Skoči na vsebino

Regeneracija energije mazda 3 in CX 30


krendrug

Priporočeno sporočilo

Pri bencinskem motorju z mehkim hibridom se zaslonu Fuel Efficency vidi, koliko energije je bilo regenerirano. 

post-10926-0-41413700-1579634079_thumb.jpg

 

Da pride? do tega zaslona gre? v menuju na 

Information, potem izbere? opcijo Fuel Efficency Monitor

 

Ko si na tem zaslonu lahko s pritiskom na okrogli gumb dobi? mo?nost izbire treh opcij

Fuel Efficency

Energy Flow Monitor 

Fuel Efficency History

?e izbere? Fuel Efficency vidi? ta zaslon.

 

Pri meni je vrednost M Hybrid vedno 0.0 kWh, tudi pri dalj?ih vo?njah (preko 100 km), zato sumim, da je nekaj s to regeneracijo pri meni narobe.

 

Zanima me, kak?ne ?tevilke vam poka?e ta zaslon.

 

Imam mazdo 3 letnik 2019, kupljeno v decembru lanskega leta, mislim pa, da tudi CX-30 prikazuje enak zaslon.

Hvala za odgovore 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni.

 

Zanima me tudi nekaj v zvezi z I- Eloop.

Opazil sem, da se mi zadnje ?ase ne aktivira ve? start - stop sistem, ko stojim na semaforju.  V meniju kjer pi?e da je sistem ready za start stop, vedno pi?e not ready. In tudi ko spustim plin, se pravokotniki, ki so se prej obarvali modro ne obarvajo ve?. Obarva se samo prvi.

Zanima me ali ima kdo podobne izku?nje oz. ?e kdo ve kaj je narobe. Avto je pa M6 G192 AT letnik 2017.

 

Hvala in lep pozdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Lennzi: Ja, meni se to dogaja, kadar avto stoji ve? kot en dan. Potem je potrebnih nekje 20 km, da se spet zbudi sistem in akumulator obarva modro. ?ist desna, je pa klimatizacija ipd., ki ti tut nebo obarvana modro, dokler v avtu ne bo? meu ?eljene temperature.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovor. Pri meni avto dosti stoji, oziroma naredim povpre?no 5 km na dan. Sem imel pa v soboto dalj?o vo?njo, ki je vklju?evala dosti klancev in sem ga namerno pu??al brez plina po klancu navzdol, pa se ni ni? spremenilo. ?e vedno samo prvi pravokotnik moder. Se mi pa celo vo?njo akumulator ni obarval modro, tako da menim, da je ?voh (izpraznjen). Je mo?no, da ?e bi naredil par dalj?ih vo?enj zaporedoma, da bi sistem spet deloval, ali je ?as za menjavo akumulatorja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ona za klimo/ogrevanje, se ti je pr?gala modro pri dolgi vo?nji? ?e ja, potem bi js ?e nardil par dal?ih vo?enj zaporedoma. Zdej ko vidim kak deluje, se ne obremenjujem, ko je bla moja ?e nova je trajalo do 2k km, da se je spravlo vse na ready. Drga? pa i-Eloop se ti pa fila normalno ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klima in ogrevanje sta bili obarvani modro pri dolgi vo?nji, akumulator ne. I-Eloop se, ko spustim plin aktivira (kolesa, pu??ice in motor?ek se obarva), ampak  pravokotniki se pa ne obarvajo modro. Sedaj se samo prvi obarva modro, medtem ko do nedavnega so se tudi ostali obarvali in po nekaj ?asa se je tudi start - stop aktiviral (je pisalo ready).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da ima akumulator premalo moci... SOC mora biti nekje okoli 70% ali vec, da iStop deluje... Lahko probas cez noc priklopit akumulator na polnilec (mora biti dovolj mocan, se najbolje da ima tudi funkcijo regeneracije ... recimo C-Tec MXS25 za start&Stop akumulatorje)... Ali pa je treba samo resetirat delovanje i-Stop ... tukaj nekje sem enkrat navodila >> http://www.mazda-si.net/topic/12104-mojster-pelko-odgovarja-in-svetuje/page-38?do=findComment&comment=372380

 

Ce imas OBD, lahko tudi sam preveris SOC... >> http://www.mazda-si.net/topic/12295-mazda-3-2014/?p=420659

 

post-10-0-84954900-1572287988.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Jest" hvala za informacije in nasvet.

Mogo?e je problem sedaj ko je mrzlo,meni na citron?ku ne dela i.stop,?e je zunaj pod-2. Na M3 pa mi vse dela kot je treba. Lepo po vrsti se mi obarva vse po vrsti,najprej aku.petem motor in na koncu gumbi za reg.temperature v kabini.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pri bencinskem motorju z mehkim hibridom se zaslonu Fuel Efficency vidi, koliko energije je bilo regenerirano. 

attachicon.gifIMG_20200101_201411.jpg

 

Da pride? do tega zaslona gre? v menuju na 

Information, potem izbere? opcijo Fuel Efficency Monitor

 

Ko si na tem zaslonu lahko s pritiskom na okrogli gumb dobi? mo?nost izbire treh opcij

Fuel Efficency

Energy Flow Monitor 

Fuel Efficency History

?e izbere? Fuel Efficency vidi? ta zaslon.

 

Pri meni je vrednost M Hybrid vedno 0.0 kWh, tudi pri dalj?ih vo?njah (preko 100 km), zato sumim, da je nekaj s to regeneracijo pri meni narobe.

 

Zanima me, kak?ne ?tevilke vam poka?e ta zaslon.

 

Imam mazdo 3 letnik 2019, kupljeno v decembru lanskega leta, mislim pa, da tudi CX-30 prikazuje enak zaslon.

Hvala za odgovore 

 

Meni tudi skoz kaze 0 kWh... nvm, treba malo povprasat na servisu, sem ze iskal na drugih forumih pa nisem glih nekaj nasel

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.