljevanju. Ob nakupu pralnega stroja bom pa prisiljen kerga fehtat ali pa pla?ati dostav, v kolikor ne bo brezpla?na. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Napisano

?estitke Mazdi! :cheers:

 

Bolj ko jih hodim gledat, bolj se mi zdi karavan lep?i od limuzie.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Ja, ?estitke. ?eprav meni na fotografijah ni ni? posebnega, v ?ivo zgleda pravi stroj.

 

Se strinjam, v ?ivo izgleda precej bolje.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Se strinjam, v ?ivo izgleda precej bolje.

 

V vo?nji pa sploh. :wub::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zadnji? sprobal osnovni model M6 III - bencinsko 2.0i Challenge (145 KM).

 

Zdi se mi, da ji spodaj mal manjka, vendar bi se dalo tudi s takim motorjem pre?iveti. Ker vozim na izi, je bila povpre?na poraba po ra?unalniku cirka 6,5 l/100 km. Vendar se je na za?etku, ko sem ?el takoj na odprto cesto in avtocesto, pri neki normalni vo?nji, ki ni presegala 140/150 km/h in je velikokrat bila okoli 130 km/h, poraba dvigovala nad 7, tja do 7,7 l/100 km.

 

No, zdaj ?akam ?e na dizla, itak se bom zaljubil ... :-/

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.