Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Trese mi ?ipice. Servisa ?e nisem kontaktiral. Se pa mi zdi nedopustno, da se pri katerikoli hitrosti tresejo ogledala. Meni se dogaja nekje nad 130 km/h. Takoj na prvem servisu bom zahteval, da mi zamenjajo obe ogledali.

 

Bom pri 130 pogleda ?e kaj trese,bom bolj pozoren. ?e jih bo grem takoj na servis! Lp
Napisano

Danes sem malo kontroliral to ogledalo in ugotovil sem, da vsaj pri meni, to trese, ko je cesta neravna oz. grbinasta. In v Avstriji so take ceste kar v ve?ini. Bom moral kontrolirati ?e na na?ih gladkih cestah.Sicer pa mene to ne moti. Mislim, da je to tudi posledica trdega podvozja 6-k.

 

 

Napisano

To je posledica ?paranja Mazde, so verjetno spet pri?paral kak ? pri ogledalih.

Imam M3 BK zni?ano s ?portnimi fedri in ni? ne trese ogledal po slabi cesti, trese pa mene v notranjosti, hehhe

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To je posledica ?paranja Mazde, so verjetno spet pri?paral kak ? pri ogledalih.

Imam M3 BK zni?ano s ?portnimi fedri in ni? ne trese ogledal po slabi cesti, trese pa mene v notranjosti, hehhe

Tukaj je govora o "mo?kih" klhitrostih ne o cijazenju. :)

 

 

Napisano

Men na mazdi pravega letnika (se pravi do 2013) nc ne trese ogledal tudi pri 220 km/h

Trese pa sprednjo haubo, ce se preblizu vozim unemu spredaj od 190km/h naprej. Le pri dizelci, bencinar miren

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V zivljenju mi ni na nobenemu avtu treslo speglov. To moa da je trdno, saj to ni yugo sistem na en vijak

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V zivljenju mi ni na nobenemu avtu treslo speglov. To moa da je trdno, saj to ni yugo sistem na en vijak

Sej v bistvu ne trese dobesedno, bolj so kot neke rahle vibracije. Ugotovil sem, da nekaj pride v resonanco in malo zavibrira ?pegel. Na na?ih avtocestah nisem tega zaznal. In to se dogaja nekje pri 130/uro,pozneje ne ve?. Nad 180 pa itak ne rabi? ve? ogledal. :)

 

 

Napisano

Ravno tam jih....razen ce se ti zlozijo zarad aeodinamike :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ravno tam jih....razen ce se ti zlozijo zarad aeodinamike :)

Hm, to ne bi bilo slabo. Bi pri?parali kak deci goriva. :)

 

 

Napisano

Men na mazdi pravega letnika (se pravi do 2013) nc ne trese ogledal tudi pri 220 km/h

Trese pa sprednjo haubo, ce se preblizu vozim unemu spredaj od 190km/h naprej. Le pri dizelci, bencinar miren

Seveda, ?e pa ne gre tolk :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Heh meni pri bencinarju pri 220 nic ne trese. No le baba se trese :)

Mene pa pri 220 ornk trese. Sploh ?e z mokro roko rinem vilico v vtikac :)

 

Govorim o voltih :)

Napisano

Heh meni pri bencinarju pri 220 nic ne trese. No le baba se trese :)

Eh, bi,?e bi ?el 220...mokre sanje. :)

 

 

Napisano

Se jurja mas lufta!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

po klancu navzdol sem sel max slabih 240 (med frankfurtom pa kolnom ,kjer so odseki kjer lahko sibas)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

itak da gre :)

Hja po bregu dol mogo?e...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Bencinarka ima celo visjo max hitrost kot dizelca.

Kje pa? V tehni?nih podatkih?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Moja 2.5 gre 230 za salo, ceprav ima na 220 kao blokado. Od fotra 2.0 gre pa tud mal cez 220

Kje pa? V tehni?nih podatkih?

In tudi v praksi.

Napisano

Dejstvo je da je Mazda naredla ?lamparijo z ogledali pri novej?ih generacijah Mazd. Ker pri starih ni problema z tresenjem ogledal tudi pri hitrostih 200+

 

Edino ?e je to kao skyactivexxx feature

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.