Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

BTW, a te tanovi dizli majo tut ?e webasto al karkoli ?e vgrajeno, da se ful hitro ogreje?

 

Nima, tudi nima mo?nosti dokupa ure ali dalinca. Lahko se gre samo na Webasto vgraditi cel grelec.

 

 

Nova ?estka ima na videz ?e precej manj prostora. Precej vi?ji poden.

 

Poden je vi?ji, vpra?anje, kako je z naklonom zadnjega stekla.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Prav ni mi dalo miru to, da se je tudi meni zdel prtlja?nik nove ?estke (522L) manj?i kot pri moji (505L). Pa sem ?el premerit obe...

 

post-1144-1364071388_thumb.jpg

 

Mere NOVA vs. STARA (Mk I) v cm:

A (max. vi?ina) - 70 vs. 77

B (vi?ina do roloja) - 45 vs. 43

C (dol?ina - pri dnu) - 110 vs. 106

D (dol?ina pri roloju) - 70 vs. 73

E (?irina med blatniki) - 100 vs. 106

F (max. ?irina) - 153 vs. 138 (z zaprtimi predali)

 

Torej, ?e bi ?elel nalo?iti najve?jo mo?no kartonasto ?katlo do roloja in z nepodrtimi naslonjali, bi bila pri novi lahko ta v merah: 45x70x100 (315 L) in pri Mk I: 43x73x106 (333 L). Brez roloja oz. do stropa, je pa ta razlika ?e ve?ja (v prid Mk I): 490 L vs. 596 L. Dol?ina pri podrtih naslonjalih gre pa le v prid nove ?estke (ve?ja medosna razdalja...).

 

Ali ima Mk II tudi rolo v dveh delih - dve ?katli?

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prav ni mi dalo miru to, da se je tudi meni zdel prtlja?nik nove ?estke (522L) manj?i kot pri moji (505L). Pa sem ?el premerit obe...

 

post-1144-1364071388_thumb.jpg

 

Mere NOVA vs. STARA (Mk I) v cm:

A (max. vi?ina) - 70 vs. 77

B (vi?ina do roloja) - 45 vs. 43

C (dol?ina - pri dnu) - 110 vs. 106

D (dol?ina pri roloju) - 70 vs. 73

E (?irina med blatniki) - 100 vs. 106

F (max. ?irina) - 153 vs. 138 (z zaprtimi predali)

 

Torej, ?e bi ?elel nalo?iti najve?jo mo?no kartonasto ?katlo do roloja in z nepodrtimi naslonjali, bi bila pri novi lahko ta v merah: 45x70x100 (315 L) in pri Mk I: 43x73x106 (333 L). Brez roloja oz. do stropa, je pa ta razlika ?e ve?ja (v prid Mk I): 490 L vs. 596 L. Dol?ina pri podrtih naslonjalih gre pa le v prid nove ?estke (ve?ja medosna razdalja...).

 

Ali ima Mk II tudi rolo v dveh delih - dve ?katli?

 

No saj to je to - uporaben del. Rolo je v enem delu ampak vpet na 4h delih. Ravno dol?ina pri roloju je (meni) va?na ker imam stvari ala box za psa not in ?irina med kolesi , ker tista max ?irina je neuporabna, ker vedno nasede? med blatniki

 

Temu pa nisi dodal ?e zaprta vrata, nova mazda se zo?a in zni?a v zadnjem delu in ?e dodatno zmanj?a volumen-vi?ino

 

Hudo dober post :prstgor:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hudo dober post :prstgor:

Se strinjam, vsa ?ast :notworth:

 

?e basen o avensiski. ?e ima? bicikel za jurja, potem ga vozi? na strehi, ?e pa ima? pregre?no drag bicikel, potem ga seveda vozi? v avtu. Znanec, zagrizen rekreativni tekmovalec (to so tisti, ki ?e momile jejo), je imel v stari avensiski v notranjosti prtlja?nik s "?inami" na katere je pritrdil bicikel in ga zapeljal v avto. Potem je nabavil novo avensisko in niti pomislil ni, da bi v ve?jem avtu imel kak?ne probleme. In bicikel seveda ne gre ve? not na tak na?in. Bil je tako razo?aran da je imel resen namen avto prodati, a ker je nov bi s prodajo spu?il preve? denarja.

