Skoči na vsebino

Tezave pri levi gumi (zavore, lezaj, ....)


Priporočeno sporočilo

Zdravo

 

Danes se peljem proti Ljubjani, ko opazim da v levih ovinkih nekaj ropota pri levi (voznikovi) gumi. Zadeva je konkretno cudno zato me zanima, ce se komu vsak okvirno sanja kaj bi lahko bilo.

 

Kaksni so znaki:

* v ostrih desnih ovinkih vcasih (ja ne vedno) na polno neki podrsa (slisi se kot da bi zavore na polno zadrgnile)

* vcasih se pedal za zavoro pri zaviranju kar ugresne za nekaj cm in potem skoci nazaj (nekako kot ko se vklopi ABS). To se dogaja tudi pri manjsih hitrostih in pocasnem zaviranju.

* najbolj zanimiva pa je, da obcasno ko pospesujes (tam od 50 pa do 70 km/h) stevec za hitrost tko zaniha na dol in gre nazaj gor ceprav se hitrost ne spremeni.

 

Naceloma sam mislim kak ABS senzor ampak ne razlozi ropota. Lezaj je bil menjan dobre pol leta nazaj pa nekako ne razlozi tezav z zavorami.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti ma? pa same eksperimentalne....:)

 

poglej malo okoli zavor, ?e mogo?e kaj losanega v smislu da bi plo??ice se gibale nenormalno prosto, preglej, diske (tudi notranja stran) teko?ino, preglej ?e kje kaj ovira zavorne cevi

Lahko da je tudi zrak, kar bi povzro?ilo luft na pedalu in plo??icah, gre za zavore ne se ?pilat

 

Sam mi ni jasen tvoj opis...

 

Danes se peljem proti Ljubjani, ko opazim da v levih ovinkih nekaj ropota pri levi (voznikovi) gumi.

 

Kaksni so znaki:

* v ostrih desnih ovinkih vcasih (ja ne vedno) na polno neki podrsa (slisi se kot da bi zavore na polno zadrgnile)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jures: ma ja avto dela super...samo ko je pa nekaj narobe je pa zelo cudno :)

 

No ropota v desnih ovinkih.

 

Jutr grem na siht z Mazdo 3 in klicem pelkota, da peljem pokazat. Nekako vozim v avto celo familijo in se nocen nic igrat pri zavorah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa mogoce ti se cilinder steka (tradicionalna mazdina posebnost)

?e ?teka cilinder vidi? to tako, da ko parkira? avto je, je feltna, kjer ?teka cilinder  ?isto vrela. Jaz sem vedno tako ugotovil.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da napisem se kaj je bilo:

Na koncu se je izkazalo, da je bil totalno zjeban levi prednji lezaj. Ker je bil menjan slabo leto nazaj je sel v garancijo.

Kak?nega ste montirali takrat?  Kupi od SKF v prodajalni le?ajev, pride? trikrat ceneje skozi pa ?e kvaliteta je neprimerno bolj?a kot original le?aji.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?nega ste montirali takrat?  Kupi od SKF v prodajalni le?ajev, pride? trikrat ceneje skozi pa ?e kvaliteta je neprimerno bolj?a kot original le?aji.

Ne vem....kar pelko montira :) Vse kar vem je da je bil prej nemski sedaj je japonski

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nič od tega mi ne leži. Klaas je preveč nizko da bi ga probal.   Union in Žuja mi ne sedeta. Če more bit hrvaško, pol naj bo Karlovačko.   Doma imam večinoma Stiegel, Mürauer, Otakringer gmischts, Egger.   Tudi Uniona ali Puntigamera spijem, če ga v roko dobim. Denarja pa zanj ne bom dal nikoli.
    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.