Vse skup zgleda tako, da nas bodo prisilili v EV-je, ker bodo začeli izdelovati anemične ICE motorje.
Cel kup proizvajalcev je že odrezalo najzmogljivejše ICE motorje v svojem asortimaju. Pol pa še vse navornike in na koncu ti bodo rekli pa sej maš EV-je s 300-400KM. To potegne k zmešano. Potegne, potegne ampak pravega užitka pa ni, ko poskušaš mal po ovinkih pa v vsakem čutiš kot bi hotel na hitro obrnit letalonosilko.
Žal, zlato dobo avtomobilizma, ki je bila zame verjetno nekje v 90 ih in mogoče še do leta 2010 smo očitno že dali skozi. 😭
Jaz sem davno, davno, tudi imel bmw 2002 Tii z 131 konji, pa je imel avto le 1100 kg. Prav tako sem imel peugeota gti z 167 konjiči, a tudi z samo 1200 kg.
In ja, takrat so bile to rakete. 😊
Itak, da bo. Penzionisti pa ga bodo verjetno pohvalili.
S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.
Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo