Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Naj opi?em moj problem. V?eraj se mi je pri preverjanju tlaka v pnevmatikah utrgal ventil (s seznorjem). ?el sem do prvega vulkanizerja in ta mi je seveda dal navaden gumijast ventil. No danes se vozim po avtocesti in ko grem ?ez delitacijo med mostom in nadaljevanjem asfalta mi je zlomilo ?e ventil na drugi strani. Se pravi jutri poberem rpo? aluvenitle s senzorjem pro? in dam navadne. Moje vpra?anje pa je kako se izklju?i opozorilno lu?ko na armaturki. Aja Mazda 6 letik 2008.

 

Hvala za odgovore.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Ne da se ... vsaj tako so rekli pri uvozniku, na razlicnih servis in tudi na tujih forumih ...

 

Da se mogoce edino tako, da razdres armaturo in odstranis zarniceo :D:D:D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kupi nova dva ventila s snzorjem- jih prodajajo vsepovsod tudi pri vulkanizerjih...za pet let bo mir

33112_1.png

Napisano

Kje pa zvem, ?e ima senzor opcijo? Nabava novih senzorjev se mi ne zdi smiselna, ker sem kupil 4 druge feltne za zimske gume in bi moral potem kupit 6 senzorjev. 6x82=492?. raj?i lu?ka sveti.

 

Se mi zdi pa ?udno, da se ne da, po moje se ne sme.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Kje pa zvem, ?e ima senzor opcijo? Nabava novih senzorjev se mi ne zdi smiselna, ker sem kupil 4 druge feltne za zimske gume in bi moral potem kupit 6 senzorjev. 6x82=492?. raj?i lu?ka sveti.

 

Se mi zdi pa ?udno, da se ne da, po moje se ne sme.

 

 

To sem jaz "tezil" na servisu, ko sem kupil sestico (2008)... pa so rekli, da ni mozno to nastaviti tako, da ne sveti lucka, ce ne zazna senzorjev ... Tudi na nemskem Mazda forumu so bentili zaradi tega ...

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5204&st=20

 

http://www.mazda-forum.info/mazda-cx-5-cx-...schalten-2.html

 

http://www.motor-talk.de/forum/winterraede...l-t2015721.html

 

http://mazda6-community.eu/reifendrucksens...203/t7307-f205/

 

...

 

Probas pa lahko, kaj se zgodi, ce imas ventilcke v predalu ali v prtljazniku. Ker kolikor vem, sistem deluje tako, da meri tlak in ce se pojavi razlika za dolcoen procent, se prizge lucka in prvic prav nagravzno zapiska... Potem pa sveti samo se lucka ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e se ne motim jih je iceman kupil oz nekako re?il pri nekomu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

druga?e pa na VAGU rabi? PC in kabel in et voila, to da se ga ne da na avtu 2008 s CAN BUSOM disableat so samo bu?e!

 

Druga?e pa ?e jih da? v predal ni re?itev ker so narejene na min in max vrednost pritiska....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

druga?e pa na VAGU rabi? PC in kabel in et voila, to da se ga ne da na avtu 2008 s CAN BUSOM disableat so samo bu?e!

 

Druga?e pa ?e jih da? v predal ni re?itev ker so narejene na min in max vrednost pritiska....

 

Nic nisem resil.sem moral nov senzor kupit..drugac pa je opcija da senzor nekak zalimas na feltno z kakim lepilom... to mi je majes reku..

www.trziskisladoled.si

Napisano

a to je to

 

http://www.ebay.de/itm/REIFENDRUCK-SENSOR-...=item5aebfde5ba

 

http://www.ebay.de/itm/MAZDA-TPMS-BBP3-37-...=item43a65832a8

 

 

Nic nisem resil.sem moral nov senzor kupit..drugac pa je opcija da senzor nekak zalimas na feltno z kakim lepilom... to mi je majes reku..

 

?e je to priporo?ilo uradnega servisa pol pa res ne vem.............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a to je to

 

http://www.ebay.de/itm/REIFENDRUCK-SENSOR-...=item5aebfde5ba

 

http://www.ebay.de/itm/MAZDA-TPMS-BBP3-37-...=item43a65832a8

?e je to priporo?ilo uradnega servisa pol pa res ne vem.............

 

Meni se je glih dons en ventil odlomil, tako da sm narocu komplet zs obnovitev oziroma kr 4 sm jih narocil se za rezervo..na angleskem ebayju za cirka 70 eurov... sporocim kako se je obneslo...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Javi prosim je. Me pa moti, da se ne da odklopit lu?ke. Razumem, da bi bil to varnsotno zelo pomeben element ampak, nadzor zlaka v pnevmatikah. Prosim no. Res se mi zdi ?udno.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Meni se je tudi to zdelo cudno... saj obstojajo modeli (ponavadi tisti z osnovnim paketom opreme), ki nimajo senzorjev za nadzor tlaka... Pa je bilo receno, da imajo tisti drug racunalnik, ki niti nima te funkcionalnosti ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni se je tudi to zdelo cudno... saj obstojajo modeli (ponavadi tisti z osnovnim paketom opreme), ki nimajo senzorjev za nadzor tlaka... Pa je bilo receno, da imajo tisti drug racunalnik, ki niti nima te funkcionalnosti ...

 

Hvala bogu da ima facelift to integrirano v TCS kot VAG :notworth:

Enkrat ze sprobano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala bogu da ima facelift to integrirano v TCS kot VAG :notworth:

Enkrat ze sprobano

 

 

Sej je tanova tudi brez senzorjev... in racuna tlak iz tega, kako hitro se katero kolo vrti ... zato ima tudi tipko, s katero po vsakem polnjenju gum ali premontazi... to pritisnes, da se skalibrira ... vsaj tako nekako je zadnjic razlozil Primoz na MMSu ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej je tanova tudi brez senzorjev... in racuna tlak iz tega, kako hitro se katero kolo vrti ... zato ima tudi tipko, s katero po vsakem polnjenju gum ali premontazi... to pritisnes, da se skalibrira ... vsaj tako nekako je zadnjic razlozil Primoz na MMSu ...

 

Ja saj to je to. Zato tud prestizne mecke z rezervo ne grejo vec kot 30 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se pravi moram kupit tanovo, da re?im problem :D

Moram ?e malo preverit, ?e se da. Mi je pa res nesmiselno, da se ne da.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Moran napisat (da bom la?je ?ivel) da tile senzorji tlaka v gumi so navadn jajc!

Prvo ti celo zimo sveti lu?ka ker jih nima?, potem pa ko si cel vesel da lu?ka ne bo ve? svetila, gre? lepo menjat gume in naleti? na po?en ventil?ek (slikca spodaj). Odkar imam to mazdo bo tole ?e drugi, ki ga bo potrebno zamenjat :vskalo:

Ne vem a to samo meni tako rado poka ali je res taka ?kart roba. Nov pa seveda ni ravno poceni (slabih 100?) :vskalo:

 

Objavljena slika

Napisano

Kaj pa ?e zamenja? z navadnimi ventil?ki in vzame? lu?ko ven iz armature :zvizga:

 

Res, da so to tehnike preprodajalcev avtov, ampak ?e pravi?, da gre vsako leto 100? za tako malenkost..lahko vsaj zaustavi? te stro?ke, dokler se ne odlo?i? prodati avta. Pred prodajo pa spet vse nazaj natla?i? :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Tudi js sm bil sit teh ventilckov in sm jih ven vzel , lucko sm pa preprosto pokril z vato..ker je smd led in jo ne mores vn vzet...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Malo po tem, ko sem kupil avto, me je tale detalj?ek pustil na cesti :vskalo:

Potem mi je lokalni serviser zamenjal ventil?ek z navadnim, kasneje sem pa iz eBay.co.uk naro?il repair kit, v katerem dobi? matico, tesnilo in tist vlo?ek za ventil (par eur). Zdaj pa rabim k vulkanizerju, da mi na eni letni feltni tole zrihta, preden jo z ostalimi zamenjam iz zimskih, upam da se izide! :)

Napisano

Zaradi tega ti ni treba menjati celotnega ventil?ka, ki stane cca 80 EUR. tudi jaz sem imel podobno in ker sem bil dosti vztrajen in siten sem "zvrtal" kako zadevo la?je re?i? in ceneje - tega ti na servisu seveda ne povejo, ker potem ne zaslu?ijo toliko. Kupi se lahko samo zunanji del ventil?ka, torej po doma?e povedano samo tisti del ki je po?en (ne celoten ventil?ek, ampak samo ta navoj, oziroma matica ki je po?ena). Ta matica stane celih 8 EUR. Jaz sem do sedaj kupil ?e tri in vse je brez problemov - torej zamenjal sem samo matico in ventil?ek ter senzor delujeta normalno. Upam da sem kaj pomagal :prstgor:

Napisano

Zaradi tega ti ni treba menjati celotnega ventil?ka, ki stane cca 80 EUR. tudi jaz sem imel podobno in ker sem bil dosti vztrajen in siten sem "zvrtal" kako zadevo la?je re?i? in ceneje - tega ti na servisu seveda ne povejo, ker potem ne zaslu?ijo toliko. Kupi se lahko samo zunanji del ventil?ka, torej po doma?e povedano samo tisti del ki je po?en (ne celoten ventil?ek, ampak samo ta navoj, oziroma matica ki je po?ena). Ta matica stane celih 8 EUR. Jaz sem do sedaj kupil ?e tri in vse je brez problemov - torej zamenjal sem samo matico in ventil?ek ter senzor delujeta normalno. Upam da sem kaj pomagal :prstgor:

 

?e povej kje si kupil pa bo super nasvet za ostale nas :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kupil v avto hi?i Selmar v Celju, sam ?al nimam ve? vre?ke kjer je bila gor zapisana ?ifra artikla. V vsakem primeru pa to imajo ali pa naro?ijo in cena je 8 EUR. Sicer je trajalo kar dolgo ?asa preden smo mi to ugotovili in preden smo mi to sprobali , ampak deluje 100%

 

P.S. ?e kdo ni iz okolice Celja se lahko tja zapeljem tudi jaz in jih povpra?am za ?ifro artikla

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.