Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

Moje mnenje po videnem na posnetku je tudi, da je bila ta v dvojki ze v fazi voznje mimo kolesarja, ko je Boss sele prilezel ven iz stranske poti... Zdaj ali je to krizisce ali le kaksna manjsa, neprednostna ulicica ali dovoz do hise... se ne da videti :) ... Tako, da nasvet, naj ne prehiteva kolesarja na obmocju krizisc ni ravno na mestu ...  :rolleyes: ... Kancek vec strpnosti s strani vseh udelezencev ne bi prav nic skodilo  :pepsi:

 

Prigode_v_prometu-20190328-125712.jpg

 

Ne izkljucujem pa moznosti, da se na posnetku situacijo drugace vidi, kot je v realnosti ... 

 

To je neprednostna ulica ?irine 6 metrov z normalnim dvosmernim prometom, na koncu je znak nima? prednosti (ne ni stop znaka). Omejitev na tem obmo?ju je 40km/h. Tako kot sem prej omenil se svet ne za?ne dogajat, ko se prika?e M2 na kameri. To je cca 3 sekunde prej, ko sem od to?ke vidnosti speljal na cesto. 3 sekunde pomeni pri 40km/h ?e dodatnih dobrih 33metrov od trenutka, ko zagledamo avto na kameri. Ravno v tem trenutku je M2 ?e lezla na levo stran ceste (ko sem ?tartal je bila globoko za kolesarjem) - se pravi, me je prej vsaj 3 sekunde videla da prihajam na cesto. OK, pa ?etudi me ni, kar je sicer ?udno, ampak lahko ji je recimo zazvonil telefon ali pa sporo?ilo iz FB-ja (se rezume - nujne, neodlo?ljive stvari). ?e vedno me gleda ve? kot dve sekundi, pri tem, da sam ?e ustavim in lahko samo ?e ?akam, kaj se bo zgodilo. Sploh ne bremza in na vsak na?in se proba zgu?vat v ?karje mimo.

 

Dejmo bit malo realni, tukaj so v igri nizke hitrosti, to ni AC, kjer je potrebno 100 metrov za zaustavitev ipd. Gre za to, da tudi, ?e ima "invalidski" reakcijski ?as 2 sekundi in za?ne bremzat, ?e vedno rabi vse skupaj le kakih slabih 30m, da se ustavi. Pa ?e to ni potrebno saj kolesar ne stoji in se sigurno vozi vsaj 20-25km/h.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?tja cel doktorat...

Sej ve? kao pravijo - slika pove ve? kot tiso? besed, video baje ve? kot milijon, ampak kot ka?e je ?e vedno treba dopisat dodatnih 100 besed obnove dogajanja na videu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ve? kao pravijo - slika pove ve? kot tiso? besed, video baje ve? kot milijon, ampak kot ka?e je ?e vedno treba dopisat dodatnih 100 besed obnove dogajanja na videu.

Eni ki so pa? arogantni v prometu no?ejo razumeti kaj je narobe,ko pa pokne je pa tiso? in en izgovor za vse ?lamparije itd. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne zanikam krivde dvojkice...

Dvojkica spremljala promet pred sabo...kolesarja...

Snemalec po dveh sekundah stal, po treh sre?al kolesarja...snemalec bi lahko tudi predvideval, da bo dvojka prehitevala kolesarja...

Nepravilnost ni samo na strani dvojke...

Na izpitni vo?nji bi padel...

Snemalec, postavi se v ko?o dvojkice...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha, dober si... sem video pokazal kolegu, ki skupaj basketiramo in je celo, glej ga zlomka, policaj v patrulji. Tudi, ?e ne bi bilo kamere se dejansko gleda kje je pri?lo do nesre?e in kdo se je kje nahajal.

 

Razlo?il je tako:

?e bi jaz izsilil, bi dvojka prletela meni v bok ali pa v vogal. Tam, kjer sem se pa ustavil pa je ?e deset metrov od kri?i??a in ker sem se s svojim vozilom nahajal na pravilni strani in smeri vo?nje je napaka in nedvoumna krivda na strani M2. Nobene deljene krivde ali ?esar podobnega ni. Kdor prehiteva se mora zavedati, da to v kri?i??ih cest ni dovoljeno in da mora prvenstveno prehitevanje izvesti tako, da je varno, kar v tem primeru ni bilo,

 

Je pa ?e dodatno razlo?il, da nesre?e ob prehitevanjih v ve?ini primerov krivdo valijo na tistega, ki prehiteva saj gre takrat za vo?njo po nasprotni strani ceste in je okarakterizirano kot napa?na stran in smer vo?nje. Se pravi v isto kategorijo kot, ?e bi ?lo za sekanje ovinka ali pa da nekdo kar zapelje brez razloga na nasprotni pas. V tem primeru, ?e bi pri?lo do nesre?e in bi kolesar kot pri?a odpeljal bi se ?telo kot napa?na stran in smer vo?nje.