 

Nima samo Mazda problemov z manj?o uporabnostjo prtlja?nika ve?jim dimenzijam avta navkljub.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, vsa ?ast :notworth:

 

?e basen o avensiski. ?e ima? bicikel za jurja, potem ga vozi? na strehi, ?e pa ima? pregre?no drag bicikel, potem ga seveda vozi? v avtu. Znanec, zagrizen rekreativni tekmovalec (to so tisti, ki ?e momile jejo), je imel v stari avensiski v notranjosti prtlja?nik s "?inami" na katere je pritrdil bicikel in ga zapeljal v avto. Potem je nabavil novo avensisko in niti pomislil ni, da bi v ve?jem avtu imel kak?ne probleme. In bicikel seveda ne gre ve? not na tak na?in. Bil je tako razo?aran da je imel resen namen avto prodati, a ker je nov bi s prodajo spu?il preve? denarja.

 

Nima samo Mazda problemov z manj?o uporabnostjo prtlja?nika ve?jim dimenzijam avta navkljub.

 

A bicikel za jurja je pocen??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A bicikel za jurja je pocen??

 

Hotel sem samo povedat, da se za jurja bicikel ?e znjde na strehi avta, tisti za nekaj jurjev pa ponavadi ne. A je poceni ali ne pa, ?e kupi? novega polnovzmetenega gorca za jurja (in ga tudi resno uporablja? - tiak so polnovzmeteni za resno uporabo) bo? hiter ugotovil da si se ?ist premalo "stegnil". Je pa vsakega ?koda ?e ti ga spi... ne glede na ceno. In jaz si ?e nekak normalno upam na morje s tapocen biciklom, s tadragim sem bil samo enkrat in upal, da dvojno zaklepanje pri mazdi deluje, ker skoz ?ipe mi ga nebi mogli ven vzet (vsaj ne v celoti).

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer offtopic, ampak pretiravate. Glede specialk, tut za 1500 recimo dobi? zelo spodobno rekreativni, ki zna za ve?ino bit ?ist ok. Jaz sem ravno kupil hardtaila 29er-ja :-). Tle je tut podobna zgodba. Vsi gledajo sam, da je menjalnik xt, itd...pozablja se pa na okvir, ki je dale? najbolj pomemben :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e mal offtopica. ?e kupi? polnovzmeten bicikl za jurja, bo? zagotovo hiter menjal le?aje pa kak?ne feltne, in tudi vzmetene za katerega bo? ugotovil da to ni to. Je ceneje takoj v ?tartu dat 2jurja.

Res nevem zakaj se nekateri ?udite trditvi da je jurja bicikel poceni, obenem se pa vozite v mazdah ?eprav bi se lahko peljali v dacciah :prstgor::P

 

?e mal on topic. Lastnik nove ?estice (dizel) je mi je danes povedal, da so trditve trgovcev o ni?ji porabi nove ?estke ?ista nakladancija - njemu kuri toliko kot prej?nji model.

Sli?at pa je govorice o porabi bencinarke celo okol 6,5 v praksi. A kdo kaj ve ?e je kaj resnice na tem, ker ?e je tako bi bila bencinska razli?ica lahko zelo zanimiva, kar se ti?e stro?kov na prevo?en kilometer seveda.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e mal on topic. Lastnik nove ?estice (dizel) je mi je danes povedal, da so trditve trgovcev o ni?ji porabi nove ?estke ?ista nakladancija - njemu kuri toliko kot prej?nji model.

Sli?at pa je govorice o porabi bencinarke celo okol 6,5 v praksi. A kdo kaj ve ?e je kaj resnice na tem, ker ?e je tako bi bila bencinska razli?ica lahko zelo zanimiva, kar se ti?e stro?kov na prevo?en kilometer seveda.

 

Meni je na testu CD175 AT kazala povpre?no porabo 7.0. Ne vem pa, za koliko ?asa nazaj je bil ta podatek.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je na testu CD175 AT kazala povpre?no porabo 7.0. Ne vem pa, za koliko ?asa nazaj je bil ta podatek.

 

Sam sem bil na testu ?e pred ?asom z 15oKM dizlom ro?ni menjalnik in po mestu je bila poraba 7,2l/100km, na relaciji (17km) pa sem pri?el pod 5l/100km, je pa imel avto ko sem se vsedel v nejga prevo?enih 12km.

