Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole je bila edina nova sestica, ki sem jo videl v 10 dneh, ko sem bil na dopustu ... :) ...

 

Objavljena slika

 

Pa se ta je bila na poti domov ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

"After owning a 2008 CX-7 and a 2011 CX-7 I decided I wanted something with better gas milage so I went into the dealer expecting to leave with a CX-5. I test drove the CX-5 and when I was walking around I saw the back of the Mazda6 and I asked the salesman, what car is this? He explained to me that this was the new 2014 model, I said I want to test drive this too. After driving both I decided on the Mazda6 and I haven't regretted my decision. I got the touring model and my mom went a day after me and bought the isport model since she liked mine so much. 2 days ago my husband was t-boned when someone ran a red light, my Mazda6 is now totaled! Thankfully he was driving my car because the side airbags saved his life. I now get to go and get another car and you can be sure I'm going to get another Mazda6.

 

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni touring Karavan?

 

sport Touring

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Touring je naziv za nivo opreme v ZDA (najni?ja je Sport, srednja Touring in najvi?ja Grand Touring (GT)), vse pa so zaenkrat le v sedan izvedbi in z 2.5L bencinskim motorjem.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

I??em, pa nikjer ne najdem...

Kolk je ET feltne nove mazde 6... glede na to, da je in 19" in 17" iste ?irine (7,5) je ET pri obeh verjetno enak, ne? Zimske gume bi namre? nataknil na 17"...

 

LP Uro?

Napisano

I??em, pa nikjer ne najdem...

Kolk je ET feltne nove mazde 6... glede na to, da je in 19" in 17" iste ?irine (7,5) je ET pri obeh verjetno enak, ne? Zimske gume bi namre? nataknil na 17"...

 

LP Uro?

 

pri 17'' je ET50

19'' pa 45

Napisano

Hja pa ne - z Bossom lahko kontrirava da sva z dinami?no vo?njo spravila karavana na 5,6 brez kakr?negakoli problema.

 

Tu pa navaja

Pri trenutni ceni bencina in dizla, 15.000 prevo?enih kilometrih na letni ravni in pri?akovanih porabah goriva 7,0 l//100 za dizla in 7,7 l/100 km

 

Od kje mu to?

 

Po drugi strani pa lahko sam povem, da karavana iz praznega v 'full load' spravi? iz 5,6 na 6.0 skorajda te?ko na ve?, kaj bi bencinar povedal ob pomankanju navora?

 

Ne me narobe razumeti, sam mam raje bencinarje ampak danes si ?e vsak novinar sam postavlja pogoje za svoj ?lanek.

 

ta je res bu?man

udobje vo?nje (na razdrapanih cestah) - o?itno ne pozna mazde

 

razsvetljavo merilnikov je treba ro?no prilagajati (no?/dan) - ni res samo tipko mora? pritisniti in dela s senzorjem ali pa s pri?ganimi/ugasnjenimi

 

predvajalnik glasbe z USB-klju?a ob vsakem zagonu avta za?ne pri prvi skladbi - ha ha ha ha ha ha ha vsak to najde

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Itak, da tej razvajeni novinarji pi?ejo sme?nice.To bi morali vzet par navadnih ljudi, ki bi izprobali razli?ne avte in bi potem pisali ?lanke.Tako kot sta to res dobro naredila Boss in Jures. :bravo:

Ostalih testov jaz itak ne berem, ker pri nekaterih premium znamkah je recimo 6,5l/100 odli?en dose?ek, pri ostalih znamkah je to za njih le povpre?en dose?ek.

 

 

Napisano

Hja pa ne - z Bossom lahko kontrirava da sva z dinami?no vo?njo spravila karavana na 5,6 brez kakr?negakoli problema.

 

Tudi tega bencinarja lahko spravi? pod 6 brez kakr?negakoli problema.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Tudi tega bencinarja lahko spravi? pod 6 brez kakr?negakoli problema.

 

nisem rekel da ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e dobro, da avtor ves ?lanek govori, da je pristranski in da na?eloma ne mara dizlov, ker smrdijo - bencin pa naj bi bil ?lahten :o

V glavnem pa? objektivnost ?epa in ?e dejansko primerja? bo verjetno razlika ob istem re?imu vo?nje nekje liter in pol ali raje malo ve? - z Juresom sva kr odlo?no prevozila tisto traso brez kakr?negakoli cjazenja (ok tistih nekaj km, k se ni dalo prehitet sanjavih Italijanov, Avstrijcev in Nemcev) pa je bil rezultat lepih 5,6. ?e bi recimo ?e malo bolj pazila, pa izbrala kak?no manj razgibano cesto in recimo hitrost na AC spustila na 120 pa se upam trditi, da se da vozit blizu 5 litrov ali pa celo mogo?e pod.

