Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem pogledal za zimmerman na autodoc pa jih sploh ne pokaže za moj letnik 😕

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Jest osebno nisem imel nikoli problemov s tresenjem tako pri prvi kot pri drugi generaciji pa imamo sedaj dve sestki doma. Je pa res, da sem vedno dal kvalitetne ploscice. Na mojemu so trenutno ATE (prej zimmerman), ocetova ima textar. Na bivso sestko je pa zdajsni lastnik dal brembo pa nikoli ne duha ne sluha o tresenju. Zvozenih vec kot 100k km in se samo ploscice menjavajo :)

edit: Sem imel tudi zjebano pesto pa ni nikoli nic treslo. Le lezaj je po hitrem postopku dobil spet luft.

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

Ko sem kupil svojo mazdo sem zamenjal diske in ploščice( brembo) pri Pelkotu, po cca 3 mesecih se je stanje ponovilo, Pelko je podrejal diske in je bil spet mir 2 meseca in je zopet treslo. Nato sem se posvetoval z Majesom kateri je takoj rekel zamenjaj pesto pa bos imel mir...in od takrat ko sem zamenjal peste in lažaje in zopet nove diske imam mir že 40k...samo povem mojo izkušnjo

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

Popravljeno od pickov
Napisano

Zimmerman tudi niso ravno biser in so predragi. ČE malo pobrskaš boš našel, kako pokajo. Problem pri vrtanih diskih je, da so prekinjene silnice v materialu/odlitku in zato zadeva poka. Drugače je pa pri luknjastih diskih, kjer si luknje odlite med postopkom izdelave, vendar je pa tudi cena precej višja!

Fora naluknjanih diskov je tudi dodatno in pospešeno hlajenje.

Glede diskov in trdih ploščic je tudi malo buče! Če so ploščice trše od diskov, se sliši neželeno hreščanje. Da pa se zaradi tega disk bolj segreva je pa tudi bosa. Ali kaj bi potem šele bilo z dirkalnimi ploščicami, ki imajo višji torni koeficient? :)

Napisano

@Damijanini glih tak da luknjani diski kr pokajo!

Mam na obeh Mazdah luknjane diske in na nobenih diskih ni nič spokalo. 😉

Na M3 mam Zimmerman že cca40kkm in ni spokano, pravtako zavore delajo brez problema nič ne cvili, nič ne trese, tehnični bp. 

Na M6 imam pa od M6MPS celjusti in luknjane Mtec diske, pravtako nobenih problemov z zavorami. 

Pa sem enkrat konkretno sprobaval kolk dobro zavirajo (parkrat 160-0) pa še vedno brez razpok, brez tresenja... 😉😎

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 39 minutami je Aless napisal:

@Damijanini glih tak da luknjani diski kr pokajo!

Mam na obeh Mazdah luknjane diske in na nobenih diskih ni nič spokalo. 😉

Na M3 mam Zimmerman že cca40kkm in ni spokano, pravtako zavore delajo brez problema nič ne cvili, nič ne trese, tehnični bp. 

Na M6 imam pa od M6MPS celjusti in luknjane Mtec diske, pravtako nobenih problemov z zavorami. 

Pa sem enkrat konkretno sprobaval kolk dobro zavirajo (parkrat 160-0) pa še vedno brez razpok, brez tresenja... 😉😎

 

Logicno. Diski so narejeni, da prenesejo visoke temperature. Zvijejo se ce imas res cunga lunga firmo ali pa da problem tici nekje drugje (zastekana celjust itd.)

Napisano

Sej jaz če bi stavil bi dal standard diske in ne luknjaste,..samo trenutno tehtam kaj se splača,.. par let nazaj bi rekel ATE samo zdaj sem malo pregledal pa pravijo, da niso to več kar so bili. Se pravi iščem druge opcije.

 


image.jpeg

 

Napisano

@Aless

 

Nikoli nisem uporabljal luknjanih diskov, če že kaj drugače od klasike, potem edinole narezane.

Spremljam pa vedno malo po spletu ohinsploh opevano robo in tako sem tudi za Zimmermann diske naletel na kar hude kritike. Je dosti tega na spletu. Medtem, ko Brembo naluknjani diski, luknje so ulite, držijo extreme. Vendar takšni diski, ulite luknje, niso ravno cenovno dosegljive za navadne smrtnike... :D

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Sej jaz če bi stavil bi dal standard diske in ne luknjaste,..samo trenutno tehtam kaj se splača,.. par let nazaj bi rekel ATE samo zdaj sem malo pregledal pa pravijo, da niso to več kar so bili. Se pravi iščem druge opcije.