 

Pa ?e nekaj je pripomnil in sicer da v tem primeru (pa? tukaj se to vidi ker je video) mu ni jasno kaj je M2 sploh razmi?ljala saj evidentno sploh ni bremzala, ampak je bila vo?nja na horuk v upanju, da bodo drugi re?evali situacijo. To se kvalificira kot objestna in nevarna vo?nja.

 

 

Pa da ne bo narobe razumljeno... preden sem mu pokazal video sem mu rekel, da gre za video enega od mojih sodelavcev. Tako sem se izognil, pristranskosti. ?ele na koncu, ko je ?e vse razlo?il sem mu priznal, da je to moj video.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Am... Ok,boss,te razumem,ampak nekaj me zmoti .. prehitevanje enoslednega vozila je dovoljeno tudi v dolo?enih situacijah, kjer dvoslednega vozila ne sme? prehitevati. Torej Mazda ni naredila narobe s tem da je prehitevala kolesarja... To kako pa je to naredila pa nevem,ker me ni bilo zraven in verjamem , da je situacija v ?ivo izgledala druga?e,kot zgleda zdaj na posnetku, ne ?elim biti pa pameten general po bitki.

 

Ampak... Enosledno vozilo se sme prehitevati marsikje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e enkrat, ne zanikam napake dvojkice, je pa snemalec padel na izpitni vo?nji 100%. Pa je lahko 200 policajev, ki to komentirajo...

Prav, ti ziher najbolj ve?, pa naj bo po tvoje.

 

Ampak res ne vem od kod ti ni jasno, da ko sem ?tartal Mazda ?e ni bila v prehitevanju (poglej screen, ki ga je prilepil Jest saj se takrat ?e lepo vidi, da se postavlja v primerno razdaljo za prehitevanje). Kako pod milim kurcem naj 3 sekunde prej ugotovim, da bo ?el v prehitevanje. Oba sta bila ?e dale? stran in ko sem ?e na cesti obrnjen v smer ?ele na kameri vidimo, da je v fazi premikanja na nasprotni del vozi??a ter, da za?enja s prehitevanjem.

 

Dr?i, da to ni tipi?na vsakodnevna situacija, ampak vseeno, jaz v tistem trenutku ne morem narediti ni? ve? kot samo ustaviti, Mazda pa bi morala samo stopiti z gasa in nekoliko na bremzo ter prekiniti prehitevanje, ne pa da gre do konca tudi ?e ni prostora. ?e deseti? ponavljam, ko sem ?tartal iz ulice ni ?e NIH?E prehiteval in tako kolesar je bil cca 40m stran, Mazda pa ?e kakih 20m za njim. V parih sekundah po tem, ko sem speljal je ?la Mazda v prehitevanje. Jaz v tem trenutku ne morem izginiti in naredil sem edino kar lahko, da ustavim.

 

Res ne vem kako se mora? truditi, da dokazuje? mojo krivdo... sr?no upam, da se ti takole ne loti? prehitevanj, ker to je recept za nesre?o.

Ampak... Enosledno vozilo se sme prehitevati marsikje.

 

Seveda, ampak ne sme? ovirati nasprotni promet, sploh ?e je cesta toliko ozka, da se pri tem nahaja? na nasprotnem pasu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss ima prav in to ?isto vse kar je napisal pa ?e podkrepil je p.organom,ne vem kaj tu ni jasno eni ste verjetno bolj malo na cesti in ne veste koliko je takega sranja. Nekatere sploh ne gane kdo je kriv,ker mislijo da bodo ?e drugi re?evali situacijo in vozijo brezbri?no ker sploh ne ?ivijo ve? v realnem svetu ampak v vitualnem svetu kjer se ti ni? ne zgodi. Danes je pa? tako,?e dobro da so avtomobili tako varni in je ?tevilka mrtvih manj?a od prej?njih let,toda nih?e ne pomisli in pove koliko ve? je pa invalidov kar je pa zelo hudo. Varno vo?njo vsem,tudi Mazdici 2. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Am... Ok,boss,te razumem,ampak nekaj me zmoti .. prehitevanje enoslednega vozila je dovoljeno tudi v dolo?enih situacijah, kjer dvoslednega vozila ne sme? prehitevati.

