Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 6, cd140, 2009, 140.000.

 

Drugi lastnik, kupljen od poznanega prvega lastnika, realni kilometri. Ve?ina vo?enj narejenih na dolgih razdaljah.

 

Prvo kar me moti je, da je menjalnik trd ko je avto mrzel. ?e se rahlo premiham naprej, ne morem dobiti iz vzratne dokler se ne ustavim. Sedaj ko so temperature zunaj blizu 0 je zadeva ?e toliko bolj izrazita.

 

Druga stvar pa je, da ko prestavim iz prve v drugo menjalnik skoraj vedno rahlo (ampak opazno) za?krta. ?e menjam zelo po?asi tega ni videti, kadar je pa avto mrzel ali pa da ?elim bolj ?portno speljati, pa je ?krtanje skoraj vedno prisotno.

 

Na a-cosmos btc niso na?li ni? nenavadnega, olja v menjalniku zadosti. Predhodno je bil avto redno servisiran pri Avto Mo?nik Kranj.

 

Prosim za nasvet.

Napisano

Mazda 6, cd140, 2009, 140.000.

 

Drugi lastnik, kupljen od poznanega prvega lastnika, realni kilometri. Ve?ina vo?enj narejenih na dolgih razdaljah.

 

Prvo kar me moti je, da je menjalnik trd ko je avto mrzel. ?e se rahlo premiham naprej, ne morem dobiti iz vzratne dokler se ne ustavim. Sedaj ko so temperature zunaj blizu 0 je zadeva ?e toliko bolj izrazita.

 

Druga stvar pa je, da ko prestavim iz prve v drugo menjalnik skoraj vedno rahlo (ampak opazno) za?krta. ?e menjam zelo po?asi tega ni videti, kadar je pa avto mrzel ali pa da ?elim bolj ?portno speljati, pa je ?krtanje skoraj vedno prisotno.

 

Na a-cosmos btc niso na?li ni? nenavadnega, olja v menjalniku zadosti. Predhodno je bil avto redno servisiran pri Avto Mo?nik Kranj.

 

Prosim za nasvet.

 

Mo?no je, da so kdaj menjavali olje v menjalniku in niso dali pravega noter. ?udi me, ker imajo mazde res dobre in mehke menjalnike. :whatever:

 

 

Napisano

Mo?no je, da so kdaj menjavali olje v menjalniku in niso dali pravega noter. ?udi me, ker imajo mazde res dobre in mehke menjalnike. :whatever:

 

mehke menjalnike? hm, meni, ko je mrzlo gre zelo te?ko v prvo, dokler se ne ogreje in s 4. v 5. tudi malo ?krkne. Olje sem menjal sem dal motul hm, ne vem kak ve?, vem pa da ni bilo potem neke razlike..je pa 1. generacija avto, FL:

Napisano

Sirius vam bo svetoval kaj vam bo olaj?alo pretikanje med prestavami. Mislim, da se uporablja Metabond GT dodatek. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri meni je md 1. in 2. prestavo isto, zato pa uporabljam 1.,3.,5. in 6. prestavo, dokler se ne segreje(?e dobro da imam vodno ogrevan-hlajen menjalnik in sprednji diferencijal), pa tud druga?e ni neke potrebe po parnih prestavah. :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri meni je md 1. in 2. prestavo isto, zato pa uporabljam 1.,3.,5. in 6. prestavo, dokler se ne segreje(?e dobro da imam vodno ogrevan-hlajen menjalnik in sprednji diferencijal), pa tud druga?e ni neke potrebe po parnih prestavah. :hudicek::hudicek:

 

ej sorry, sam to pri dizla?u tut gre :P

Napisano

Pri Astri isto, pri Mazdi isto. O?itno tako to je.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Pri Golfu al pa pri Passatu tudi sam tam se upira tudi topel ob vsakem hitrej?em ?altanju, kar se Mazda recimo ne :notworth:

33112_1.png

Napisano

Saj ?e ga jaz na hitro potegnem tud ni panike, samo ob takem sportskolaganem ?altanju pa je 2. mal problemati?na, ob mrazu seveda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sirius vam bo svetoval kaj vam bo olaj?alo pretikanje med prestavami. Mislim, da se uporablja Metabond GT dodatek. :prstgor:

 

Hladno olje je pa? gostej?e in sinhroni ne delujejo optimalno. ?e posebej je to izra?eno pri menjalnikih, ki se ?e pri ogretem motorju upirajo. Najprej se to opazi pri 2. prestavi. Posiljevanje mejnalnika v takih pogojih ni priporo?ljivo.

