Skoči na vsebino

Dobrodošli na Mazda forum Slovenija!

Prijavi se ali se registriraj za dostop do vseh funkcij foruma. Z registracijo bo omogočeno sodelovanje v debatah, deljenje svojih izkušenj in uporaba zasebnih sporočil z ostalimi uporabniki foruma.

Close
Slika

Tlak v gumah


43 odgovorov v tej temi

#1 Odsoten   saalen89

saalen89

    Kotalko

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9899
  • 52 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:AT
  • Model avtomobila: Mazda 6 GH 2.0 CD -MZR

Objavljeno: 23 May 2018 - 17:21

Pozdravljeni,
Lastim si Mazdo 6 GH, 2.0 MZR-CD 140KM, SportCombi GT. Decembra sem montiral zimske gume Pirelli Sottozero 2 Serie II 225/45/18 95H XL RFT DOT16. Gume so bile rabljene, profil enakomerno obrabljen. In po cca 6000-7000KM mi je na sprednjih gumah po sredini pojedlo skoraj do indikatorjev, samo na voznikovi strani, na sovoznikovi manj. Sedaj me matra firbec, vulkanizer mi je nafilal not 2.8 bar in pravi da je to pravi tlak za te gume. Meni se zdi da je to preveč 2.8 bar. Z prostim očesom je videt da je po sredini pobralo,razlike je cca 1mm od robov. Vukkanizer trdi da ni kriv tlak, ampak ker so RFT pnevmatike in da sem večinoma vozil po avtocesti. Trdil mi je da se zimske vedno filajo 0.2bar več kot ostale in d nebi bilo razlike če bi bile polnjene 2.5Bar kot sm jst predlagal.
Kaj pravite vi na to?
Hvala

#2 Odsoten   markym

markym

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 7144
  • 514 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: M6 BY dizl

Objavljeno: 23 May 2018 - 17:33

Kaj ti pravi pa navodilo za uporabo?
Gume sem na 2.8 pumpal ko smo bili polno nalozeni za na dopust. Drugače imam letne 2.4 - 2.5. Zimske pa 2.4. Na leto delam cca 40k in oba kompleta mi zdrzita 5 let.
Tako da ta te je žejnega cez vodo peljal z 2.8 bara.
  • uporabniku Scr3am je všeč

#3 Odsoten   saalen89

saalen89

    Kotalko

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9899
  • 52 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:AT
  • Model avtomobila: Mazda 6 GH 2.0 CD -MZR

Objavljeno: 23 May 2018 - 18:34

Verjetno da res, mal je huda z 2.8 Bar. Ni mi jasno nič.Odzadaj niso nč pobrane gume. Odspredaj pa so malo snete po sredini.

#4 Odsoten   LabiGT

LabiGT

    Alesi

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 49
  • 14289 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 23 May 2018 - 18:48

Sploh ni res. 2.8bar je cisto ok, in ni zaradi tega pobralo gum.
  • uporabniku Shrek je všeč

#5 Odsoten   Aless

Aless

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 478 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 23 May 2018 - 19:08

Ni panike z 2.8 bara. Ne bi smelo zarad tega pobirat gume, pa ce ze bi jih pobralo vse 4 skor enako.
Npr. Opel ima predpisan tlak 225/45/17 za ECO voznjo 3bare!
  • Z M A J in Shrek je všeč

#6 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 21755 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 23 May 2018 - 21:45

Da bi ti zaradi tlaka pobiralo po sredini bi moral dati kar precej preko 3 bare. Kaj pa če je bil vulkanizerjev manometer pokvarjen in se mu je recimo igla zataknila pri 2,8 bara?

 

A si šel kaj na pumpo kontrolirat? Ker že to je čudno, da je ena bolj požrta kot druga, ker to bi nekako potrdilo mojo teorijo, da je bil vulkanizerjev merilec tlaka v kurcu in je model pumpal in pumpal, ko pa je spustil je manometer vedno pokazal 2,8 pa ne glede ali je bilo notri res 2,8 bara ali pa precej več.