Kaj pa kaj v tem stilu EBC + Green stuff ploščice. 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

EBC Turbo Groove Brake Discs. EBCs Turbo...

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Kaj pa kaj v tem stilu EBC + Green stuff ploščice. 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

EBC Turbo Groove Brake Discs. EBCs Turbo...

 

Green stuff pa kolker mi je znano je misljeno bolj za ekstrem, in se morejo najprej segret predno sploh zacnejo gtabit tak kot je treba

Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

Green stuff pa kolker mi je znano je misljeno bolj za ekstrem, in se morejo najprej segret predno sploh zacnejo gtabit tak kot je treba

Red so ekstreme, ker so keramične. Mislim, da gre takole-Green, yellow-red po ektremnosti. Green so mišljene za navadno cestno vožnjo, rahle dirkice, kak švoh reli. 

 

 

Napisano (urejeno)

@TiEnzdaj če ti ATE ne diši, lahk probaš Zimmerman ali EBC, no tudi z Tarox imam dobre izkušnje ampak so dražje. Jaz mam z temi tremi znamkami zelo dobre izkušnje, tudi drugim ki sem jim te montiral so bili vsi zadovoljni.

Slabe izkušnje pa z navadnimi Bosch, smo 2x reklamirali za kolega, in pol vzeli Zimmerman. 

 

@Damijani  no jaz imam pa dejanske izkušnje z luknjanimi in narezanimi diski in ti lahko iz prve roke povem da so ok. 

Narezane odsvetujem za normalno uporabo, ker so glasni, grabijo pa bolje. 

Btw. Brembo navadni tudi niso glih neki hit, bolj povprečje jih ima foter na Audiju. 

Drgač pa če gledaš high end robo ti ostanejo sam big brake kiti, ker na teh 300mm diskih je premalo. 

Ponavadi se daje več je dvodelne diske in kake 4batne zavorne celjusti. Samo cene so tam 1000€naprej.😉

@Alex

@Deeyan

EBC je vredu roba, sem mel že na Hondi in na M3. 

Drgač pa Green stuff je za cestno uporabo. 

Blue stuff pa yellow je pa za pisto k se morajo ogret. 😉

Prilagam sliko za boljše razumevanje. Btw, si še temperature zraven

ebcbremsentemperaturtabelleklein_1245_1_1311_1_1.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

@TiEnzdaj če ti ATE ne diši, lahk probaš Zimmerman ali EBC, no tudi z Tarox imam dobre izkušnje ampak so dražje. Jaz mam z temi tremi znamkami zelo dobre izkušnje, tudi drugim ki sem jim te montiral so bili vsi zadovoljni.

Slabe izkušnje pa z navadnimi Bosch, smo 2x reklamirali za kolega, in pol vzeli Zimmerman. 

 

@Damijani  no jaz imam pa dejanske izkušnje z luknjanimi in narezanimi diski in ti lahko iz prve roke povem da so ok. 

Narezane odsvetujem za normalno uporabo, ker so glasni, grabijo pa bolje. 

Btw. Brembo navadni tudi niso glih neki hit, bolj povprečje jih ima foter na Audiju. 

Drgač pa če gledaš high end robo ti ostanejo sam big brake kiti, ker na teh 300mm diskih je premalo. 

Ponavadi se daje več je dvodelne diske in kake 4batne zavorne celjusti. Samo cene so tam 1000€naprej.😉

@Alex

@Deeyan

EBC je vredu roba, sem mel že na Hondi in na M3. 

Drgač pa Green stuff je za cestno uporabo. 

Blue stuff pa yellow je pa za pisto k se morajo ogret. 😉

Prilagam sliko za boljše razumevanje. Btw, si še temperature zraven

ebcbremsentemperaturtabelleklein_1245_1_1311_1_1.jpg

EBC vem, da so dobre drugac, hvala za razlago glede barv 🙂

Napisano (urejeno)

Jaz bom šel najbrž na EBC, ko bo ura za zamenjati diske in ploščice. Sem same pohvale slišal do sedaj o njih. Edino Greenstuff znajo včasih malo zapiskati, ko so še hladne. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

@Alexne bi smelo piskat, sm ze montiral black, green in red stuff pa je cvililo samo dokler je bil na njih break-in premaz. Potem pa več nikoli niso cvilile. 😉

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 6 urami je Scr3am napisal:

Logicno. Diski so narejeni, da prenesejo visoke temperature. Zvijejo se ce imas res cunga lunga firmo ali pa da problem tici nekje drugje (zastekana celjust itd.)

 

Sej, to tudi meni ni jasno, sploh ker nisem nek ekstremist, bi prej reku, da je moj način vožnje umirjen. Zaštekana čeljust, pa mislim,da  ne bi smela biti, ker mi je nazadnje poleg diskov menjal še zavorne čeljusti. Zdej je tako, da me je malce strah, da bi spet menjal diske in ploščice (z ATE diski in mehejšimi ploščicami) in bom mogu po dobrem mesecu spet vse v kompletu menjati :( Že sedaj, sem pač požru malce višji račun, ker mi je serviser menjal diske in zavorne čeljusti, ker sem si mislil, da je to to in bom imel mir :( V manj kot pol leta sem dal dobrih 500€ samo za težave z zavorami 😪  Če bom mogu pa menjati pesto+ležaj+diski mi pa ne uide še dodatnih 500€ :( 

Napisano
pred 5 minutami je Freak napisal:

 

Sej, to tudi meni ni jasno, sploh ker nisem nek ekstremist, bi prej reku, da je moj način vožnje umirjen. Zaštekana čeljust, pa mislim,da  ne bi smela biti, ker mi je nazadnje poleg diskov menjal še zavorne čeljusti. Zdej je tako, da me je malce strah, da bi spet menjal diske in ploščice (z ATE diski in mehejšimi ploščicami) in bom mogu po dobrem mesecu spet vse v kompletu menjati :( Že sedaj, sem pač požru malce višji račun, ker mi je serviser menjal diske in zavorne čeljusti, ker sem si mislil, da je to to in bom imel mir :( V manj kot pol leta sem dal dobrih 500€ samo za težave z zavorami 😪  Če bom mogu pa menjati pesto+ležaj+diski mi pa ne uide še dodatnih 500€ :( 

:blink: jaz bi sigurno prodal avto. Pa se naj kdo drug zaj****a s tem. To ni normalno za moje pojme.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 7 minutami je FuManchu napisal:

:blink: jaz bi sigurno prodal avto. Pa se naj kdo drug zaj****a s tem. To ni normalno za moje pojme.

Ma ne. Prvič moraš kupit prave diske in ploščice in imaš mir. Saj zato smo tu, da kaj pametnega svetujemo. Mehaniki pa, če delajo na svojo roko brez dogovora, ponavadi vržejo gor kaj cenjenega in je potem hudič. 

 

 

Napisano (urejeno)

Mogoce, kot zanimivost : 3 mesece nazaj sem se ustavil na nekem klancu in sem avtomaticno zategnil rocno... Takoj, ko sem speljal sem cutil nek upor in mi je bilo takoj jasno, da je zastekala celjust. No ugl. celjust je tok zastekala da je bil disk vrel in se je ze slisal pokajoc zvok ( temperaturna razlika). No ugl.disk po treh mesecih ni niti malo zvit pa se je tok segrel, da je bila ze feltna kar lepo topla na otip. Par dni nazaj sem menjal gume in kot vedno sem se razdrl zavore ter vse podmazal in opazil, da so tudi ploscice malo bolj pobrane. Sicer nic kriticnega, saj sta obe enakomerno pobrane, ampak vseeno. Kar hocem povedat je, da kljub temu da je bil disk izpostavljen extremnim temperaturam se ni niti malo zvil in to v zimskem casu kjer se disk po hitrem postopu segreje in nato ohladi. Je pa vse komplet ATE. Moje mnenje je, da kupis neko normalno znamko in nebi smelo biti problemov. ATE, Ferodo, textar, zimmerman, brembo itd. Vse te znamke morajo spilat in ne sme priti do zvitja. Ce pride je problem nekje drugje in ni v disku. 
Obstaja tudi moznost, da je prislo do slamparije pri montazi in se recimo pesto ni lepo posmirglal ob menjavi.
Upam, da resis cim prej in s cim manj stroskov :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Jaz naslednjič ob menjavi zavor montiram na Lancio (spredaj 310mm) in zadaj diske Rotinger T2 in pa GreenStuff ploščice. Serijsko so pa spredaj klešče Brembo 4pots. Glede na mnenja, sploh bmw forum, pa vsi pljuvajo po Rotingerju, vendar montiranih pa niso imeli... :)

 

@Aless trenutno imam (še) na Lancii spredaj Brembo navadne diske. Kupil sem jih, ker s obili v odprodaji za manj kot 40€/par. In delajo izvrstno in brez težav! Zakaj pa so narezani diski glasni pa sem prepričan v napačno montažo. Je treba vedeti in upoštevati, kateri disk paše na katero stran avta. Sem imel na AR 155 Brembo MAX spredaj in zadaj pa ni bilo nikakršnih težav. Zaviranje, glede glasnosti, enako kot s klasičnimi diski.