 

Tko, da za porabo 7 se mora? pa konkretno potrudit in ?e se isto konkretno trudi? z bencinarjem tudi tam pol ne bo 7,7 ampak raje blizu 9.

 

Se pa vseeno strinjam z njim, da pri 15.000km na leto in ?e gleda? vse skozi porabo, je bencinar ?e vedno cenovno ?isto sprejemljiv oziroma celo bolj smotrna izbira. Vseeno pa to ne traja 7 let ampak slabih 4 in pol, da izena?i? ceno oziroma nekje 67.000km.

 

Se pravi, ?e gledam iz moje perspektive, kjer delam cca 35.000km na leto je to v dveh letih in v kolikor bi avto imel nekje 200.000km je to cca 4 jur?ke prihranka ali pa mogo?e malo manj zaradi malce dra?jih servisov dizla a bi to razliko nazaj dobil ob prodaji, ker bi dizla prodal nekoliko dra?je kot bencinarja.

 

Bottomend

vse je odvisno torej kolk cajta misli ?lovek met avto, ker ?e bo prodajal po parih letih s skoraj ni? kilometri je dizel slaba izbira, ?e pa bi vseeno z njim naredil 200 jurjev kilometrov pa ne vidim vzroka zakaj bi vsaj cenovno dal prednost bencinarju pred dizlom. Glede na to pa da sem vozil obe tako bencinsko kot dizelsko ?estko skyline ne morem re?i, da pri udobju ali hrupu sploh obstajajo kak?ne razlike. Zaradi ni?je kompresije je dizela? izredno tih.

33112_1.png

Napisano

Kako je pa kaj z navorom?Ker benzinar ima skoraj pol manj navora od dizla.A se to veliko pozna v vo?nji?

Klanci, poln prtlja?nik?

 

 

Napisano

Kako je pa kaj z navorom?Ker benzinar ima skoraj pol manj navora od dizla.A se to veliko pozna v vo?nji?

Klanci, poln prtlja?nik?

 

O seveda potrebna je moc zato so potrebni obrati ( ne velja za mps)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

razsvetljavo merilnikov je treba ro?no prilagajati (no?/dan) - ni res samo tipko mora? pritisniti in dela s senzorjem ali pa s pri?ganimi/ugasnjenimi

Tako je bilo pri prejsnji (oz. je verjetno tudi pri tvoji) ... pri tanovi pa je res treba obrnit regulacijo svetlosti do konca, da se tudi ponoci prizge osvetlitev na full (recimo popoldan, ko se dela mrak, so recimo ze prizgane luci.... in seveda je osvetlitev zaslona in merilnikov zmanjsana... in je treba potem regulator za osvetlitev dati v skrajni polozaj, da se prizge dnevni nacin osvetlitve armature ...

 

predvajalnik glasbe z USB-klju?a ob vsakem zagonu avta za?ne pri prvi skladbi - ha ha ha ha ha ha ha vsak to najde

 

Mimo tega niti ne mores... ce le enkrat probas zadevo :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A se ni pred ?asom govorilo o nekih popravkih softvera za radio?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Tako je bilo pri prejsnji (oz. je verjetno tudi pri tvoji) ... pri tanovi pa je res treba obrnit regulacijo svetlosti do konca, da se tudi ponoci prizge osvetlitev na full (recimo popoldan, ko se dela mrak, so recimo ze prizgane luci.... in seveda je osvetlitev zaslona in merilnikov zmanjsana... in je treba potem regulator za osvetlitev dati v skrajni polozaj, da se prizge dnevni nacin osvetlitve armature ...

 

 

ampak, kakorkoli ?e je ta sistem ro?nega prilagajanja osvetlitve ?tevcev je ?isto outdated in si Mazda tega ne bi smela privo??iti, da v letu 2013 ?e vedno ne poznajo senzorjev, ki samodejno prilagajajo svetlost ?tevcev glede na zunanjo osvetljenost.

 

recimo pri VAG-u to poznajo ?e desetletje in deluje to?no tako kot je potrebno

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.