Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 21 minutami je Scr3am napisal:

Na skyactive so bile tudi OEM ate bremze 

Ja, na novih trojkah so. Na 6-kah so oem  trw diski in ploščice. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je TiEn napisal:

Mogoče stupid question gledam mal tle zimmerman diske , pa en morem ugotovit kaj ej razlika med luknjastimi za 64 in 75€

 

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/zavorna_naprava/mazda/6/6-kombi-gj-gh/57607-2-2-d?supplier[0]=86

Drugi,dražji so težji in kile stanejo....😁

Napisano

Pojdi na Cimermanovo stran in primerja tam oba diska. Tako boš najlažje odkril misterij v različnih cenah :)

Napisano
pred 6 urami je Damijani napisal:

Pojdi na Cimermanovo stran in primerja tam oba diska. Tako boš najlažje odkril misterij v različnih cenah :)

Kot pravi Bini. Edino v teži se razlikujeta. In mogoče v številu lukenj na disku. 

 

 

Napisano

Je pa res, da sta kataloški različni. Najbolje da preveriš na njihovi strani, vsaj jaz sem tako naredil preden sem naročal 🙂

 

Napisano

ta dražji so neki "sport coat Z", karkoli že to pomeni...

 

tele je že kdo preizkusil/imel? 

WWW.MTECBRAKES.COM

Performance brake discs from MTEC Brakes. Our brake disc designs included drilled and grooved brake discs, dimpled and grooved brake discs, drilled brake discs, grooved brake discs. We also offer a...

 

moji naslednji bodo 

ROTINGER.COM

Our range: high quality sport tuning brake discs (slotted & drilled), high carbon brake discs, coated brake discs, brake drums

Napisano (urejeno)
On 4/10/2021 at 2:54 PM, Damijani said:

ta dražji so neki "sport coat Z", karkoli že to pomeni...

 

 

To pomeni, da so coated, isto kot Brembo varianta.

Brembo na recimo UV coated. Potem naj ne bi nenaležna površina rjavet.

 

 

 

Pa ko sem kupil M2, sem dobil avto s ca. 40 000 km, in so sprednji bili zviti. Zdaj ima avto ca. 80k km in Brembo še drži.

Popravljeno od godlike
Napisano

Oboji so prevlečeni/coated.

Ta dražji so prevlečeni s "sport coat Z". V čem je razlika med navadno in "sport coat z" prevleko?

Napisano

Jaz si jih bom menjal komplet naslednji mesec, pa že kar zbiram

Zadnji diski:


Prednji diski:


Zadnje ploščice:


Edin za sprednje ploščice nisem prepričan pravo velikost, če ima kdo informacijo se priporočam

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 15 minutami je TiEn napisal:

Jaz si jih bom menjal komplet naslednji mesec, pa že kar zbiram

Zadnji diski:


Prednji diski:


Zadnje ploščice:


Edin za sprednje ploščice nisem prepričan pravo velikost, če ima kdo informacijo se priporočam

A boš montiral kar polne diske? Brez zarez?... brez luknjic? 

 

 

Napisano (urejeno)
45 minutes ago, Alex said:

A boš montiral kar polne diske? Brez zarez?... brez luknjic? 

Ja ne bom dajal 25-30eur na komad več samo, da bom mel zareze/luknjice

 

19 minutes ago, FuManchu said:

Niso nič ventilirani zadnji diski?:blink:

Ej nevem, zato sprašujem tukaj :D

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Kupi take, kot jih imaš  zdej gor:bravo: oz. nove.

Tej original niso bog ve kako kvitetni. Je veliko boljših na tržišču. Definitivno so zimmerman eni izmed teh. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Tej original niso bog ve kako kvitetni. Je veliko boljših na tržišču. Definitivno so zimmerman eni izmed teh. 

No sej to sem imel v mislih (glede lukenj in zarez):bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
22 hours ago, Damijani said:

Oboji so prevlečeni/coated.

Ta dražji so prevlečeni s "sport coat Z". V čem je razlika med navadno in "sport coat z" prevleko?

 

Ni na uradni strani nič pametnega.

Opazil sem da majo uradno: Coat Z, Coat Z+ in nek Coat v temni barvi...., tega Sport Coat Z nimajo omenjenega. Ko greš v iskalnik za to M6 pa ti ponudi Sport Coat Z, komaj ko vpišeš kataloško za Coat Z, vidiš da paše tudi na to M6.

 

Če koga resno zanima, naj jim mail pošlje na info....

 

 

Drugače pa Zimmermane, mi je hvalil kolega, ki je trgovski potnik. Je pred 3 leti komentiral, da so bli ATE vrhunski, samo odkar je proizvodnja šla na kitajsko in so spustli cene, bo po njegovo šla tudi kvaliteta dol.

Sem tudi na lastne oči videl, da diski za Mondeota MK4 ATE so made in China.

Brembo luknjasti zadnji diski so imeli evropsko poreklo. Sem pozabil od kje, pakne navadne, pa brez porekla...

Popravljeno od godlike
Napisano

Kaj nihče nima Mazda EPC, da pogleda kataloške in po kataloški najde ustrezen del?

EPC je bila skoraj zadeva pred nakupom Mazde... :D

 

Zdaj moram še za tojoto dobit

Napisano

Ja vpraši a ne? :)

 

Meni kaže, tudi za Mazde od 2012 naprej. Če mi nekako lahko zaupaš VIN tvoje 6-ke, lahko pogledam in ti posredujem OE kode.

Napisano

Je bil Damijani prijazen pa mi je poiskal dele za mazdo, sedaj pa sledeče vprašanje mogoče ve kdo zakaj pri zimmermannu pri sprednjih ploščicah ni opozorilnega kontakta(vsaj v opisu izdela ne piše da bi bil)

 


image.jpeg

 

Napisano

Če imajo opozorilne kontakte, sta 2 možnosti:

- se stari prestavijo

- jih je treba iskati morda med električno opremo v programu Mazda EPC (bom še preveril)

Napisano

jaz sem do sedaj vozil na niparts diskih/ploščicah (kar je vgradnja fake original za Hondo) in ni bilo težav, kar sem opazil je da full prašijo in so feltne vedno umazane, nato sem imel ferrodo sports premier, sedaj sem na zadnje spredj dal vse ATE. Pri nobenem od teh treh pa nisem imel težav z zvijanjem, itd....diski mi vedno zdržijo 120k, ploščice pa odvisno, načeloma med 40-60k km....res pa da vozim normalno in ne hodim na kake steze :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.