Skoči na vsebino

Nova Mazda 6 limuzina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

da bi pol pizdil kak?na nepremi?nina je to :ne vem:

 

?e Golf s 105KM in 100kg manj te?e pa da je rahlo nalo?en ne gre bohvedi kako dobro tako, da ne vem kak?en u?itek je sploh imet tak avto, ?e ne more? niti varno prehitet. :unsure:

 

zakaj bi sploh prehiteval , :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

da bi pol pizdil kak?na nepremi?nina je to :ne vem:

 

?e Golf s 105KM in 100kg manj te?e pa da je rahlo nalo?en ne gre bohvedi kako dobro tako, da ne vem kak?en u?itek je sploh imet tak avto, ?e ne more? niti varno prehitet. :unsure:

 

eni mamo pol tega konjev :zvizga::P

Napisano

da bi pol pizdil kak?na nepremi?nina je to :ne vem:

?e Golf s 105KM in 100kg manj te?e pa da je rahlo nalo?en ne gre bohvedi kako dobro tako, da ne vem kak?en u?itek je sploh imet tak avto, ?e ne more? niti varno prehitet. :unsure:

 

Meni recimo bi bilo 105 KM in oprema emotion vrh glave,...

Zanimivo je da sem v prvem ceniku ko je pri?la ven opazil ,da je bil dizel z opremo emotion dejansko napisan (ne vem pa ?e so jih prodajali dejansko ali so samo imeli notri zato da je bila izbira ve?ja,..?!) cena je bila 23k?, torej 2k ve? kot bencinar. ?e vemo da je sedaj okol 1.5k? popusta in da konkurenca zahteva za 105 KM cca 1.500 manj bi bil tak avto lih 19.900 :)

Napisano

Bicikl, kdor kupuje AVTO in to DIZLA s celih 105 konji, ga kupuje zato da ima parkiranega, al pa zato da ga ima, manj?a mo?nost je da se bo znjim vozil k ma?i al pa da ma ta avto za rezervo, ker 105 konjev za vla?it med 1-1,5 tone te?ko kanto, je krepko premalo, razen ?e se notri vozi ena suhcena oseba z ni? prtljage in konstantno 10 KM/h pod omejitvijo.

Da se pol hvali kolk malo paorabi, ne po ve pa da se je 100 km dale?vozil 1,5 do 2 ure. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz pa bi mel to, za avtocesto in 140km/h je super...vec ne rabis

take so danasnje voznje tko al tko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Bicikl, kdor kupuje AVTO in to DIZLA s celih 105 konji, ga kupuje zato da ima parkiranega, al pa zato da ga ima, manj?a mo?nost je da se bo znjim vozil k ma?i al pa da ma ta avto za rezervo, ker 105 konjev za vla?it med 1-1,5 tone te?ko kanto, je krepko premalo, razen ?e se notri vozi ena suhcena oseba z ni? prtljage in konstantno 10 KM/h pod omejitvijo.

Da se pol hvali kolk malo paorabi, ne po ve pa da se je 100 km dale?vozil 1,5 do 2 ure. :bravo:

 

na pa si me zafrknil - celo se moram strinjat s tabo :jezicek:

 

Sej da ne bo razumljeno narobe - od to?ke A do B je tud 105KM al pa celo manj ?ist dovolj. ?e pa ?eli? zraven vsaj malo u?ivat pa bo to premalo in kupit avto za 20 tiso?akov pol pa ga imet le in samo kot prevozno sredstvo od A do B.... hmmmm ne vem za to je dovolj tud avto za 10 jurjev.

 

Mogo?e bom neko? sicer razmi?ljal druga?e ampak vseeno delam preve? km, da bi imel dolgo?asen in anemi?en avto.

33112_1.png

Napisano

Avto s 105KM sem imel pred mazdo in...

NIKOLI VE? !!!

Z isto vo?njo kot jo imam zdaj z mazdo je golfek pil 1.5 L / 100km VE? kot mazda ! ! !

Torej nek nem?ki bluemotion KR NEKI.

Po testih pi?ejo, da ima stra?ansko nizko porabo in bla bla bla... Ja tako kot ste napisal, da ?e ti v gara?i stoji.

Napisano

Bicikl, kdor kupuje AVTO in to DIZLA s celih 105 konji, ga kupuje zato da ima parkiranega, al pa zato da ga ima, manj?a mo?nost je da se bo znjim vozil k ma?i al pa da ma ta avto za rezervo, ker 105 konjev za vla?it med 1-1,5 tone te?ko kanto, je krepko premalo, razen ?e se notri vozi ena suhcena oseba z ni? prtljage in konstantno 10 KM/h pod omejitvijo.

Da se pol hvali kolk malo paorabi, ne po ve pa da se je 100 km dale?vozil 1,5 do 2 ure. :bravo:

 

 

Boljec ?ez 2 uri kot pa nikoli... :glare:

:zoom-zoom:

Napisano

Imam starej?ega Passata s "samo" 90 KM in mi je zadost, po avtocesti 130-140 se normalno pelje, nad 150 pa res rata mal glasen ampak do tam ne grem nikol. Vozim pa tudi novega slu?benega Passata s 140 in novo Oktavio s celo 150 KM, pa vem da ne bi teh konjev ni? pogre?al. Celo ?koda je preve? brutalna, mi je neprijetno ko tako butne in sklopka kratka,.. Tudi od opreme ki jo imata superduper ne vem kaj bi rabil,... mogo?e park senzorji ampak ?e ko si 20cm stran so ?e v rde?em kaj ?ejo mi pol?

Res pa je da je bilo meni tudi v golfu dizlu z osnovno opremo in ro?no klimo (roka gore dole hehe) 55 KM zadost ko so se vsi zmrdoval in tudi yugo mi je pred njim dobro slu?il ko so ?e vsi Unote imel ,..pa katro GTL pred njim z 32 KM pa ?e TL-ko s 26 KM se mi zdi, to je pa tudi edin avto ki v Vrhni?ki klanec po avtocesti ni potegnu 100 .....

Napisano

na pa si me zafrknil - celo se moram strinjat s tabo :jezicek:

 

Sej da ne bo razumljeno narobe - od to?ke A do B je tud 105KM al pa celo manj ?ist dovolj. ?e pa ?eli? zraven vsaj malo u?ivat pa bo to premalo in kupit avto za 20 tiso?akov pol pa ga imet le in samo kot prevozno sredstvo od A do B.... hmmmm ne vem za to je dovolj tud avto za 10 jurjev.

 

Mogo?e bom neko? sicer razmi?ljal druga?e ampak vseeno delam preve? km, da bi imel dolgo?asen in anemi?en avto.

 

Pa da rabi? 3 dni da pospe?i? in 50 na 90 na uro, al pa pospe?evalnega pasu na obvoznici in avtocesti zmanjka, predno dose?e? 3/4 dovoljene hitrosti, to je tud super. :ne vem:

 

In pol so kolone, folku dviga klobuke ko je med kraji 3-5 kilometrov in vmes niti 90 na uro ne dose?e, in brezglavo prehitevajo ker bi se radi samo peljali po OMEJITVI, tam kjer je treba, pol pa poka in so sranja. ?zmeden?

 

To pa vse zato ker porabi kao 0,5 litra manj(?e pa ga malo bolj po?ene?, da hitreje dosega? predpisane omejitve pa porabi VE?, kot tisti z mo?nej?imo motorjem !), ?e bi bil mo?nej?i bi porabil ISTO, z bolj ?love?ko-normalno dinamiko in brez privatnih kolon.

 

Je pa res da pri registraciji pa se pozna, samo je vredno ?

 

To je moje razmi?ljanje in dejstva ki jih do?ivljam-vidim sam VSAK dan.

 

Poglej samo povpre?ne porabe med razli?nimi motorji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 leti kasneje...
Napisano

?e koga zanima detajlni zlo detajlni crash test nove ?estice v USA. V priponki.

?koda dobro poro?ilo, ampak USA modeli so zelo podhranjeni kar se ti?e varnosti (amerika v primerjavi z EU nima tako strogih pravil), in temu posledi?no tudi cenej?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam, a misli? da delajo dve razli?ni verziji ?kolje oz ?asije potem? Kao bolj in manj oja?ana?

za ?koljko ne vem, pravtako je sedaj druga proizvodnja v mehiki, ki tudi dela za eu...mogo?e ima? point da se je stvar poenotila.

 

A je tale sopotnik v ?ipo priletel?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

definitivno ostaja razlika v nastavitvah motorjev, ker imajo ameri ?e 87 oktanski 'regular'
 

In Europe SKYACTIV-G 2.0L 165 hp @ 6000 rpm torque: 210 / 4000 Compression ratio: 14:1 
In the USA SKYACTIV-G 2.0L 155 hp @ 6000 rpm torque: 150 lb-ft @ 4000 rpm Compression ratio: 13:1

 
Poprej sta bili karoseriji mazd tudi razli?ni, medtem ko sta sedaj enotni...tako da je verjetno sedaj 'isti' avto
 
https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6
 
Mazda v ameriki pa ?e vedno nioma Skyactive D o?itno, ne gre ?ez emisije...so pa zelo strogi. Prav tako se je 3. generacija morala posloviti v USA od V6 motorjev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?koda dobro poro?ilo, ampak USA modeli so zelo podhranjeni kar se ti?e varnosti (amerika v primerjavi z EU nima tako strogih pravil), in temu posledi?no tudi cenej?i

To ne dr?i.

GM zaradi pomanjkljive varnosti v ZDA ni mogel prodajati zadnje Vectre

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Em, ameri?ki "87" oktanski je evropski 95. "91" je evropski 100. Razlika je zaradi na?ina merjenja oktanskega ?tevila in pa? pri ameri?anih ima isti bencin mal ni?jo ?tevilko :)

Napisano

 

Mazda v ameriki pa ?e vedno nioma Skyactive D o?itno, ne gre ?ez emisije...so pa zelo strogi. Prav tako se je 3. generacija morala posloviti v USA od V6 motorjev.

V ZDA dizla niti ne bo. Za doseganje ameri?kih NOx standardov bi morali vgraditi katalizator. To bi avto preve? podra?ilo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Btw ?e zdej ne vem a ma dpf notri al ne?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Katera?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Btw ?e zdej ne vem a ma dpf notri al ne?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Trenutna M6 ima pri dizlu seveda DPF (tudi prej?nja). Mazda je z izjemno nizkim kompresijskim razmerjem (za dizla) dosegla, da za odpravo NOx-ov ne potrebuje dodatnih ukrepov (katalizator, AdBlue...)

Dosegajo EURO6 standarde, ne dosegajo ZDA standardov.

 

Za doseganje ZDA standardov nizka kompresija ne zado??a. Potrebni bi bili dodatni ukrepi, kar pomeni spremembo zasnove izpu?nega sistema itd. Bilo bi predrago glede na predvideno koli?ino prodanih avtomobilov, zato M6 dizel v ZDA ne prodajajo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Aha konkurenca ma za EURO 6 dpf in ad blue, mazdi pa tega ni bilo treba ima samo dpf.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Vw kjer ima adblue nima dpf, adblu je z katalizatorjem. Ta sistem se imenuje nox.

 

Zanimivo je to, da se ga zaradi tega da izklopiti zgolj elektronsko s SW, brez odstranjevanja delov, kar sem naredil in da je auspuh ?e vedno ?ist brez saj (tudi kadi ne).

 

So pa plini :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ni saj mora nekaj ?e imet da je tako "?isto"?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

?ist je relativno, sigurno ni tako ?ist kot z adblue.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Preveč posplošuješ. Potovalni računalnik čisto pravilno računa in fizike ter matematike se tukaj ne more prinašat naokoli. Zadeva je silno enostavna in logična pa da bo bolj razumljivo na kaj ciljam je tukaj nekaj primerov:   1. primer: Če si ravno tankal in prevozil 20km s porabo 7l/100km, nato pa stojiš 10 minut s porabo 1l/h. Računalnik torej računa takole. Pri porabi 7 l/100km se je po 20 prevoženih km porabilo 1,4litra goriva. Nato smo se ustavili za 10min in motor je porabil v teh 10 minutah 0,17litra goriva.   Še vedno imaš prevoženih 20km a poraba skupaj je 1.57l/100km. Če to nazaj pretvoriš v porabo l/100km jih dobiš 7,85l/100km to je tam tam kot je tvoj primer.   2.primer: prevozil si že 350km s porabo 7l/100km in zdaj stojiš spet teh 10minut. Ampak to zdaj vpliva na skupno povprečno porabo le 0,05l/100km. Torej je zdaj 7,05l/100km, kar je še vedno silno blizu in to stanje praktično nima velikega efekta.   Iz teh dveh primerov se vidi, da povprečna poraba na kratke razdalje lahko zelo varira, ampak več kot prevoziš manj vplivajo take anomalije. Zato vedno merimo porabo na tank oziroma na daljše obdobje, kjer se posamezne anomalije skrijejo v splošnem dolgoročnem povprečju. Šele tisto je dejansko prava poraba avtomobila. Nikakor pa ne te kratke vožnje al pa bohnedej gledat na trenutno porabo, ki praktično ne povejo ničesar.
    • Tole kar omenjaš je zgolj in samo za predviden domet do praznega tanka. Na povprečno porabo ne vpliva.  
    • Sem pogledal en kup testov tega g140. Če ga voziš po regionalki potem bo poraba 5,5l, na AC po omejitvah okoli 7-7,5l v mestu okoli 9l. Tvoje povprečje 6,6l je čist realno.
    • Marsikaj sem že videl, ampak tole...     https://youtube.com/shorts/-YKMP9rGsEA?si=KgOiOow2_9dQJtKu
    • Naš CX-30 G140 AT ima po okoli 4.000 km povprečno porabo 6,6 l/100 km. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.