Na isti relaciji mi je npr. Hyundai i40 pokuril 0,5l/100km ve?.

 

Kar se pa ti?e bencinarjev pa so dokaj primerljivi v porabi z dizlom, vsaj tako ka?ejo prvi odzivi.

So pa baje tudi podobno odzivni kot dizel, le da jim manjka tisti sunek ko turbina zagrabi.

V obeh primerih pa se poraba vi?a ?im vij?ji so vrtljaji motorja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji? so me na MMS "podu?ili" zakaj 5-vratne razli?ice ?estke ni ve?. ?e?, da tudi Passat je nima niti premijski proizvajalci in zato naj bi ?li v to smer.

 

Resnica pa je ?isto druga?na saj ravno premijci ?edalje bolje odkrivajo to tr?no ni?o in to?no vedo, da je konkurenca ravno tu naj?ibkej?a. Audi je zato uvedel razred A5 in A7, BMW in za to razred 5GT in ravno so predstavili novega 3GT, kjer so tudi pri Autobildu ugotovili, da je bolj prakti?en kot karavanska razli?ica trojke.

 

To, da se drugod kupci ne odlo?ajo za 5-vratne razli?ice je navadno v tem, da i??ejo veliko prostora in ?im ni?jo ceno tako, da tudi 500? ali jurja razlike v prid ?tirivratne je navadno dovolj, da se odlo?ijo za to razli?ico. Tistim, ki pa je res prostor v prtlja?niku eden od odlo?ilnih faktorjev pa vzamejo karavana. Zato je navadno 5-vratna nekako tista, ki jo ne izberejo ne eni ne drugi, ?eprav neupravi?eno.

 

In Mazda se umika ravno od tam, kjer drugi prihajajo saj vedo, da je tam tr?no zanimiv segment... veliko bolj kot kak drug segment pa nekateri ?e vedno rinejo tja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In Mazda se umika ravno od tam, kjer drugi prihajajo saj vedo, da je tam tr?no zanimiv segment... veliko bolj kot kak drug segment pa nekateri ?e vedno rinejo tja.

 

 

?e bi imela Mazda 6 tudi 5 vratno razli?ico, bi sedaj imel eno naro?eno ...

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji? so me na MMS "podu?ili" zakaj 5-vratne razli?ice ?estke ni ve?. ?e?, da tudi Passat je nima niti premijski proizvajalci in zato naj bi ?li v to smer.

 

Resnica pa je ?isto druga?na saj ravno premijci ?edalje bolje odkrivajo to tr?no ni?o in to?no vedo, da je konkurenca ravno tu naj?ibkej?a. Audi je zato uvedel razred A5 in A7, BMW in za to razred 5GT in ravno so predstavili novega 3GT, kjer so tudi pri Autobildu ugotovili, da je bolj prakti?en kot karavanska razli?ica trojke.

 

In Mazda se umika ravno od tam, kjer drugi prihajajo saj vedo, da je tam tr?no zanimiv segment... veliko bolj kot kak drug segment pa nekateri ?e vedno rinejo tja.

 

Na?inu, ko ima BMW serija3 model GT ve?ji prtlja?nik od karavana nekateri pravijo kanibalizem. Resnica je ta, da bodo pri BMW-ju ve? prodali, preprosto, ker imajo za ponudit ve?. ?eprav sem prista? karavanov, je trojka GT edini bavarc ki bi ga kupil (?e bi se sam s seboj zmenil, da sem pripravljen dat tolk dnarja za pleh).

 

Po mojem mnenju je Mazda pri ?estki karoserijsko pihnila s predolgo ljimuzin, preve? "kupejevskim" karavanom in ukinitvijo 5vratne razli?ice.

