Skoči na vsebino

Voda v pragu...


Priporočeno sporočilo

Okej se peljem prej pa zabremzam pa se cuje koda bi mi veja pocohala po podnu avta... Okej se pelem domov pa na dvoriscu zabremzam na evo ga ni veje pa enako... Nakar mi potegne tole se cuje ko voda... Grem pa ofnem eno izmed 5 gumic na spodnji atrani praga in kaj se zgodi...-->

 

Ima kdo idejo od kod bi lahko blo... Napisem v Google "water in sills mazda 6" in najdem dost enakih primerov na 03-04 letnikih...

post-771-1380800250_thumb.jpg

post-771-1380800270_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo.. Japonci so bli ?e takrat naravoljubni, pa so ti naredili zbiralnik de?evnice v avto ...

 

fak, kaj vse odkrije? ti na tem avtu... dodatno opremo, za katero jaz takrat sploh vedel nisem...

 

:blink:

 

poglej ?e zadaj pri rezervi, tam sem jaz mel vodo ene 2x not, ampak ?isto malo

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sills ni isto kot sill

 

 

http://www.bba-reman.com/forums/Topic110828.aspx

http://forum.mazda6club.com/mazda6-atenza/...r-dripping.html

http://www.mazdas247.com/forum/showthread....3;-2004-Mazda-6!

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=90272

 

Daj eno webasto pumpico vgradit da ti jo ven me?e :P , mazda pa?.

 

 

 

Mon 29 Aug 2011 09:52 Back Top End Mazda 6 - Water inside car - MZ62.0D

Hi Al,I had the exact same problem. Look under the sills (outside the car - both sides) and you'll find a long plastic strip approx 4Ft Long and 2" Wide hel in place with large grommets.Jack your car at one side and remove the strip on the other . this weather strip covers drains that often get blocked with dirt and crap. and water should come pouring out. Do it soon as otherwise you will have dank smelly carpets and rust problems.

 

po moje je pri teb isto, to kar si ven potegnu bi moral bit spucano da odvaja vodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mnda sm nasel problem... Pac tole je na levi se zgodilo na desni pa se je tudi ko sm mal z izvijacem pocohal in skos padel... Na sreco je samo tle rjavo pa zgoraj rob katerega bom zraven tega saniral... Zaenkrat zakital dol za kake 14dni dokler ne najdem lufta da poklicem sloserja kakga da posvasa tole, pobrusim ostalo, pocinkam in zascitim.

post-771-1380813470_thumb.jpg

post-771-1380813483_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej sm neki takega pricakoval glede na to da je ata pr 55.000km mel vse rjavo ko je odprl... Upam da bo pol z zadnjimi blatniki mir, spredaj je vredu edino kar bo treba popravt bojo pragovi ker poka tale bitumen... :)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na sreco je to se majhno :) 10x10cm pleha se menja, pocinka, izolira pa se prag usput odznotri povoska... :)

 

ko bo pa rja od not ven prsla bos pa ....? fajn jih posu? od znotraj prej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uuuu iebote, ausen hui innen pfui... Tega pa res nikoli nisem gledal, niti mi klepar ni povedal, ko je delal zadne pragove

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi robove ko je delal je rjavo vse spodaj... bom moral vse popravit najprej kit dol, rjo spucat, pocinkat, koroplast pa izolacijo :) je kr dela z obema blatnikoma... vem pa da bota orng narjena zdej ko bom jz mel prste zravn... pol pride se iskanje vdora vode ker taka mala luknja se ne natece 2L... Pa ko bo v zraku se verjetno kr vso rjo saniram kar je ostala... pa pragove bom povoskal znotraj :)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Qwerty, kr verjemi, da se... zaradi vrtenja koles me?e vodo s ceste ?e z dodatno mo?jo v vse mo?ne razpoke... sploh ne rabi? met luknjice, dovolj je samo, da je skoz in skoz rjavo pa bo ?la tudi voda na drugo stran. In ker ni mogla nikjer odte?t se je nabirala in nabirala.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da ti tole uspe ?e pred zimo konkretno po?timat, druga?e spomladi zna ostati le ?e spomenik od avta. -_-

