Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

bi rad vidu, da kakemu kamionu/avtobusu uspe zavit desno tukaj :)

Moram prav vpra?ati in?truktorja , ki me je u?il voziti kamion lani...

 

A dovolijo zdaj tukaj desno zaviti... Predvidevam da ne.

 

Saj verjetno bi ?lo (brez prikolice),ampak z repom bi pa konkretno zaprl pas za naravnost....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tole ti vse pove :vskalo::vskalo::vskalo:

 

tole ti vse pove :vskalo::vskalo::vskalo:

 

Jap, res je. Jaz kot glasbenik sem cel ?as trpel, ker ni mogel prijeti niti enega tona. Ostali so ga "vlekli" ven a brezuspe?no.

?al samo poceni razprodaja svoje ime. ?e dobro, da so bili predskupina Skid Row in so vsaj oni od?pricali svoje v nulo.Jaz sem Bon Jovija sicer gledal ?e trikrat in hvala bogu, da je bilo prvi? v za?etku devetdesetih, ko je bil v Avstriji skupaj z Van Halen. To pa je bil gospod koncert.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gledam tale posnetek

 

 

in mi ne gre v ra?un. Pred leti sem tudi sam poklicno vrtel volan. Razumem, da je voznika presenetilo, da na pasu stoji vozilo. Razumem, da na levo ni mogel, ker so ga prehitevali. Ampak da je zavoro na polno pohodil ?ele komaj kak?na dva metra pred trkom, ne, tega pa ne razumem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gledam tale posnetek

 

 

in mi ne gre v ra?un. Pred leti sem tudi sam poklicno vrtel volan. Razumem, da je voznika presenetilo, da na pasu stoji vozilo. Razumem, da na levo ni mogel, ker so ga prehitevali. Ampak da je zavoro na polno pohodil ?ele komaj kak?na dva metra pred trkom, ne, tega pa ne razumem...

Jaz pa ne?esa drugega ne razumem; zakaj je bil otrok v avtu? Zakaj ni bilo postavljenega trikotnika (ali dveh; sam imam 2 v avtu), zakaj si ljudje niso nadeli jopi?ev in ?li opozarjati na oviro (300metrov pred dogodkom in ne 15metrov).

 

Vpra?anje tudi ?e so poklicali na darsovo ?tevilko,da imajo avto v okvari in da naj pa? po?ljejo nekoga na pomoc ter naj zavraga pri?gejo obvestilne table...

 

Seveda,nihce o tem ne razmi?lja,potem so pa kot kure brez glave....

 

Varnostni trikotnik pa nekje po vsemi dopustniskimi torbami....

Tovornjakarji so bolj ali manj vsi neumni

Nevem ?e je to ustrezen izraz...

 

Predvsem so zgarani, tovornega prometa je pa itak preve?, nadzor pa pomanjkljiv.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo :) Zakaj je bil otrok v avtu? Kje pa naj bi bil?? Doma? 

Mogo?e na cesti?

 

Malo zdrave pameti prosim..

 

Jaz pa ne?esa drugega ne razumem; zakaj je bil otrok v avtu? Zakaj ni bilo postavljenega trikotnika (ali dveh; sam imam 2 v avtu), zakaj si ljudje niso nadeli jopi?ev in ?li opozarjati na oviro (300metrov pred dogodkom in ne 15metrov).

Vpra?anje tudi ?e so poklicali na darsovo ?tevilko,da imajo avto v okvari in da naj pa? po?ljejo nekoga na pomoc ter naj zavraga pri?gejo obvestilne table...

Seveda,nihce o tem ne razmi?lja,potem so pa kot kure brez glave....

Varnostni trikotnik pa nekje po vsemi dopustniskimi torbami....

Nevem ?e je to ustrezen izraz...

Predvsem so zgarani, tovornega prometa je pa itak preve?, nadzor pa pomanjkljiv.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Par dni nazaj sem se vracal z morja, in vozim 150, nakar se kamiondzija kar naenkrat odloci, da bo prehitel drugega kamiondzijo pred njim..

ATE se je izkazal :)

Nakar vozim mimo njega pa vidim da ima noge na oknu... Mislim kr neki

Briga njega itak je najmocnejsi.

skoda edin ker ga nisem prijavil policiji.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa ne?esa drugega ne razumem; zakaj je bil otrok v avtu? Zakaj ni bilo postavljenega trikotnika (ali dveh; sam imam 2 v avtu), zakaj si ljudje niso nadeli jopi?ev in ?li opozarjati na oviro (300metrov pred dogodkom in ne 15metrov).

