Skoči na vsebino

Citroenova kapelca cuka


Priporočeno sporočilo

pa tudi avto je zrel za menjavo lastnika. :P

 

Kaj ho?e? re?t nej babo zamenjam :unsure: ... ti ti poredne?.

 

 

hehe, malo v ?ali avto je sicer moj ampak vse skupaj sem z njim za volanom naredil nekje med 30 in 40km (ne tiso?, da ne bo narobe razumljeno -- trideset do ?tirideset km) tako, da je prakti?no avto od moje drage. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AS Kro?elj na Lavrici bo odpravil vse te?ave s Citroenom. Pa ?e bli?je kot Grosuplje je.

 

Brat pri njem svojega Picassoja servisira (poobla??eno) ?e 5 let in nikoli te?av.

 

Sicer pa odkrit, po?ten, sposoben mo?akar, specialist za Citroene in vse njihove "muhe".

 

Lp.

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kro?elj je zelo zelo OK servis, sem pred 10 leti k njemu Mitsubishija vozil, se je tudi lepo raz?iril v tem ?asu. Je pa specialist za Citorene ja (no vsaj takrat je bil), ni mu bilo pa problem popraviti tudi drug avto...+ zelo fer odnos in dobra cena. A ?efe ?e ?raufa?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo zrihtano... tole ni prvoaprilska ?ala ampak res pumpa ni bila dovolj mo?na. Kot ka?e je bila pumpa po part numberju pravilno naro?ena samo dobavljena je bila napa?na, ki je za 75KM 1.4 Saxoja in je dajala od sebe slabe 3 bare pritiska. Kapelca ima pa 1.8 motor s 116KM in je bilo to premalo saj daje ustrezna puma rahlo ?ez 3 bare in pol. Kdo bi si mislil, da dobre pol bara dela tako razliko :ne vem:

 

Avto ne cuka ve? :danzoman: , zadnji brisalec je tudi nov, zdej pa ?e spredaj plo??ice, olje potem pa ko bo malo topleje pa ?e klimo in upam, da bo pol za nekja ?asa mir.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo zrihtano... tole ni prvoaprilska ?ala ampak res pumpa ni bila dovolj mo?na. Kot ka?e je bila pumpa po part numberju pravilno naro?ena samo dobavljena je bila napa?na, ki je za 75KM 1.4 Saxoja in je dajala od sebe slabe 3 bare pritiska. Kapelca ima pa 1.8 motor s 116KM in je bilo to premalo saj daje ustrezna puma rahlo ?ez 3 bare in pol. Kdo bi si mislil, da dobre pol bara dela tako razliko :ne vem:

 

Avto ne cuka ve? :danzoman: , zadnji brisalec je tudi nov, zdej pa ?e spredaj plo??ice, olje potem pa ko bo malo topleje pa ?e klimo in upam, da bo pol za nekja ?asa mir.

 

next?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kro?elj je zelo zelo OK servis, sem pred 10 leti k njemu Mitsubishija vozil, se je tudi lepo raz?iril v tem ?asu. Je pa specialist za Citorene ja (no vsaj takrat je bil), ni mu bilo pa problem popraviti tudi drug avto...+ zelo fer odnos in dobra cena. A ?efe ?e ?raufa?

 

?e vedno ?raufa ja. Tak?nim se ob nadaljnjem korektnem odnosu in na?inu dela za prihodnost ni bat.

 

 

 

@Slivka:

 

Je Citroen in nima te?av. Morda tudi zato, ker je motor 2.0. dizel (in ne 1.6 dizel - l. 2007) in ker je servisiran le in samo na poobla??enem servisu (AvtoMerkur in AS Kro?elj) od prvega servisa dalje.

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Teorija zarote?

Eno leto odkar je sestra kupila nov C5 je kapelca 13 let stara bp, res da kot drugi pasji avto ampak dela se kmje, glej si ga no eno leto po nakupu C5ke s famoznim hidravlicnim podvozjem....problemi, pokata sprednja amortizerja (nekaj na rokah) presnji senzorji piskajo med voznjo...

 

:blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne bom samo kritiziral... kapelca je zdr?ala pot do Ni?a in nazaj brez te?av. :notworth:

 

Zdele ma sicer not srbski bencin in rahlo cuka v nizkih obratih ampak po moje bo spet ok, ko bo spet na? benz notri.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

Evo spet sem v tej temi - nesre?na kapelca je pri?gala lu?ko na armaturki. Sem priklopil ra?unalnik na OBD in javlja napako P0410... neki v zvezi z ekologijo ali pa z napa?nim od?itavanjem vstopnega zraka.

