Skoči na vsebino

Zimske gume 2013/2014


AmpeR

Priporočeno sporočilo

KOlebam med:

Dunlop 4D

Conti TS 850

Goodyear UG8

 

Cena je tam tam, vse so med 55 in 60 po komadu, kar mi je trenutno zlo odve? ampak ok.

 

Vpra?anja:

 

katere od na?tetih bojo najdnje zdr?ale? Res da mehkej?e bolj dr?ijo (trenutno se vozim na letnih contijih, ki jih vidmo pobira, res pa da dr?ijo hudo dobro - dosti bolj?e kot dunlop...), a vseeno mi jih ne kupuje sponzor. V vseh testih so vsi mogo?i kriteriji, dsamo tega noben ne pove, koliko bom z gumo naredu....

 

ali jih lahko zmanjka, saj bi mi precej koristilo, ?e bi ?e en mesec po?akal?

 

Samo v razmislek, eden od lanskih testov je kot najbolj cenovno optimalno gumo za na dolgi rok ocenil Michelin Alpin A4. Od navedenih treh pa bi se jaz osebno odlo?il za tisto, ki je cenej?a.

Dober izbor ?elim.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 122
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Samo v razmislek, eden od lanskih testov je kot najbolj cenovno optimalno gumo za na dolgi rok ocenil Michelin Alpin A4. Od navedenih treh pa bi se jaz osebno odlo?il za tisto, ki je cenej?a.

Dober izbor ?elim.

 

Mi?elink res da ?e dolgo nisem vozil, a kolega trdi da je prva 2 3 mm ok, potem pa postane dobesedno plasti?na in za zmeraj. Temu ustrezen je tudi orpijem. Je to res?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V take sem v?eraj preobul mojo. S 16" feltnami izgleda prav sme?no, kolesa so kot pri kak?nem kombiju.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moji prvi utisi glede Conti zimakov(195/65/159)

Najbolj negativno so me presenetile, da od 50-60/uro so glasne kot reaktivec oz. pridejo v resonanco in bobnijo. :whatever:

Upam, da se bo z kilometri to malo uredilo.Po mokrem pa res dr?ijo kot nore.

Pri ve?jih hitrostih so v redu.

Bomo videli, kako bo v snegu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene me sam zanima kere se gume se bolj splaca:

-Michelin alpin a4 -->mokri oprijem C

-dunlop 4d--> mokri oprijem E

Sam nwm alpin a4 drzi .. sam moj brat ma na hondi dunlop 3d pa lahko priznam da uno dela boga po mokri in suhi in snegu..

Sam a ve kdo ki vc glede 4d ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam Dunlop 4D ... Sicer po snegu jih se nisem uspel probati... na mokri cesti pa v zadnjih dneh kar dobro... in lahko recem, da nimam pripomb glede oprijema na mokri cesti... Tako da zaenkrat sem zadovoljen ... Kako pa bo po snegu, bomo pa videli ...

 

Je pa ta vrednost odvisna od dimenzije... Pri moji dimenziji (225 55 R17) je pri mokrem opriejmeu vrednost C >> http://goo.gl/IG42tV

 

Objavljena slika

 

Michelin Alpin A4 ima pa pri moji dimenziji naslednje vrednosti >> http://goo.gl/3Kw3N7

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha no jst mam 195/65 r15 zimske :-D

 

 

Pri tvoji dimenziji so pa podatki sledeci:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smesne so te oznake,

 

Moja je 205/50 ampak sirsa in nizja je pa tolk boljs v dezju ampak slabs v snegu....tako da ...

post-2637-1385209428_thumb.jpg

post-2637-1385209444_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.