 

Moja je 2003 letnik in ena redkih brez pikice rje, k temu verjamem, da je v zadnjih letih precej pripomogla naslednja zadeva in vam jo res priporo?am. Veliko Mazda?ev po nasvetu Pelka vozi svoje avte tja na za??ito;

 

http://www.mazdaklub.si/2012/07/tri-krone/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da ti tole uspe ?e pred zimo konkretno po?timat, druga?e spomladi zna ostati le ?e spomenik od avta. -_-

 

Moja je 2003 letnik in ena redkih brez pikice rje, k temu verjamem, da je v zadnjih letih precej pripomogla naslednja zadeva in vam jo res priporo?am. Veliko Mazda?ev po nasvetu Pelka vozi svoje avte tja na za??ito;

 

http://www.mazdaklub.si/2012/07/tri-krone/

 

u ja, na tole bo ?la tut moja f-ka, ko bo projekt kon?an :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot ka?e ima Mazda kar nekaj te?av z rjo. Ob prihodu novega modela na trg zatrjujejo, da so te?ave odpravili, vendar se stare te?ave ponovijo. Na moji 10 let stari ?estici so krepko zarjaveli vsi deli podvozjo, ?e najbolj zadaj. Po te?avah z vodo v pragovih sem si kupil USB endoskop. Pred popravilom lukenj sem poslikal notranjost pragov.

Notranjost pragov je pri Mazdi 6 dobro dosegljiva, saj je prag na vsaki strani zaprt z dvema gumijastima ?epoma premera cca. 30 mm, zato vrtanje lukenj ni potrebno.

Nekaj slikic notranjosti pove veliko. Rja je skoraj izklju?no na spodnjem delu. Zato tudi nasvet - redno ?istite odtok. Pri meni so bili odtoki zaprti, zato so se pragi napolnili z vodo do te mere, da mi pri?ela te?i pod noge. Za ?i??enje sem uporabil kar plati?no vezico.

post-1508-1381081476_thumb.jpg

post-1508-1381081485_thumb.jpg

post-1508-1381081505_thumb.jpg

post-1508-1381081520_thumb.jpg

post-1508-1381081534_thumb.jpg

post-1508-1381081549_thumb.jpg

post-1508-1381081563_thumb.jpg

post-1508-1381081577_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po varjenju in za??iti popravljanega dela sem notranjost pragov temeljito obrizgal s Fluid Filmom NAS. Na sre?o sem ?e pred leti kupil potreben pribor, to je pi?tolo za brizganje v nadtlaku in gibljivo sondo dol?ine 1 m s 360 stopinjskim brizganjem.

Fluid Film ima zelo dobro sposobnost penetriranja in se uporablja tudi za za??ito balastnih tankov ladij. Slaba lastnost je,

da ob toplem vremenu iz lukenj malo kaplja, zato doma podstavljam karton pod pragove. S?asoma bo prenehalo.

 

Za??ita s Krown oljem je tudi ena od mo?nosti, ?e posebej, ker vam to naredijo drugi in se ne rabite sami ukvarjati s tem. Je kar precej packarije in v gara?i to delati je ....

?e ?elite Mazdo voziti ?e nekaj ?asa, vam bo za tak?en poseg hvale?na. Moja pa sedaj v pragovih zgleda takole:

post-1508-1381082586_thumb.jpg

post-1508-1381082599_thumb.jpg

post-1508-1381082609_thumb.jpg

post-1508-1381082619_thumb.jpg

post-1508-1381082629_thumb.jpg

post-1508-1381082638_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje si kupil tole peno al kaj ?e pa? je?? Meni so nek vosek s 360 stopinsko dizo na koncu priporo?ali... Ne bi rad da zarjavi do te mere da bo menjava pragov neizogibna... :)

 

In koliko te je to stalo?? Pa? ta pena...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.