 

Zdele sem sicer zadevo zbrisal in lu?ke ni ve? ampak imam en tak ob?utek, da bo hitro spet nazaj. Verjetno bo treba vse vakuum cevke pregledat ipd... a ima ?e kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne druzga s Francozi vsaj dolg?as ni - ?koda edin da vse to vpliva na denarnico.

 

Zdele bom po?akal a bo lu?ka nazaj potem pa bom najprej preveril a so vse cevkice ok in ni kake luknje... ?e pa ne bom ni? na?el se bom pa naro?il pri Pelkotu in ja upam, da pridem do njega** :hudicek:

 

 

 

 

**pst, a ma Pelko kak kamion?ek al pa prikolco za avto nalo?it, ?e obstanem na poti do njega? :blush:

 

Stave se ze pobirajo...:)

 

A lahko jaz tud stavim - pr komu se pobira? Aja ker sem nepobolj?ljivi optimist stavim, da pridem do Pelkota brez pomo?i drugih vozil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne druzga s Francozi vsaj dolg?as ni - ?koda edin da vse to vpliva na denarnico.

 

Zdele bom po?akal a bo lu?ka nazaj potem pa bom najprej preveril a so vse cevkice ok in ni kake luknje... ?e pa ne bom ni? na?el se bom pa naro?il pri Pelkotu in ja upam, da pridem do njega** :hudicek:

**pst, a ma Pelko kak kamion?ek al pa prikolco za avto nalo?it, ?e obstanem na poti do njega? :blush:

A lahko jaz tud stavim - pr komu se pobira? Aja ker sem nepobolj?ljivi optimist stavim, da pridem do Pelkota brez pomo?i drugih vozil.

 

Kolo ne velja!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolo ne velja!

 

hehe, s kapelco sem mislil... na lastni pogon brez rinjenja, vle?enja ali nalaganja na druga vozila. sramezljiv

 

 

 

 

 

 

 

 

p.s. a je od Logatca do Pelkota klanc navzdol

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe, s kapelco sem mislil... na lastni pogon brez rinjenja, vle?enja ali nalaganja na druga vozila. sramezljiv

 

he,he,ali si mazohist ali kaj, da vztraja? s tem kurnikom?Sem ?e ne vem kolikokrat napisal, da mi je bil najve?ji biznis, ko sem se re?il starega pugija-Od takrat sem v velikem plusu. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

he,he,ali si mazohist ali kaj, da vztraja? s tem kurnikom?Sem ?e ne vem kolikokrat napisal, da mi je bil najve?ji biznis, ko sem se re?il starega pugija-Od takrat sem v velikem plusu. :P

 

?e bi bilo po moje, Francoza pri bajti bilo bi ne. Sem tud sam imel neko? Pugija pa vem kaka je veselica sam sem se dal nekako prepri?at, da Citroeni so pa neki druzga... ma ja BS, jajca so in res mora? biti mal mazohista, da ga ima? sploh, ?e ni glih rosno mlad.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo spet sem v tej temi - nesre?na kapelca je pri?gala lu?ko na armaturki. Sem priklopil ra?unalnik na OBD in javlja napako P0410... neki v zvezi z ekologijo ali pa z napa?nim od?itavanjem vstopnega zraka.

 

Zdele sem sicer zadevo zbrisal in lu?ke ni ve? ampak imam en tak ob?utek, da bo hitro spet nazaj. Verjetno bo treba vse vakuum cevke pregledat ipd... a ima ?e kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo.

 

Pri meni je na prej?njem C5 po menjavi sklopke pri?lo, do signalizacije o ekolo?kih problemih. Zgodilo se je to, da je sosed, mehanik, pri menjavi sklopke utrgal eno vakum cevko, ki jih ima ta tip motorja precej. Na ?e omenjenem servisu so to re?ili za 15 min. Vgradili so trikraki adapter in prespojili odlomljen del.

Tako, da pri takih signalizacijah ni vse tako tragi?no kot zgleda na prvi pogled. Preveri cel sistem vakum cevk. Najverjetneje bo ?lo za kako luknjico, ali se je kaj snelo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.