 

Metabond GT je namenski dodatek za izbolj?anje delovanja menjalnikov in diferencialov. Te?kega pretikanja na hladno ne more popolnoma odpraviti, vendar pa ga bistveno izbolj?a. Nekateri mazda?i so ga ?e preizkusili in ugotovili njegovo pozitivno delovanje. Aditiv ni drag, saj doza stane 27,45 ? + 3,77 ? dostavnine. Zadostuje za 5 l menjalni?kega olja. To pomeni, da se lahko obdela 2 do 3 menjalnike, saj je v menjalnikih nekje 1,5-1,8 l olja. Doda se ga na vlivni ?ep, ?e pa tega ni se ga doda skozi odzra?evalno odprtino na vrhu menjalnika.

 

Nekdo je omenil, da je morebiti na servisu pri?lo do vlivanja napa?nega olja. Vendar je to malo verjetno. V uporabi so menjalni?ka olja 75W90 tako, da do zamenjave v ve?ini avtomobilskih menjalnikih te?ko pride.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Bolj redko olje v menjalniku bi pomagalo.

 

Za zimo, poleti pa .....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz tudi razmi?ljam da bi zamenjal olje in dal notri motul gear 300 75W90.

Pa verjetno zraven ?e meta GT.

 

Je gear 300 primerno za moj avto?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Problem re?en.

 

Zamenjal olje z Motul Gear 300 in dodal metabond gt.

 

?krtanja ni ve?, tudi ob mrazu ni ve? problemov.

 

Hvala Sirius-u za vso pomo?.

Napisano

Problem re?en.

 

Zamenjal olje z Motul Gear 300 in dodal metabond gt.

 

?krtanja ni ve?, tudi ob mrazu ni ve? problemov.

 

Hvala Sirius-u za vso pomo?.

 

Ni za kaj. Zato sem tu.

Svetujem vsakemu ta aditiv (Metabond GT), saj je preventiva vedno bolj?a od kurative. Ena doza GT-ja zadostuje v povpre?ju za 3 avtomobilske menjalnike. Torej cena za en menjalnik v primeru grup by je 10 ? (?lani kluba imajo ?e kavico v dobrem zaradi popusta). Z njim boste brez te?av pozabili na menjalnik in olje v njem 120.000 in ?e veliko ve? km. ?e pomaga pri te?avah bodite prepri?ani, da jih pri normalno delujo?em menjalniku prestavi dale? v bodo?nost in omogo?a veliko ?tevilo km z opazno lahkotnej?im prestavljanjem.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 4 let kasneje...
Napisano

Da se jaz malo obudim to temo, ker imam podobne te?ave. Ta Metabond doda? med menjavo olja in ne potem? Ker pri meni je bilo menjano pred kratkim in ne vem, ?e so kak?ne omejitve.

Napisano

Martin, ali ?e najde? ?e tretjega in skupaj naro?imo? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jest bi isto rabil, ampak sele cez 20k km :P. Menjal bi sicer zgolj iz preventive, saj naj bi se na 200k km menjalo olje v menjalniku. Zaenkrat se odlicno prestavlja.

Napisano

Jest bi isto rabil, ampak sele cez 20k km :P. Menjal bi sicer zgolj iz preventive, saj naj bi se na 200k km menjalo olje v menjalniku. Zaenkrat se odlicno prestavlja.

No dej,zdej vzame?,pa ga ima? na lagerju :D 

Napisano

No pa smo zmenjeni :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.