Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zelo so prijazni

 

Spo?tovani,

 

moramo Vas opomniti, da Vas bomo, v kolikor boste blatili ime podjetja iz nekrivdnih razlogov od?kodninsko preganjali.

 

Lep pozdrav,

 

Jure

 

Ker se tu nima vec smisla prerekati prosim da nekdo zaklene temo - in jo pusti vsem v branje.

G1 sedaj grozi in zeli diskusijo le po pravni poti. To lahko odloci le lastnik vozila - Gaso.

Jaz bi z velikim veseljem poslal tozbo, se kolega odvetnik bi tole prevzel pro bono, ker pravi da imamo primer v tockah 3h zakonov. Potrosniskega, garancijskega kot tudi evropskega zakonika.

 

Mi bomo ze preko klubov, srecanj tudi zastopnika blagovne znamke Mazda nesemo sporocilo naprej...

 

Kot bi rekel Labi - tipicen primer komunizma.

 

Hvala vsem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prej bi rekel, da je ta njihova pamet nekam pav?alna <_< No, pa ?e so se ?e ravno spotaknili ob 'bistveno prekora?itev servisnega intervala', ?e prilagam dejanski scan potrjene servisne knjige.

..Od?kodninski zahtevek po povrnitvi stro?kov se zaradi bistvene prekora?itve servisnega intervala v skladu z garancijskimi pogoji v celoti zavrne.

Lep pozdrav,

Jurij Ker?mar

 

servisna:post-5512-1395846309_thumb.png intervali:post-5512-1395847482_thumb.png

1. servis narejen 2.000km po predpisanem intervalu - torej, ker je bil to moj edini avto in imam nestalno terensko delo, je to lahko prevo?enih tudi v enem tednu.Hkrati imajo za redne servise predvidenih ve? kot premalo prostih terminov in ni re?eno, da si v enem tednu ?e na vrsti..

2. servis narejen 1.000km po predpisanem intervalom - ubistvu prevo?enih v nekaj dneh, s tem da sem bil naro?en na termin tudi ?e s skoraj 1.000km 'rezerve'

3. servis narejen prakti?no to?no, glede na to, da je servis v Celju, jaz pa sem z gorenjskega konca.

 

Vse skupaj; prvi? 10%, drugi? 5%, tretji? 0%, povpre?na prekora?itev je?? In tud to ma veze s ?kodo na ventilih kako ?e??

 

Skratka..prst v rit in lp. :D

 

 

 

Vseeno Jure, hvala ?e enkrat za pomo?. :prstgor:

 

?eprav gre ubistvu za isti avto, ampak pa vseeno pravijo, da se dober glas ?iri v deveto vas, slab pa ?e dlje, se tudi jaz pridru?ujem TOPLEMU ODSVETOVANJU VGRADNJE PLINSKEGA SISTEMA PRI PODJETJU G-1 D.O.O. :angry:

 

..v kratkem jim ?e po po?ti po?ljem omenjeno servisno knjigo, ker je ne bom ve? potreboval, se naro?im pri konkurenci na vgradnjo elektronskega dodatnega mazanja ventilov, reklamo pa seveda z veseljem brezpla?no naredim, v kolikor bo koga zanimala vgradnja pri g-1 oz. ga potem ne bo ve? zanimala..

 

Prav tako, dovoljujem vsem ostalim vzeti moj primer, za svetovanje/odsvetovanje in sem vam na voljo, v kolikor bi kdo ?e potreboval preostale scane/fotke dokumentacije. Seveda pa prosim brez mojih osebnih podatkov. :)

 

 

Zelo so prijazni

 

Spo?tovani,

 

moramo Vas opomniti, da Vas bomo, v kolikor boste blatili ime podjetja iz nekrivdnih razlogov od?kodninsko preganjali.

 

Lep pozdrav,

 

Jure

 

Ker se tu nima vec smisla prerekati prosim da nekdo zaklene temo - in jo pusti vsem v branje.

G1 sedaj grozi in zeli diskusijo le po pravni poti. To lahko odloci le lastnik vozila - Gaso.

Jaz bi z velikim veseljem poslal tozbo, se kolega odvetnik bi tole prevzel pro bono, ker pravi da imamo primer v tockah 3h zakonov. Potrosniskega, garancijskega kot tudi evropskega zakonika.

 

Mi bomo ze preko klubov, srecanj tudi zastopnika blagovne znamke Mazda nesemo sporocilo naprej...

 

Kot bi rekel Labi - tipicen primer komunizma.

 

Hvala vsem

 

Jaz imam neizpodbitni dokaz krivdnega razloga-ra?un za servis po?kodovanih ventilov in tehni?no poro?ilo, zakaj je do tega pri?lo.

 

Za ustrahovanje sem jim pa osebno dosegljiv na telefon.

 

 

Vseeno zaklepam, ker smo do sedaj objektivno pri?li do zaklju?ka in naj situacijo vsak presodi po svoje, dejstvo pa je, da sva jaz oz. tudi prej?ni lastnik avtomobila ?al razo?arani stranki.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Žena pokliče moža: -Dragi, kje si? -Na lovu.... -In kdo tako glasno diha? -Ranjen medved, ki sem ga ustrelil. -Zakaj pa diha z ženskim glasom? -Ne vem. Jaz sem lovec, ne veterinar...
    • Jaz bi verjetno tudi kupil kakega lexusa. Samo ne vem, kakšne motorje imajo.  In menjalnike. 🤔
    • a si ziher, da ni bilo vprašanje takole postavljeno: "A pa mogoče potrebuje to žena?"
    • Zakaj, a zato ker mu niso dali telefona? 🤪   Pri brazilcih je to normalen pojav.
    • Kitajcem je vseeno, če Evropa crkne... oni ne razmišljajo tako, da mora trg delovati dolgoročno. Če bo živela prodaja nekaj let bo za njih dovolj.   Še vedno jih subvencionira in to tiste, ki gredo v napad na EU.Toliko denarja jim bodo šenkali, da vzpostavijo obrate v EU in bodo tu izdelovali/sestavljali kitajske avte brez carin. Brez pomoči kitajske vlade jim tega ne bi uspelo.    Edina sreča je ta, da cenovno vojno bijejo tudi sami med sabo in kar nekaj žrtev je že padlo. Tole spominja na 20 leta prejšnjega stoletja, ko je bilo v ameriki krepko čez 100 proizvajalcev vozil in kar nekaj let je trajalo, da se je trg uredil in da so obstale najbolj stabilne firme.   Kar se pa subvencij tiče pa itak, to je kraja skupnega denarja in to za izdelke, ki niso neophodno potrebni za preživetje človeka. To kar delajo tako v EU kot naša pernata druščina je pač kriminal in upam, da jih bo kmalu srečala pamet, da subvencioniraš lahko, le stvari, ki so nujno potrebne za preživetje države: hrana, stanovanja zdravstvena oskrba, šolanje itd, ne pa nakup luksuznega izdelka kot je avto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.