Nejc, kot zagrizen kolesar dobro ve?, da je dovoljenje prehitevanja v dolo?enih situacijah ena najbolj glupa stvar, ker je  na cesti vsaj ene 85% glupih voznikov ki ne znajo oceniti situacije. Posledica je da se kajlajo med nasproti voze?e 4sledno vozilo in kolesarja. Je pa? ?koda hitrosti in je blazno te?ko mal prbremzat za kolesarjem. Tako da ve?ina tistih ki pizdijo nad kolesarji, ima precej dela s pometanjem pred svojim lastnim pragom

 

Boss, kokorkoli moral si pa? zavreti. Veliko je situacij, ko je manevr bolje izpeljati do konca, kot pa ga prekinjati. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, kot zagrizen kolesar dobro ve?, da je dovoljenje prehitevanja v dolo?enih situacijah ena najbolj glupa stvar, ker je na cesti vsaj ene 85% glupih voznikov ki ne znajo oceniti situacije. Posledica je da se kajlajo med nasproti voze?e 4sledno vozilo in kolesarja. Je pa? ?koda hitrosti in je blazno te?ko mal prbremzat za kolesarjem. Tako da ve?ina tistih ki pizdijo nad kolesarji, ima precej dela s pometanjem pred svojim lastnim pragom

 

Boss, kokorkoli moral si pa? zavreti. Veliko je situacij, ko je manevr bolje izpeljati do konca, kot pa ga prekinjati.

Ja se strinjam,da je marsikaj skregano z logiko... Pa? ko ljudje dohitijo kolesarja ,ki se pelje recimo z 30kmh ?utijo potrebo ga prehiteti v isti sekundi, ?e pa dohitijo Traktor ki se pelje z 30kmh,so pa sposobni po?akati tiste pol minute...

 

Itak je to ena sama ?iv?nost...

 

Pa? prehiteti se naj gre takrat,ko je to varno , pa naj bo to v kri?i??u,na prehodu ?ez progo ali pa kjerkoli ?e...

ZKL... Zdrava Kme?ka Logika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Fak, danes sem bil v ?alcu. To je bila ena najdalj?ih (najve? je trajala) vo?enj na tak?ni razdalji. Najprej 10 km kolona proti Ljubljani nato za nazaj od ?alca do Vranskega zopet 10 km. Katastrofa. Namesto, da bi to re?evali pozimi (itak ni bilo nobene zime letos) se tega lotijo sedaj, ko so za?ele po?itnice v Avstriji in Nem?iji.

Kolone so dobesedno stale, ?e si zavil na stranske ceste si se zagozdil ?e tam in si zopet stal. Nikjer nobenega policaja, ?ele, ko je pri?lo skoraj do kolapsa, so od nekod pridirjali na motorjih. Slovenija, sorry, to je bila katastrofalno organitirano popravilo cest. Pojdite se u?iti v Italijo, kako se popravlja (dela) avtocesto.Nikjer in nikoli ?e nisem stal na avtocesti zaradi tega. Tudi, ?e je bilo speljano vse skupaj po obvoznicah, so na vsakem kri?i??u stali karabinieri in uspe?no urejali zadevo. Kot drugo, tako nediscipliniranih in nekulturnih voznikov nisem ?e dolgo videl kot danes-pravi texas. Od obra?anja na avtocesti, do obra?anja na regionalkah povsod, na nepreglednih ovinkih, na otro?kih igri??ih med igrali in podobnih umotvorih.Na avtocesti, kjer se je dalo voziti normalno ga skoraj ni voznika, ki ne bi vozil 140/uro razen tistih, ki jim avto toliko ne gre. Ugotovil sem, da so postali Italijani na njihovi avtocesti vzorni vozniki proti na?im. Veliko raj?e in lep?e je voziti pri njih kot pri nas... pri nas je to en velik stres...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A Vrhnike - Ljubljana 9km zastoja pa nisi opazil? Novo delovisce....

Sej sem ?el ven na Vrhniki. In tam stal kot mona eno uro. Vse je stalo na avtocesti kot na stari cesti. Sej o tem pravim.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.