Skoči na vsebino

Spet te?ave s ?estico - ne v?ge


Priporočeno sporočilo

 

Hkrati imam ?e eno pro?njo. Avtobvleka iz NM do medvod mi ho?e ra?unati 150?. Pozna kdo koga ki ima doma prikolico, pa bi to ceneje naredil?

 

 

Kaj pa ce se vclanis v AMZS in potem takoj koristis prevoz pokvarjenega vozila?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Jaz bi tudi tko probu, ne more? falit.. ;)

 

?prica, ?prica. Sedaj ko je ro?na pumpica trda - konkretno ?prica, ampak mehanik pravi da po ob?utku vseeno manj kot pri drugih, kjer je to ?e probaval (npr pri BMW ). Aparata, da bi tam izmeril pritisk nima ( niti na makomi nimajo ). V glavnem. Po avto jutri pride avtovleka, v ponedeljek ga dobi pelko, v torek ima ?as, da se je loti. Namignil mi je, da ve kaj naj bi bilo in da to ni pumpa. ?e sporo?im kaj je..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej sploh ni napaka avta...sem ti reku da bo rabu pol dneva, va?no da dela. V Medvodah te ?aka ?e cca 20cm snega :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da si sposodim temo...

Po 274Kkm ?estica prvi? odpovedala :huh: . Zjutraj najprej normalno v?gala, motor je tekel na mestu 1min dokler nisem s?istil snega z avta, potem pa v prvem kri?i??u pri "?tantgasu" crknil. Potem pa verglanje, pa ?e na roke sem jo porinil iz kri?i??a, pa potem spet nekaj verglanja in po nekaj minutah v?ge. Na ?iht sem se potem pripeljal normalno brez kak?nih ?udnih simptomov. Zve?er sem pa zmenjen z mehankarjem, da bo dal na tester. A ima kdo idejo a je glede na simptom mo?no, da bi bil krivec tisti famozni EGR ventil, je ?e originalen in nikoli ?i??en.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

IMV, nslednji? daj malo gasa ko ga vergla? in bo zalaufal, samo potem ga ne sme? ?isto spustit ker tilahko motor ugasne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prodajam IMV ventil - poglej med malimi oglasi :prstgor:. Zadnje ?ase ga je malo te?je dobiti po servisih, ker so zaostrili prodajo. Ho?ejo ti namre? poturiti kar imv plus pumpo za 2,4k?.. Prej se ga je dalo dobiti v btc na mazda servisu, sedaj ga tudi tam ne smejo ve? prodajati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Moja mazdica ima sedaj nov IMV ventil. Dela ko urca. :bravo:

 

Tudi meni se je to zimo dvakrat zgodilo da mi je avto ugasnil po eni minuti ko je bil pri?gan zjutraj (ko sem ?istil sneg). Nato ga posku?am zalaufat, se je kar mal namatral ampak je z mal gasa u?gal. ampak skos te?il k temu da bo crknu. ko sem se odpeljal se je v parih kilometrih tolko vnesel da nisem rabu v prostem teku dr?at gas da ne crkne. popoldne mi pa normalno v?ge.

 

Avto je mazda 6 136KM 2004

 

Bi to bil verjetno IMV? Ker ko je segret dela normalno

 

Kak?en je stro?ek pri pelkotu ?e kdo slu?ajno ve?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.