 

Vpra?anje tudi ?e so poklicali na darsovo ?tevilko,da imajo avto v okvari in da naj pa? po?ljejo nekoga na pomoc ter naj zavraga pri?gejo obvestilne table...

 

Seveda,nihce o tem ne razmi?lja,potem so pa kot kure brez glave....

 

Varnostni trikotnik pa nekje po vsemi dopustniskimi torbami....

 

 

Hmmm... otrok naj bi bil kje ze tocno? Odstavnega pasu ni... cez ograjo pa ocitno na tem mestu tudi ni ravno priporocljivo plezati :) ...

 

Ce se je to zgodilo dve minuti preden je kamion naletel, bi tezko v tem casu oblekel brezrokavnik, nesel trikotnik dovolj dalec nazaj po cesti, poklical DARS (ce je tujec, od kod naj ve DARSovo stevilko? Se jaz je recimo ne vem :) ... ) ...

 

DARS-ov nadzornik je ocitno dogodek opazil, ker je kamero usmeril v stojeci avto ... ravno v trenutku, ko je ze pocilo ...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo :) Zakaj je bil otrok v avtu? Kje pa naj bi bil?? Doma?

Mogo?e na cesti?

 

Malo zdrave pameti prosim..

Z lupinico vred ga odneses na varno, oziroma vsaj manj nevarno mesto.... V smeri vo?nje... Stojc avto sredi AC je pa? zadnje mesto,kjer bi si ?elel biti

Hmmm... otrok naj bi bil kje ze tocno? Odstavnega pasu ni... cez ograjo pa ocitno na tem mestu tudi ni ravno priporocljivo plezati :) ...

 

Ce se je to zgodilo dve minuti preden je kamion naletel, bi tezko v tem casu oblekel brezrokavnik, nesel trikotnik dovolj dalec nazaj po cesti, poklical DARS (ce je tujec, od kod naj ve DARSovo stevilko? Se jaz je recimo ne vem :) ... ) ...

 

DARS-ov nadzornik je ocitno dogodek opazil, ker je kamero usmeril v stojeci avto ... ravno v trenutku, ko je ze pocilo ...

Zato pa imam jaz jopi? v voznikovih vratih... Trikotnik na vrhu prtlja?nika...

 

To rabi? koliko ?asa? 25sekund?

 

Aja,stevilka je 1970.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z lupinico vred ga odneses na varno, oziroma vsaj manj nevarno mesto.... V smeri vo?nje... Stojc avto sredi AC je pa? zadnje mesto,kjer bi si ?elel biti

 

Zato pa imam jaz jopi? v voznikovih vratih... Trikotnik na vrhu prtlja?nika...

 

To rabi? koliko ?asa? 25sekund?

 

Aja,stevilka je 1970.

 

 

 

Dober si, ce ti uspe v 25 sekundah obleci brezrokavnik (mimogrede... brezrokavnik ne bi preprecil tega, ce kamionar ni videl niti avta pred seboj), iz prtljaznika vzel trikotnik, ga odnesti vsaj 300 metrov za vozilo in potem se odnesti otroka z lupinico nekam na varno... hmmm... na varno? Kam ze? :D ... Pa poleg vsega tega se poklicati DARS... Meni dvomim, da bi uspelo v tem casu obleci brezrokavnika :D :D :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj varno bi bilo iti z biciklom po stranski cesti. Al bodite popolni ali pa ne vozite avta. Konc debate fantje!   :rolleyes:

 

?e tovornjakar ni opazil avtomobila, a mislite da bi opazil trikotnik? ?e bi opazil tista 2 metra pred avtom osebo v brezrokavniku, a bi se ustavil? In resni?no dvomim, da so tile dolgo stali tamle. Samo mesto je namre? tako, da bi prej ali slej en po?il vanj. Nasploh mi deluje, da je tip ?el ravno zato zadaj za avto ker je ravno pri?el iz avtomobila. Otrok v lupinici je pa o?itno najbolj varno mesto, glede na to, da ni bilo nobenih resnih po?kodb. Konec dobro, vse dobro. Tudi to, da se je ?lovek uspe?no losal skreta od Renaulta in dr?im pesti, da bo zdaj kupil kaj bolj zanesljivega...  :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pa ti ves kdaj je prislo do okvare? Mogoce ravno takrat

 

Ce bi tovornjakar gledal na cesto bi to opazil precej prej, ceorav je tam ovink

?e je bil pa film full zanimiv pa ?e na FB je bilo treba kako objavo stisnt, v stilu "kak?na gne?a je danes".

