Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te?ave z Mazdo 6 :

- Motor hladen ne v?e vedno ob prvem zagonu.

- Avto zapeljem iz gara?e, grem zapirat vrata, motor medtem skoraj ugasne.

- Pripeljem do ovinka, ho?em prestaviti v ni?jo prestavo - motor ugasne.

- Pripeljem do kri?i??a, ustavim - motor ugasne ali vsaj pocuka.

 

- Sicer med vo?njo ni nikakr?nih problemov.

 

Ima ?e kdo podobne te?ave z Mazdo 6, 2.0, 120 KM, letnik 2004 ?

Pozna kdo re?itev teh te?av ?

Napisano

IMV ventil

 

Hvala ! Vendar pod tem imenom na servisu ne opravim NI?.

 

Lahko dobim natan?nej?i napotek ?

Ali vsaj pojasnilo kratic ?

Napisano

Hvala ! Vendar pod tem imenom na servisu ne opravim NI?.

 

Lahko dobim natan?nej?i napotek ?

Ali vsaj pojasnilo kratic ?

 

Ker servis :vskalo::vskalo::vskalo: , ker vsak vsaj malo ?alabajzarski to pozna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker servis :vskalo::vskalo::vskalo: , ker vsak vsaj malo ?alabajzarski to pozna

 

...razen o?itno nekaterih "mojstrov", ki znajo samo priklopiti ra?unalnik in ti to mastno zara?unati in ti potem zamenjajo pol avta. :aaaaa:

Takoj zamenjaj delavnico. ;)

 

 

Napisano

...razen o?itno nekaterih "mojstrov", ki znajo samo priklopiti ra?unalnik in ti to mastno zara?unati in ti potem zamenjajo pol avta. :aaaaa:

Takoj zamenjaj delavnico. ;)

 

?e ve? - pol ure dela sam..........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

IMV ventil

 

Tako. Hvala za nasvet !

Ventil na visokotla?ni ?rpalki sem zamenjal, motor spet lepo te?e.

Cena !? 188 EUR in 10 minut dela.

Napisano

Tako. Hvala za nasvet !

Ventil na visokotla?ni ?rpalki sem zamenjal, motor spet lepo te?e.

Cena !? 188 EUR in 10 minut dela.

 

kje si kupil

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.