 

?ez eno leto ali dve bi ?e tudi men pasalo menjat. In ?e bi imela nova ?estka enako uporaben prtlja?nik kot ta moja starina, potem sploh nebi razmi?ljal, tako pa...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede teh razli?ic bi bilo fino videti prodajo po svetu in kak?na je razlika med njima....kar je logi?no, seveda so jih kar nekaj prodali...samo ?e je razlika prevelika, kar seveda vpliva tudi na proizvodne stro?ke potem kot ka?e ni bilo ra?unice. Sem prepir?an da se je niso odlo?lili izdelovati ker jim pa? ne pa?e...?e bi nosila denar, bi jo verjetno ?e vedno prodajali, lahko da so razliko tega denarja vlo?ili v razvoj nove trojke, kjer bi pridobili in prevezeli ?e kupce kak?nim drugim znamkam ipd. in s tem pokrili morda izgubljene kupce te razli?ice ?estke katere ve? ne izdelujejo ipd., odogvorov je verjetno kar nekaj, samo kater je pravi in ?e je, bo pa ?as pokazal, prav tako prodajne ?tevilke...svetovne seveda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako bo? pa kaj? Jaz sem naro?il karavana :D.

 

Ne vem... v bistvu ni tiste prave ?elje tako, bom ?e kar razmi?ljal. Meni se karavani na splo?no ne dopadejo tako da bi se izredno te?ko odlo?il zanj... ?e pa pomislim ?e ve?je stro?ke, ki jih ima? s karavanom tekom uporabe za nekaj kar 99,99% ?asa ne rabim je pa sploh kiks. Limuzina je pa pa? limuzina.

 

Mater a je res tako te?ko narest tako, da se s kufrom odpre tud ?ipa. Vse se da nares tudi v trenutni obliki limuzine pa prakti?no ne bi podra?ilo stro?kov. ?e vedno bi bil izgled limuzine le luknja bi bila priro?na in bistveno ve?ja saj bi se takoj znebili tistih neumnih nosilcev prtlja?nega pokrova in bi ostali le amortizerji, ki bi se lepo zlo?ili v rob prtlja?nika in ne bi kradli prostora. Sicer so pa se vsi lahko prepri?ali, da pri limuzini, ko ti zlezejo stvari k hrbtu zadnjih sede?ev jih te?ko ven dobi tudi dvometra?. Kdorkoli je manj?i mora pa dobesedno ali zlesti v prtlja?nik ali pa imeti s seboj de?nik, da si potegne stvari k sebi kot nam je to demonstriral Ajvar.

 

Na?inu, ko ima BMW serija3 model GT ve?ji prtlja?nik od karavana nekateri pravijo kanibalizem. Resnica je ta, da bodo pri BMW-ju ve? prodali, preprosto, ker imajo za ponudit ve?. ?eprav sem prista? karavanov, je trojka GT edini bavarc ki bi ga kupil (?e bi se sam s seboj zmenil, da sem pripravljen dat tolk dnarja za pleh).

 

Tale je ?e men v?e? pa mi BMW-ji precej dol visijo. Sre?a, da cene niso ravno ljudske tako ni ?anse, da bi me BMW zamikal :huh:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.. ?e pa pomislim ?e ve?je stro?ke, ki jih ima? s karavanom tekom uporabe za nekaj kar 99,99% ?asa ne rabim je pa sploh kiks. Limuzina je pa pa? limuzina.

 

 

 

 

 

Kaksni pa so ti vecji stroski pri uporabi karavana v primerjavi s petvratno limuzino?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale je ?e men v?e? pa mi BMW-ji precej dol visijo. Sre?a, da cene niso ravno ljudske tako ni ?anse, da bi me BMW zamikal :huh:

 

Kolk bo pri nas nevem, v Nem?iji bo cena 145konjskega dizla 36k? kar je primerljivo z najdra?jo razli?ico ?estke.

Glej Boss, ti proda? ?estko, proda? kapelco (znebi? se stro?kov), pa mal ma? sigurno dnarja na "?porkasi", pa zdele ko bodo saniral NLB tud kaj pade, pa... Uglavnem ni hudi? da nebi. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolk bo pri nas nevem, v Nem?iji bo cena 145konjskega dizla 36k? kar je primerljivo z najdra?jo razli?ico ?estke.

Glej Boss, ti proda? ?estko, proda? kapelco (znebi? se stro?kov), pa mal ma? sigurno dnarja na "?porkasi", pa zdele ko bodo saniral NLB tud kaj pade, pa... Uglavnem ni hudi? da nebi. :P

 

 

Verjetno je tale BMW za 36K ? zacetna cena ... primerjliva z zacetno ceno Mazde6 :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.