Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Mogoče stupid question gledam mal tle zimmerman diske , pa en morem ugotovit kaj ej razlika med luknjastimi za 64 in 75€

 

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/zavorna_naprava/mazda/6/6-kombi-gj-gh/57607-2-2-d?supplier[0]=86

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 21 minutami je Scr3am napisal:

Na skyactive so bile tudi OEM ate bremze 

Ja, na novih trojkah so. Na 6-kah so oem  trw diski in ploščice. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je TiEn napisal:

Mogoče stupid question gledam mal tle zimmerman diske , pa en morem ugotovit kaj ej razlika med luknjastimi za 64 in 75€

 

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/zavorna_naprava/mazda/6/6-kombi-gj-gh/57607-2-2-d?supplier[0]=86

Drugi,dražji so težji in kile stanejo....😁

Napisano

Pojdi na Cimermanovo stran in primerja tam oba diska. Tako boš najlažje odkril misterij v različnih cenah :)

Napisano
pred 6 urami je Damijani napisal:

Pojdi na Cimermanovo stran in primerja tam oba diska. Tako boš najlažje odkril misterij v različnih cenah :)

Kot pravi Bini. Edino v teži se razlikujeta. In mogoče v številu lukenj na disku. 

 

 

Napisano

Je pa res, da sta kataloški različni. Najbolje da preveriš na njihovi strani, vsaj jaz sem tako naredil preden sem naročal 🙂

 

Napisano

ta dražji so neki "sport coat Z", karkoli že to pomeni...

 

tele je že kdo preizkusil/imel? 

WWW.MTECBRAKES.COM

Performance brake discs from MTEC Brakes. Our brake disc designs included drilled and grooved brake discs, dimpled and grooved brake discs, drilled brake discs, grooved brake discs. We also offer a...

 

moji naslednji bodo 

ROTINGER.COM

Our range: high quality sport tuning brake discs (slotted & drilled), high carbon brake discs, coated brake discs, brake drums

Napisano (urejeno)
On 4/10/2021 at 2:54 PM, Damijani said:

ta dražji so neki "sport coat Z", karkoli že to pomeni...

 

 

To pomeni, da so coated, isto kot Brembo varianta.

Brembo na recimo UV coated. Potem naj ne bi nenaležna površina rjavet.

 

 

 

Pa ko sem kupil M2, sem dobil avto s ca. 40 000 km, in so sprednji bili zviti. Zdaj ima avto ca. 80k km in Brembo še drži.

Popravljeno od godlike
Napisano

Oboji so prevlečeni/coated.

Ta dražji so prevlečeni s "sport coat Z". V čem je razlika med navadno in "sport coat z" prevleko?

Napisano

Jaz si jih bom menjal komplet naslednji mesec, pa že kar zbiram

Zadnji diski:


Prednji diski:


Zadnje ploščice:


Edin za sprednje ploščice nisem prepričan pravo velikost, če ima kdo informacijo se priporočam

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 15 minutami je TiEn napisal:

Jaz si jih bom menjal komplet naslednji mesec, pa že kar zbiram

Zadnji diski:


Prednji diski:


Zadnje ploščice:


Edin za sprednje ploščice nisem prepričan pravo velikost, če ima kdo informacijo se priporočam

A boš montiral kar polne diske? Brez zarez?... brez luknjic? 

 

 

Napisano (urejeno)
45 minutes ago, Alex said:

A boš montiral kar polne diske? Brez zarez?... brez luknjic? 

Ja ne bom dajal 25-30eur na komad več samo, da bom mel zareze/luknjice

 

19 minutes ago, FuManchu said:

Niso nič ventilirani zadnji diski?:blink:

Ej nevem, zato sprašujem tukaj :D

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Kupi take, kot jih imaš  zdej gor:bravo: oz. nove.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Kupi take, kot jih imaš  zdej gor:bravo: oz. nove.

Tej original niso bog ve kako kvitetni. Je veliko boljših na tržišču. Definitivno so zimmerman eni izmed teh. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Tej original niso bog ve kako kvitetni. Je veliko boljših na tržišču. Definitivno so zimmerman eni izmed teh. 

No sej to sem imel v mislih (glede lukenj in zarez):bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
22 hours ago, Damijani said:

Oboji so prevlečeni/coated.

Ta dražji so prevlečeni s "sport coat Z". V čem je razlika med navadno in "sport coat z" prevleko?

 

Ni na uradni strani nič pametnega.

Opazil sem da majo uradno: Coat Z, Coat Z+ in nek Coat v temni barvi...., tega Sport Coat Z nimajo omenjenega. Ko greš v iskalnik za to M6 pa ti ponudi Sport Coat Z, komaj ko vpišeš kataloško za Coat Z, vidiš da paše tudi na to M6.

 

Če koga resno zanima, naj jim mail pošlje na info....

 

 

Drugače pa Zimmermane, mi je hvalil kolega, ki je trgovski potnik. Je pred 3 leti komentiral, da so bli ATE vrhunski, samo odkar je proizvodnja šla na kitajsko in so spustli cene, bo po njegovo šla tudi kvaliteta dol.

Sem tudi na lastne oči videl, da diski za Mondeota MK4 ATE so made in China.

Brembo luknjasti zadnji diski so imeli evropsko poreklo. Sem pozabil od kje, pakne navadne, pa brez porekla...

Popravljeno od godlike
Napisano

Kaj nihče nima Mazda EPC, da pogleda kataloške in po kataloški najde ustrezen del?

EPC je bila skoraj zadeva pred nakupom Mazde... :D

 

Zdaj moram še za tojoto dobit

Napisano

Jaz nimam zato sem milsil da mi bo kdo od tukaj pomagal :P

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Ja vpraši a ne? :)

 

Meni kaže, tudi za Mazde od 2012 naprej. Če mi nekako lahko zaupaš VIN tvoje 6-ke, lahko pogledam in ti posredujem OE kode.

Napisano

Je bil Damijani prijazen pa mi je poiskal dele za mazdo, sedaj pa sledeče vprašanje mogoče ve kdo zakaj pri zimmermannu pri sprednjih ploščicah ni opozorilnega kontakta(vsaj v opisu izdela ne piše da bi bil)

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Če imajo opozorilne kontakte, sta 2 možnosti:

- se stari prestavijo

- jih je treba iskati morda med električno opremo v programu Mazda EPC (bom še preveril)

Napisano

jaz sem do sedaj vozil na niparts diskih/ploščicah (kar je vgradnja fake original za Hondo) in ni bilo težav, kar sem opazil je da full prašijo in so feltne vedno umazane, nato sem imel ferrodo sports premier, sedaj sem na zadnje spredj dal vse ATE. Pri nobenem od teh treh pa nisem imel težav z zvijanjem, itd....diski mi vedno zdržijo 120k, ploščice pa odvisno, načeloma med 40-60k km....res pa da vozim normalno in ne hodim na kake steze :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.