 

IN nazaj na temo glede zvijanja diskov!

Še vedno sem prepričan in vztrajam pri napačni/slabi montaži. Ker menjava zavor ni samo gor/dol, ampak tudi preverjanje ostalega z merilno urico. KAr lahko vidite tudi v temi moje Mazde BJ. In že tam se da potem predhodno videti, če je kaj zvito.

 

Ponavadi so vzrok vedno banalne stvari.

Napisano
pred 25 minutami je Damijani napisal:

Jaz naslednjič ob menjavi zavor montiram na Lancio (spredaj 310mm) in zadaj diske Rotinger T2 in pa GreenStuff ploščice. Serijsko so pa spredaj klešče Brembo 4pots. Glede na mnenja, sploh bmw forum, pa vsi pljuvajo po Rotingerju, vendar montiranih pa niso imeli... :)

 

@Aless trenutno imam (še) na Lancii spredaj Brembo navadne diske. Kupil sem jih, ker s obili v odprodaji za manj kot 40€/par. In delajo izvrstno in brez težav! Zakaj pa so narezani diski glasni pa sem prepričan v napačno montažo. Je treba vedeti in upoštevati, kateri disk paše na katero stran avta. Sem imel na AR 155 Brembo MAX spredaj in zadaj pa ni bilo nikakršnih težav. Zaviranje, glede glasnosti, enako kot s klasičnimi diski.

 

IN nazaj na temo glede zvijanja diskov!

Še vedno sem prepričan in vztrajam pri napačni/slabi montaži. Ker menjava zavor ni samo gor/dol, ampak tudi preverjanje ostalega z merilno urico. KAr lahko vidite tudi v temi moje Mazde BJ. In že tam se da potem predhodno videti, če je kaj zvito.

 

Ponavadi so vzrok vedno banalne stvari.

 

Glede različnih mnenj pa si ti očitno isti kot oni Bmw fahrerji, pljuvaš po luknjanih Zimmerman in Ate pa jih nisi imel montiranih ;)

Narezani diski so bili prav zmontirani, smer oz stran montaže je označena z nalepkami če je pomembno, vsaj  do zdaj kolikor sem jih že montiral je bilo tako. Odvisno kako so narejeni hladilni kanali znotraj diska če so ravni pol nima veze na katero stran montiraš, če so pa poševno pa mora biti prava stran da ustrezno hladi disk.

Narezani (EBC,Tarox) so do zdaj vsi bili precej glasnejši pri zaviranju, kot gladki in luknjani, sliši se pač da zareze grabijo v ploščico. Edina izjema so bili ATE ki imajo drugačne zareze.

 

image.jpeg.85377df9af0af9916861ae301f83b1be.jpeg

Za Brembo Max  pa nevem ker jih nikoli nisem nikomur montiral, kolikor sem videl na slikah pa zgleda spet drugačne zareze.

 

Glede montaže se pa strinjam, pomembno je pregledat pesto, očistit rjo, očistit in namazat vodila na čeljustih.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

 

Glede različnih mnenj pa si ti očitno isti kot oni Bmw fahrerji, pljuvaš po luknjanih Zimmerman in Ate pa jih nisi imel montiranih ;)

 

Vidiš, napisal in videl si samo tisto, kar želiš videti/prebrati/slišati.

Sem lepo napisal, da nisem imel nikoli montiranih kakšnih naluknjanih diskov. Sem pa lepo zraven tudi napisal, da zadeve spremljam po spletu. Lahko oporekaš?

Res pa je tudi, da na avtočke tipa Mazda BJ, Yariska, kar imam, ne montiram takšnih zadev. Ker nima smisla in potrebe. Medtem, ko Lancia Kappa (1600+kg), AR164 Q4 (1790+kg) pa je že teža tista, ki dela svoje. Upam, da si razumel smisel.

Napisano

Izkušnje s Textar in Ate imam jaz zelo dobre. Sem pa razmišljal če bi na šestico lahko dal kake večje diske gor, oz kaj vse bi moral menjat za to?

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Izkušnje s Textar in Ate imam jaz zelo dobre. Sem pa razmišljal če bi na šestico lahko dal kake večje diske gor, oz kaj vse bi moral menjat za to?

Po moje so že te originalni diski  več kot dovolj veliki za naše avte. Sem ravno zadnjič gledal, ko sem barval čeljusti, kaj je gor original. Diski in ploščice so od twr. 

Dovolj je, da to zamenjaš z kako vrhunsko znamko, seveda kako  preverjeno in bo vse skupaj še boljše. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.