#7 Odsoten   AmpeR

AmpeR

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5804
  • 714 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Kras
  • Model avtomobila: CX-5 CD175 revolution 4x4
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 24 May 2018 - 06:23

Pozdravljeni,
Lastim si Mazdo 6 GH, 2.0 MZR-CD 140KM, SportCombi GT. Decembra sem montiral zimske gume Pirelli Sottozero 2 Serie II 225/45/18 95H XL RFT DOT16. Gume so bile rabljene, profil enakomerno obrabljen. In po cca 6000-7000KM mi je na sprednjih gumah po sredini pojedlo skoraj do indikatorjev, samo na voznikovi strani, na sovoznikovi manj. Sedaj me matra firbec, vulkanizer mi je nafilal not 2.8 bar in pravi da je to pravi tlak za te gume. Meni se zdi da je to preveč 2.8 bar. Z prostim očesom je videt da je po sredini pobralo,razlike je cca 1mm od robov. Vukkanizer trdi da ni kriv tlak, ampak ker so RFT pnevmatike in da sem večinoma vozil po avtocesti. Trdil mi je da se zimske vedno filajo 0.2bar več kot ostale in d nebi bilo razlike če bi bile polnjene 2.5Bar kot sm jst predlagal.
Kaj pravite vi na to?
Hvala

 

Sva že dva! Prav enak primer imam na Mokki x. Enake gume, pritisk in obraba :blink:   :vskalo:  

Da niso slučajno gume kej defektne?!



#8 Odsoten   TiEn

TiEn

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 10119
  • 277 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Vipava
  • Model avtomobila: Mazda 6 2014 CD175 Revolution AT

Objavljeno: 24 May 2018 - 09:24

Jaz sem imel na sottozero 3 dobesedno vtorčke na sredini pojete na vseh 4 gumah enako,.. zdej pa nevem ali je prejšni lastnik kupil že take rablenje ali je to nastalo na samem avtu,.. na letnih tega problema ni zaslediti



#9 Odsoten   saalen89

saalen89

    Kotalko

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9899
  • 52 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:AT
  • Model avtomobila: Mazda 6 GH 2.0 CD -MZR

Objavljeno: 24 May 2018 - 13:03

@Boss, sicer sem tudi sam nekaj časa delal kot vulkanizer, česa takega nisem še videl. 2.8 mi je malo tu mač, 2.7 še gre, ker so zimske naj bi se filalo malo več. Ker ta avto nimam veliko cajta sm se ravnal po njihovih priporočilih. Vmes sm tudi kontroliral tlak tako da ni ta fora z iglo. Pomojem igra vlogo ker so RFT in vsega po malem se je nabralo + malo višji tlak+douge razdalje.

@AmpeR, meni je vulkanizer rekel da naj bi bile to MOE Mercedes Original Equipment, tako tudi piše na gumi, in da pri mercedesih bolj pobira robove. Zna bit ker sedim na tej strani torej voznikova stran in jih pobira bolj. Moraš pa vedet da so to RFT gume in niso namenjene za ta avto tako kot moj.

@TIeN. Js sm na prejšnjih Michelin PS 3 imel 2.7 bar in je šlo skozi brez kakšne obrabe,guma je bila enakomerno obrabljena, nikjer po sredini obrabljena. Zdej a ga serje ta Pirelli pa nevem

#10 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 21755 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 24 May 2018 - 14:09

Hja ne vem - jaz sem na teh bolj nizkopresečnih vedno nekje od 2,7 in tudi za določene tipe gum do 3,0 in mi zdržijo več kot 70.000km. Obraba pa je na vseh popolnoma enakomerna od robo, preko sredine do drugega roba.


