Skoči na vsebino

Zimske gume 2013/2014


AmpeR

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 122
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Aha, v tisti dimenziji ki sem iskal, jih ni bilo. No ja, za dri?at bojo dobr sem pa tja :D

 

na ?alost se ne da, sem probu po na?em polju po snegu pa ne drsijo niti na ro?ni :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj nj pa js dam gor 215/45 r18, pa da so vsaj za hitrosti 210+ ? :(

 

Pa da ne stanejo fuka in pol ampak samo pol.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj nj pa js dam gor 215/45 r18, pa da so vsaj za hitrosti 210+ ? :(

 

Pa da ne stanejo fuka in pol ampak samo pol.

 

 

Nankang :jezicek::harhar: ali pa Hifly Win-Turi :P:harhar:

 

Pri taki dimenziji nimas prav veliko izbire ... Bridgestone ali Michelin ...

 

http://goo.gl/TBesPQ

 

http://goo.gl/NE76ZM

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

manj je razlike pri 225/45 (napram originalu) ampak cene 225/40 so res nizje in se vedno bi slo skoz

 

Letnjake mam take dimezije gor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Sem vzel Dunlop SP WinterSport 4D XL 225/55R17 101V ... po 166? za kos... vse skupaj s premontazo, ventilcki in hrambo letnih me je prislo 695? ...

 

Na avtu sicer ne izgledajo tako fajn kot 19" ...

Objavljena slika

 

Upam, da se bodo dobro obnesle... :P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni glih off, je pa zanimiv video, ker primerjajo zimske in letne gume enkrat v res zimskih razmerah, in drugi? v jesensko/de?evnem tik pod famoznih 7C

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebe? tak prispevek, ?e zadaj stoji gumarski proizvajalec, ki mu je v interesu, da prika?e to kar ?eli prikazati.

 

Na vseh neodvisnih primerjalnih testih v mokrem in suhem vedno zmaga letna guma ne glede na temperaturo. Seveda pa ne mora? vsakih pet minut menjat gume glede na razmere tako, da je normalno, da se tekom zime uporabljajo zimske gume, ki so vseeno bolj?i kompromis kot pa letne gume v snegu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebe? tak prispevek, ?e zadaj stoji gumarski proizvajalec, ki mu je v interesu, da prika?e to kar ?eli prikazati.

 

Na vseh neodvisnih primerjalnih testih v mokrem in suhem vedno zmaga letna guma ne glede na temperaturo. Seveda pa ne mora? vsakih pet minut menjat gume glede na razmere tako, da je normalno, da se tekom zime uporabljajo zimske gume, ki so vseeno bolj?i kompromis kot pa letne gume v snegu.

 

Ampak nikjer ne favorizirajo proizvajalca. Govora je o tipu gum

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Continental...?!?! :huh:

 

Se enkrat. Kje se preferira njihove ghme saj jih ne primerjajo s konkufenco, govora je o zimski in letni istega proizvajalca

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej ni fora v tem... fora je v tem, da posku?a? prikazati kako je zimska guma nadmo?na in obvezna za vse razmere. In to je ?elja vseh proizvajalcev gum, da bodo prodali vsaj ?e en komplet gum ve? (zimake) tudi tistim, ki jih dejansko ne rabijo - niso odvisni od brezpogojne uporabe avtomobila in lahko v snegu ter sne?enju pustijo avto v gara?i.

 

Zakaj do takih izsledkov ne pridejo nikjer, kjer neodvisno testirajo razli?ne proizvajalce?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ultragrip 8 so ?e vedno v gara?i :D ?koda brusit nove radirke lol

 

Ko najdem ?as, jih grem premontirat oz. moram malo ?efa pocukat za rokav al pa brke, da lahko fliknem z ?ihta kak?no urco prej :)

 

Dimenzija pa kar 185/60R14, letne pa grejo obvezno 16-ke pa na nove felne, ?e bo le sre?a :)

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

K vulkanizerju se je v prtlja?niku moje mazde danes (podrti zici) peljalo 16 gum - pol jih je bilo na feltnah. Me zanima, a se da taka koli?ina gum spravit v tanovo ?estico.

 

Glede na to da nisi dal col loh tud ola gume pelje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem vzel Dunlop SP WinterSport 4D XL 225/55R17 101V ... po 166? za kos... vse skupaj s premontazo, ventilcki in hrambo letnih me je prislo 695? ...

 

Na avtu sicer ne izgledajo tako fajn kot 19" ...

 

 

Upam, da se bodo dobro obnesle... :P

 

A je pri vas ?e sneg?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

KOlebam med:

Dunlop 4D

Conti TS 850

Goodyear UG8

 

Cena je tam tam, vse so med 55 in 60 po komadu, kar mi je trenutno zlo odve? ampak ok.

 

Vpra?anja:

 

katere od na?tetih bojo najdnje zdr?ale? Res da mehkej?e bolj dr?ijo (trenutno se vozim na letnih contijih, ki jih vidmo pobira, res pa da dr?ijo hudo dobro - dosti bolj?e kot dunlop...), a vseeno mi jih ne kupuje sponzor. V vseh testih so vsi mogo?i kriteriji, dsamo tega noben ne pove, koliko bom z gumo naredu....

 

ali jih lahko zmanjka, saj bi mi precej koristilo, ?e bi ?e en mesec po?akal?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.