Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, moja uvo?ena Mazda ima slede? problem (to se mi je v 14 dneh zgodilo drugi?...)

Namre?, iz lepega miru se pri?ge lu?ka za ESP in SCBS malfunction...avto ostane brez mo?i. Se ustavim, ugasnem in se normalno peljem naprej, vendar pa z majhno mero negotovosti...

Preguglal sem kar nekaj tujih forumov, ampak tak?ne napake nisem ma?el...je imel mogo?e kdo podobno izku?njo? Vem, da bi bil tester dobrodo?el, vendar ga (?e) nimam, tako, da kak?nih kod napak ?al ne morem posredovati...

 

Hvala za odgovor in lp

 

Napisano

Zakaj pa ne na Mazda servis??

A nimajo novej?e Mazde 5let garancije?

 

Tko na pamet brez testerja je te?ko ugibat.

S kje pa si? ?e si blizu MS ali pa MB ti ga lahko jst dam na tester.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zakaj pa ne na Mazda servis??

A nimajo novej?e Mazde 5let garancije?

 

Tko na pamet brez testerja je te?ko ugibat.

S kje pa si? ?e si blizu MS ali pa MB ti ga lahko jst dam na tester.

Hja, avto je uvo?en iz DE...ne vem kako je z garancijo (se moram pozanimat)...druga?e pa sem iz Dolenjske ;)

Vseeno hvala za ponudbo ;)

Napisano

Hja, avto je uvo?en iz DE...ne vem kako je z garancijo (se moram pozanimat)...druga?e pa sem iz Dolenjske ;)

Vseeno hvala za ponudbo ;)

Nem?ka ima najverjetneje 3 letno garancijo. Druga?e bi ti povedali, ker pri njih je dodatna dvoletna dopa?ljiva.

 

 

Napisano

Ja sam jamstvo se ne pokorava pravilom garancije, tako da znajo bit tud te?ave. Garancija ima to?na pravila in je zakonsko urejena, jamstvo je pa bolj tako tako in je precej odvisno koliko da, tisti ki ga ponuja, na svoj renome.

33112_1.png

Napisano

A smem vpra?at kaj je narobe, saj ?e bo? prebral celo temo bo? vedel zakaj je pri?lo do to?ke jamstvo. Odgovor na originalno vpra?anje je pa bil podan takoj v drugem postu in kaj dosti ni za dodat.

33112_1.png

Napisano

 Garancija ima to?na pravila in je zakonsko urejena, jamstvo je pa bolj tako tako in je precej odvisno koliko da, tisti ki ga ponuja, na svoj renome.

 

Zato sem pa napisal. Vsi ze vemo kako je z garancijo kaj sele z jamstvom

Napisano

Ko sem podalj?al za prej?njo je bilo re?eno da je isto. No, jaz potem nisem imel nobenih te?av z reklamacijami. Itak pa ni ?isto enako. Tudi s tovarni?ko ima? lahko jajca, ko neki ne gre skozi..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Za garancijo javim ?e se da podalj?ati. Sem ravno sam na tem

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

No, ne da se

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

No, ne da se

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To bi lahko podalj?al edino v Nem?iji, ko si jo kupil.

Meni so to opcijo mislim da ponujali za 700?.In ?e to ni krilo 3/4 stvari, tako, da se mi je zdelo brezveze.

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?ivjo,

 

evo, dobil OBD interface in takoj priklopil avto ;)

Error code je P2118 (00)

(ECU: 7E8)

Status: Test failed since last DTC clear

OBDII: Throttle actuator control (TAC), throttle motor current - range/performance problem

 

Je mo?no, da je to povezano na kak?en na?in z ESPjem in SCBS?

 

hvala in lp Luka

Napisano

Servis, o?itno je nekaj na tem delu. Lahko da kak senzor, motor?ek,.. Ali pa kak?na banalna re?.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Mislim, Al pa vpra?aj za za?etek na servis. Sam mislim, da bo? mogu prpeljat pokazat..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Servis, pri njemu izpi?e to napako:

Error code je P2118 (00)

(ECU: 7E8)

Status: Test failed since last DTC clear

OBDII: Throttle actuator control (TAC), throttle motor current - range/performance problem

 

Koliko pa imata kilometrov za seboj?

Napisano

Moja 205k. Zacela je srat v avstriji - takrat sem obrisal sipo, kjer je kamera za SCBS, in je blo ok, celo pot v slo po avtobahnu in se 14dni v slo bp. Dons na avtocesti pa spet, pol pa se enkrat v mestu. Izklopu sem SCBS (obenem tud zbrisal steklo), ce bi slucajno se vedno bila samo kamera...

Napisano

To se tudi meni ob?asno pri?ge, ?e je kaj na steklu, ki bi prepre?evalo 'pogled'. Pa enkrat ko je bilo sonce nizko, al kaj vem, takrat se je tudi pri?galo neki opozorilo, ki je ?ez ?as samo po sebi izginilo.

 

A tebi skoz sveti al ne? ?e ne, je lahko kaj na tem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena.   Če se vozimo samo po mokri  ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren dež ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W.   Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W. Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W. To je mnogo več kot izračunanih 95W.   Fizika je jeba. Tudi če hočeš samo telefon napolnit.      Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho.   Seveda sem samo štromar. Lahko je kje napaka v računu. Ali pa tudi ne.    Ampak za 100 watno polnjenje 3,6V baterije telefona zanesljivo rabiš 27,7 A. Kar zanesljivo upari (uplini) vsako v štacunah dosegljivo žnoro za ponjenje.      
    • Haha... tole bi rabil za ponoč po naselju... piščalke sem mislil ne babe.    
    • Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.
    • Tkole pa dizelca rukne zjutraj ob 8-ih pri okoli ničli in z dobrih 6 let starim akujem.    
    • Tukaj so podatki o porabi Mazde 6e ob različnih temperaturah in režimih vožnje, s tem da bi bila hitrost na AC 110 km/h.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.