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakorkoli je ?e blo, vsi se moramo zavedat, da ?as ob tehleh dogodkih mal drga? te?e, vse se odvija (pre)hitro.

 

?al je avto obstal na najslab?em mo?nem mestu in priznam, da tut sam bi rabil najmanj minuto, da bi sploh ugotovil, kaj je najbolje za mojo varnost. Ma smisl sploh izstopit iz avta (glede na to da nima? kam na varno, pa ?e sopotnike ma? ... ). In ?e se v tej minuti pripelje nekdo, ki ne gleda pred sebe ...

 

Pa ?e kr nevem, kaj bi nardil v primeru, da mi obstane avto na pasu za po?asna vozila, vrjetno bi po zaustavitvi in vklopu vseh ?tirih, najprej vrtel telefon ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z lupinico vred ga odneses na varno, oziroma vsaj manj nevarno mesto.... V smeri vo?nje... Stojc avto sredi AC je pa? zadnje mesto,kjer bi si ?elel biti

 

Zato pa imam jaz jopi? v voznikovih vratih... Trikotnik na vrhu prtlja?nika...

 

To rabi? koliko ?asa? 25sekund?

 

Nejc no, zdej ga pa seklja? - kolk hiter pa ti pride? 300 metrov dale? in nato 300 metrov nazaj? Svetovni rekord na 100 metrov je mal pod 10 sekund. Se pravi, ?e si res top atlet, v kar ne dvomim, ti prej kot v 60 sekundah ne uspe niti trikotnik postavt pa ?e ga ?e dr?i? v rokah. ?e pa mora? ?e poklicat Dars, pa oble?t jopi?, pa odpret prtlja?nik in vzet ven trikotnik ti vse to niti pod razno ne uspe prej kot v dveh minutah.

 

In koliko kamionov gre mimo tebe v dveh minutah na primorki in vsak od teh je potencialni rabelj?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, a se kdo ?e spomni tega mojega posnetka?

 

?e na ravni pregledni cesti ne opazi celega ogromnega ?leperja na odstavnem, kak?en problem je nagazit avto v ovinku. Kamionarji se pa? obna?ajo v stilu "ne mo?e nam niko ni?ta, ja?i smo od sudbine".

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc no, zdej ga pa seklja? - kolk hiter pa ti pride? 300 metrov dale? in nato 300 metrov nazaj? Svetovni rekord na 100 metrov je mal pod 10 sekund. Se pravi, ?e si res top atlet, v kar ne dvomim, ti prej kot v 60 sekundah ne uspe niti trikotnik postavt pa ?e ga ?e dr?i? v rokah. ?e pa mora? ?e poklicat Dars, pa oble?t jopi?, pa odpret prtlja?nik in vzet ven trikotnik ti vse to niti pod razno ne uspe prej kot v dveh minutah.

 

In koliko kamionov gre mimo tebe v dveh minutah na primorki in vsak od teh je potencialni rabelj?

Ok, sem prehitro napisal tisto o pol minute,vzamem nazaj

 

Kar ho?em povedati je to, da se tudi tukaj vidi ta ?love?ka brezbri?nost in "to se meni ne more zgoditi"... Ogromno ljudi ne ve,kje imajo trikotnik,kar nekaj ljudi ga (Preverjeno) ne zna sestaviti, ne vedo kje je jopi? ipd...

 

Ne re?em,da bi trikotnik,jopic ipd. preprecili to nesre?o,dalec od tega, ampak na qrac mi gre, da se ljudje znajo o vsem drugem pogovarjati, ne pa o tem kaj storiti ko avto crkne sredi AC. Pa se to lahko zgodi vsakemu od nas...

 

Ko avto 1x crkne,je prepozno ; takrat je panika. Je pa panika manj?a,ce se vsaj trudimo biti na to pripravljeni.

 

Ne branim kamionarjev,dalec od tega,ampak mi jih ne bomo spremenili, lahko pa spremenimo svojo pripravljenost na tak dogodke.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.