  • uporabniku Shrek je všeč

#11 Odsoten   jures

jures

    divjak by default

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 2637
  • 26871 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Citroen GC4 Picasso HDi150
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 24 May 2018 - 14:24

Run Flat ima trde boke, lahko da tlak pritisne potem v sredino gume in je tam večje trenje



#12 Odsoten   LabiGT

LabiGT

    Alesi

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 49
  • 14289 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 24 May 2018 - 15:46

Ce pise MOE vse je jasno, srot gumo imas.
Nima veze tlak (ceprav je na rft gumi 2.8 bara kot bi se na kamnih vozu)

Za info ostalim: gume ki so kao narejene za mercedese, audije, porscheje itd so ponavadi precej precej slabse kot serijske istega modela istega proizvajalca.
Tudi na testih so prisli do takih ugotovitev

#13 Odsoten   jures

jures

    divjak by default

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 2637
  • 26871 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Citroen GC4 Picasso HDi150
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 24 May 2018 - 16:14

Isto je na motorju, tovarniske bridgestone so trše in drsijo....zamenjaš pa misliš da si še enkrat izpit naredil

#14 Odsoten   mazda3 2010

mazda3 2010

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5680
  • 317 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:SG
  • Zanima me:Snowboarding
  • Model avtomobila: mazda 3 120G Attraction

Objavljeno: 21 June 2018 - 10:18

Zdravo.

 

Bom kar tule vprašal. Včeraj in danes se mi je prižgal alarm za pritisk v pnevmatikah. Preverim danes in včeraj, tlak normalen. Po resetiranju včeraj se je danes spet oglasil alarm. Tlak spet enak v vseh gumah. Ima kdo kakšno idejo kaj bi to lahko bilo? Gre za mazdo 3,  2015, aktualen model.



#15 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 21755 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 21 June 2018 - 11:00

a ti imaš senzorske ventilčke ali ti gleda tlak glede na razliko v vrtenju na ABS senzorju?



#16 Odsoten   mazda3 2010

mazda3 2010

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5680
  • 317 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:SG
  • Zanima me:Snowboarding
  • Model avtomobila: mazda 3 120G Attraction

Objavljeno: 21 June 2018 - 11:01

a ti imaš senzorske ventilčke ali ti gleda tlak glede na razliko v vrtenju na ABS senzorju?

vrtenje na ABS senzorju. Ventilčke je imela prejšnja mazda 3



#17 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 21755 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 21 June 2018 - 11:19

Sej zato pa vprašam, ker so se ventilčki namreč vrnili in to z ABS-om je proti predpisom v EU.

 

Ok če imaš ABS merjenje, najprej eno glupo vprašanje. A so gume enake na vseh kolesih? Ok, bom malce drugače vprašal, ker tole zgleda kot, da te trolam. A si slučajno menjal kakšno gumo in je recimo ena pobrana do pol profila druga pa nova s polnim profilom?

 

Druga zadeva bi bil pa lahko le še problem na ABS senzorju samem ali pa na senzorju kota volana.



#18 Odsoten   mazda3 2010

mazda3 2010

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5680
  • 317 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:SG
  • Zanima me:Snowboarding
  • Model avtomobila: mazda 3 120G Attraction

Objavljeno: 21 June 2018 - 11:56

:rolleyes: Gume so vse enake, še taprve (Michelin). Ni videt da bi bile kje bolj pobrane. Tudi kakšnih poškodb ni bilo. Bom videl danes še bo se še kaj oglasil....drugače bo treba servis klicat.

 

Še eno vprašanje: mazda ima garancijo 3+2. avto je sedaj star 3 leta in 2 meseca. Ali gre ta senzor še pod garancijo oz. kakršnokoli popravilo v zvezi s tem?



#19 Odsoten   Gelipter

Gelipter

    Aci - družinski gelipter

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 7434
  • 2590 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Koper
  • Zanima me:Mazdeeeeeee in lepe Mazdurineee
  • Model avtomobila: Mazdurina CX5 Sky City bencin
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 21 June 2018 - 13:11

Ej...po mojem gre to pod garancijo 3+2...ne bi smeli komlicirat.če so delani redni servisi na poobl.servisu Mazda..lp

#20 Odsoten   mazda3 2010

mazda3 2010

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5680
  • 317 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:SG
  • Zanima me:Snowboarding
  • Model avtomobila: mazda 3 120G Attraction

Objavljeno: 21 June 2018 - 14:03

jau tudi mislim da je tako...mogoče ima še Boss kakšnega skritega aduta v rokavu :zvizga:





Odgovori



  


0 uporabnikov pregleduje to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov