Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil v avto hi?i Selmar v Celju, sam ?al nimam ve? vre?ke kjer je bila gor zapisana ?ifra artikla. V vsakem primeru pa to imajo ali pa naro?ijo in cena je 8 EUR. Sicer je trajalo kar dolgo ?asa preden smo mi to ugotovili in preden smo mi to sprobali , ampak deluje 100%

 

P.S. ?e kdo ni iz okolice Celja se lahko tja zapeljem tudi jaz in jih povpra?am za ?ifro artikla

 

bi prosil za ?ifro artikla ja, da malo pogledam po netu kaj je to
Napisano

Nobenega razloga ni, da bi ta ohi?ja pokala. Moja izku?nja je bila, ko sem leta 2004 prvi? pri?el do ta tehnologije, prav tako negativna. Ventil je imel tudi kapico iz aluminija in pozimi se je zgodilo, da je po?ila kapica in vrh ventila zaradi zmrzovanja vode v kapici ventila. Ostalo ga je ravno toliko, da je ostanek ventila ?e tesnil. Bilo pa je izjemno te?ko dopolniti zrak. Razlog pokanja je bil v tem, da se je voda nabrala na vrhu ventila pod kapico in, ko je pono?i zmrznilo, je led pri ?irjenju ustvaril toliko pritiska, da je ventil po?il.

Ventil na fotografiji ni tak, kot je bil moj. Vidim pa mo?nost vdora vode v ohi?je ventila in najverjetneje zaradi tega obloga po?i pri zmrzovanju.

Re?itev je lahko preprosta. Potrebno je ventil dobro o?istiti in nanesti na mesta, kjer vdira voda silikonski kit.

 

Poleg tega najverjetneje ni potrebno odstranjevati lu?ke signalizacije. V mojem primeru se je dalo enostavno na ra?unalniku izklju?iti funkcijo senzorjev pritiska. Verjamem, da je to mo?no tudi na mazdi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

glede lu?ke je bilo ?e precej debate in se je ugotovilo, da se pa? ne da :D

 

Tile ventil?ki pa dvomim, da bi zaradi zamrzovanje po?ili. Se je 14 dni pred rokom menjalo gume na zimske kjer so bili pa drugi ventil?ki.

Verjetno sem spet kako lepo luknjo trofil :vskalo:

Napisano

Reno ma isti problem... aluminij korodira in postane krhek ter pokne... je gor ko sem sosedu narocal kit z zeleznimi... isto za 2gen mazda 6 :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Reno ma isti problem... aluminij korodira in postane krhek ter pokne... je gor ko sem sosedu narocal kit z zeleznimi... isto za 2gen mazda 6 :)

 

ne sam renault in mazda, s temi ventil?ki so problemi na vseh avtih ;)

Napisano

No meni so vetnil?ek zamenjali (cel itak :vskalo: ), sedaj pa sem na ebayu naro?il repair kit pa da vidmo kaj pride.

Na angle?kem ebayu je teh repair kitov malo morje, in sedaj ko imam 1 ventil?ek na mizi se lahko lepo igram kako ga popravit (ne deluje ni? posebnega).

Napisano

 

Poleg tega najverjetneje ni potrebno odstranjevati lu?ke signalizacije. V mojem primeru se je dalo enostavno na ra?unalniku izklju?iti funkcijo senzorjev pritiska. Verjamem, da je to mo?no tudi na mazdi.

 

Pri nekaterih avtih se to lucko oz. kontroliranje, ce je ventilcek prisoten, res izklopit... Pri Mazdi se zal ne da... Tako pravi uvoznik... Tako pravi vec razlicnih serviserjev... In tudi na i ternetu nisem nikjer nasel informacije, da bi se to pri Mazdi 6 dalo kakorkoli programsko izklopiti... Menda imajo tisti modeli, ki so brez TPMSja, drugacen racunalnik...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ne obstaja tista fora, da jih das vse 4 v predal avta?? in se pom 10km pol inicializirajo...na sre?o nisem imel opravka s tem....

 

dobra cena in shipping

http://www.amazon.com/Schrader-20093-TPMS-...a/dp/B004JBWX7O

 

http://www.ebay.com/ctg/Schrader-Automotiv...nsor-/110280897

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pojma nimam... Pomoje ne meri samo razlike v pritisku... Ampak tudi to, da pritisk ni nizjo od neke dolocene vrednoati... Ce je ventilcek samo v predalu, verjetno poslje podatek, da je ni nobenega pritiska... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pojma nimam... Pomoje ne meri samo razlike v pritisku... Ampak tudi to, da pritisk ni nizjo od neke dolocene vrednoati... Ce je ventilcek samo v predalu, verjetno poslje podatek, da je ni nobenega pritiska... ;)

 

j saj vprasanje je - nemci merijo odstopanje med seboj (preden so ?li na obrate) lahko ji h kalibrira? na kterokoli vrednost - gumb ti?i? par sec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo pri?la ebay roba. Zgleda ?ist ok...problem bo samo ker so navoji na ventil?ku malo znucani. Toda predvidevam, da bi en mehanik tole simpl poprav (z enim onim za navoje delat ?ez spusti? pa je).

 

Tako da imam en ventil?ek sedaj kot backup

Napisano

Evo pri?la ebay roba. Zgleda ?ist ok...problem bo samo ker so navoji na ventil?ku malo znucani. Toda predvidevam, da bi en mehanik tole simpl poprav (z enim onim za navoje delat ?ez spusti? pa je).

 

Tako da imam en ventil?ek sedaj kot backup

 

kr cubaj ga ker ga bos se rabil.. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pozdravljeni

 

Mi lahko kdo osim razlo?i kako zatemnim lu?ko na armaturni. Mislim, da se z ventili ne bom ve? ukvarjal.

 

Hvala

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Pa ?e eno vpta?anje. Odlo?il, sem se, da nabavim en nov senzor, ker sem iz fdveh slabih sestavil enga dobrega, zdej me pa zanima ali ustrezajo druge ?tevilke. Ker sem zasledil kar nekaj senzorjev na ebayu, samo nobenih z mojo ?tevilko. Moji imajo ?t GS1D 37140. Mislita da ustrezajo tudi ostali (GN3A-37140B)

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Ojla, 

na moji Mazdi6 mi je v preteklem tednu na avtocesti nenadoma spustila prva desna guma,..Na gumi ni bilo znakov predrtosti, ventil?ek cel,..

Ugotovljeno je bilo da  je bil vzrok porozna matica na ventilu, na katerem je tudi senzor pritiska gume,..

 

Vpra?anje, ki ga imam je naslednji:

- na koliko ?asa naj bi se menjale te alu matice, ki pridejo na ventil?ek z zunanje strani, saj o?itno zaradi soli postanejo porozne in razpadejo

- na koliko ?asa naj bi se senzorji menjali?

- kako ste te?avo re?ili drugi?

- kje kupujete senzorje in ali je ko poizku?al menjati samo ventil na senzorju, ki pa ga v Mazdi v BTC-ju nimajo.

 

Na netu sem na?el le ventil?ek,..http://www.ebay.com/itm/Mazda-3-5-6-CX7-Tyre-Pressure-Sensor-Valve-Repair-Kit-/280856039849?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item41645311a9 bo delovalo ?e menjam le ta del?

 

Kje se da celoten senzor dobiti najceneje,..v Gami v BTCjun je 76?, na netu podobno http://www.ebay.com/itm/TYRE-PRESSURE-SENSOR-FOR-FIAT-ULYSSE-2-0-2-0JTD-2-2JTD-3-0-V6-02-9681102280-/370597497186?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5649550962

 

l.p. b

 

Napisano

Sem zdruzil tvoje vprasanje s temo, kjer je ze precej napisanega ... pa malo prelistaj ... Zadeve se kolikor vem, niso kaj dosti spremenile... 

 

Ena varianta je, da das notri navaden ventilcek in "trpis" ob tem, da ti sveti rumena lucka... ali pa da nabavis nov senzor... 

 

Lahko pa tudi probas narociti tisti "repair kit" ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Borovnica tole je kar standarden problem ja. Tista matica je tako krhka in zelo zelo rada po?i in potem guma pu??a.

Sam sem ?e 2* menjal ventil?ek iz to?no tega razloga. No drugi? ko sem bil pa mi je po?il filem. Sam g. Majes, mi razlaga kako je on samo te matice zamenjal z enimi bol?imi in sedaj je pri njemu ok, in da se samo to matico zamenja, bla bla bla. Ko re?em ok....mi pa zamenjite samo to kur?evo matico....nop ne gre! treba komplet nov ventil?ek za slabih 100 eur.

 

No malo ebaya in najde? marsikaj:

set 10ih popravil: http://www.ebay.co.uk/itm/10pc-Tyre-Pressure-Sensor-TPMS-Valve-Service-Kit-Mazda-6-02-2008-/260949039025?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AMazda&hash=item3cc1c657b1

 

me kar malo skrbi kaj bo ko bom letne privlekel na plan in pogledal kako so ventil?ki pre?iveli zimo. Verjetno bo spet kater napokan  :vskalo:

Napisano

Mazdo 6 imam eno leto,je letnik 2010 uvoz iz Italije. Problem z ventil?ki sem re?il tako, da sem odstranil vse ?tiri ventil?ke, in montiral navadne ventil?ke. Lu?ko pa mi je zablokiral mehanik iz Mazda servisa, ki popoldansko dela za uvoznika vozil(rabljena vozila). Mislim da servisi znajo to narediti samo no?ejo, ker slu?ijo z prodajo novih ventil?kov.

Napisano

Borovnica tole je kar standarden problem ja. Tista matica je tako krhka in zelo zelo rada po?i in potem guma pu??a.

Sam sem ?e 2* menjal ventil?ek iz to?no tega razloga. No drugi? ko sem bil pa mi je po?il filem. Sam g. Majes, mi razlaga kako je on samo te matice zamenjal z enimi bol?imi in sedaj je pri njemu ok, in da se samo to matico zamenja, bla bla bla. Ko re?em ok....mi pa zamenjite samo to kur?evo matico....nop ne gre! treba komplet nov ventil?ek za slabih 100 eur.

 

No malo ebaya in najde? marsikaj:

set 10ih popravil: http://www.ebay.co.uk/itm/10pc-Tyre-Pressure-Sensor-TPMS-Valve-Service-Kit-Mazda-6-02-2008-/260949039025?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AMazda&hash=item3cc1c657b1

 

me kar malo skrbi kaj bo ko bom letne privlekel na plan in pogledal kako so ventil?ki pre?iveli zimo. Verjetno bo spet kater napokan  :vskalo:

@Jest se strinjam da si zdru?il temo,.. tako bo na voljo ve? odgovorov skupaj,.. in bomo la?je re?ili probleme

@bossek hvala za namig z repair kitom,.. malo me sicer skrbi ker so navoji mal ?voh,.. a bilo bi za poizkusit,.. zda zdaj sem kupil en nov komplet pa tega "pokvarjenega" zamenjam vmes pa zrihtam ?e bom imel probleme

re?it moram edino ?e problem z navoji,.. ker res nebi rad spet pri 150 ostal brez gume,..

b

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Toliko govora o varnosti, potem pa "odpili" zunanji del ventila pri 130 km/h. V tej lu?i je VAG-ov "pametni" ra?unalnik pri NOx naravnost sme?en, pa nih?e ni to?il proizvajalca ventilov.

 

https://drive.google.com/file/d/0B9OAFSfiQ-vKTGx5Q01fcXlka3c/view?usp=sharing

 

Meni so lansko leto za?eli pokati ti zunanji deli ventil?kov. V bistvu matice, ki z zunanje strani dr?ijo ventil?ek. V roku nekaj mesecev so mi po?ili trije, vsaki? sem seveda ostal na cesti, ?akajo? na avtovleko. Hvala bogu za asistenco... :) Baje, da je dobro, da ventil?ke menja? nekje na 5 let. No, naslednji korak je bil ta, da sem se takrat znebil TPMS na letnem kompletu, letos pa ?e na zimskem. Zdaj pa vpra?anje...kako je s tehni?nim? :)

  • 4 meseci kasneje...
  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Obudim staro temo. Kje v Sloveniji razen na uradnem servisu se pa kupi te venti?ke s senzorjem ? Gledam za mazdo 6 2014. Imam sicer navadne in sklopljeno opozorilo ampak mogo?e si jih omislim v prihodnjosti.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Obudim staro temo. Kje v Sloveniji razen na uradnem servisu se pa kupi te venti?ke s senzorjem ? Gledam za mazdo 6 2014. Imam sicer navadne in sklopljeno opozorilo ampak mogo?e si jih omislim v prihodnjosti.

 

Pri novih mazdah (2013>) ni ve? senzorjev tlaka v ventil?kih, ampak ra?una po obratih koles na ABS senzorjih....

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Pri novih mazdah (2013>) ni ve? senzorjev tlaka v ventil?kih, ampak ra?una po obratih koles na ABS senzorjih....

 

Samo v vednost ... Pri ?e novej?ih (2017>) pa so spet ... menda zaradi neke EU uredbe morajo biti ... Moja CX-5 jih spet ima :( ... Smo tukaj nekaj debatirali okoli tega >> http://www.mazda-si.net/topic/14017-nova-mazda-cx-5-2017/?p=389080

 

 

Obudim staro temo. Kje v Sloveniji razen na uradnem servisu se pa kupi te venti?ke s senzorjem ? Gledam za mazdo 6 2014. Imam sicer navadne in sklopljeno opozorilo ampak mogo?e si jih omislim v prihodnjosti.

 

Kot je ze Stroker odgovoril... Mazda 6 2014 nima TPMS ventilckov... ampak meri preko ABS senzorjev... Sicer pa pri tistih, ki imajo TPS (pred 2013 in po koncu 2017) se opozorila ne da izklopit ... tako, da ce ventilcki niso prisotni, ves cas sveti rumena opozorilna lucka ... pa sem in tja se oglasi piskac (to pomoje samo na zacetku, ko jih sistem pogresa ...).

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.