Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pokli?i ju3 Simona, Avto Pelko d.o.o.

 

Ta je avtomobilski ma?ek. Najla?je ga dobi? ob 8.00 zjutraj, kasneje bo zelo zaseden.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na cx5 preverite sito oljne ?rpalke

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

tT velja mislim da kar za vse dizle na mazdi......Karter dol pa spucat sito tam okoli 100.000  prevo?enih ?e ne prej (bolje kot pa spoloh nikol)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sam sem imel tudi podobno te?avo sicer na mazdi 3 2.2d 2010l....med vo?njo se mi je pri?gala lu?ka od motorja...oil pressure low...

in seveda sem takoj pomislil na oljno sito...avto dvignil...odstranil pokrov karterja ter na?el oljno sito skoraj v celoti zabito. Avto ima 110.000km, opazil sem, da je bilo to ?e delano ker se je vidlo dva razli?na silikona za pritrjevanje. Uglavnem sito sem odstranil, ga s?istil in avto dela kot urca naprej. Nevem pa zakaj imajo tej dizli 2.2 tak?ne te?ave. Mogo?e kvaliteta olja?

Napisano

Avto Pelko d.o.o. delajo ob petkih le ?e do 13.ure, da ne bo kdo zaman tja hodil.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kaj lahko pomeni koda p1200.

Avto dela bp

Poslano z mojega SM-G955F z uporabo Tapatalk

Napaka na injektorjih ali kablovju injektorjev.

Kaj se je mogo?e delala kalibracija injektorjev in se mogo?e ni vredu zaklju?ila?

Lahko proba? ponovno skalibrirat injektorje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja.Pri prej?nem servisu.Takrat ni bilo videt da bi bila kalibracija neuspe?na.Je pa bil naftni filter predtem totalka zabit.Avto je cukal v 4prestavi pri 50kmh.

 

Poslano z mojega SM-G955F z uporabo Tapatalk

Napisano

Najbolj?e da naredi? ponovno kalibraciji in pobrises napako. Pol pa bos videl naprej ce se se pojavlja.

Glede na to da si imel cist zabit naftni filter je mozno tudi da so se smeti zabile v injektorjih in zato ne delajo pravilno. Opcija je ciscenje in testiranje injektorjev.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bom vpra?al mojstra Pelka kaj pomeni ta napaka P1200. Je to ?e Skyactive ali ?e GH serija ta 2.2 motor?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simon mi je napisal, da je te?ava v senzorju.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tukaj pise da je lahko senzor za zunanjo temperaturo. Sicer to hitr preveris, saj ce ti normalno odcitava zunanjo tenperaturo je senzor ok. Pise tudi in po vsej vrjetnosti je zapacan MAF senzor (senzor pretoka zraka). Posledicno dobi lambda sonda napacne podatke in check engine se przge. Kupi sprej za maf senzor in ga lepo spucas pa bos potem videl, ce je kaj bolje. Maf senzor pa najdes na zraznemu filtru in je pritrjen z dvema vijakoma.

 

http://p1200.engine-trouble-code.com

 

post-7623-0-33554400-1540833698_thumb.jpg

Napisano

Plastika ali mogoce trda dihtunga (posuseno tesnilo)? Zareza notri zgleda kot da je bilo tesnilo karterja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Predvidevam, da je to 2.3 T bencin motor, ker takrat verjetno dizlov ?e ni bilo v proizvodnji?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Aha, ok, sem spregledal profilko.  sramezljiv

 

Verjetno ima ta avto 2 sondi. Ali se ve katera je problemati?na? 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imas dve lambde sonde. 

Ena je k uravnava razmerje med gorivom in zrakom (tadraga) ta je locirana pred katalizatorjem oz. za izpusnim kolektorjem. Kataloska L37J188G1

 

Druga pa uravnava razmerje oz. pravilno mesanico kisika (oxygen sensor). Locirana je za katalizatorjem (cenejsa zadeva). Kataloska L37K18861

 

Je pa malo tezko dobiti dele za cx7. Ce pri nas nebo neke izbire oz. ce bo vse predrago, kar vrjetno bo bi se jaz obrnil na ebay :)

 

 

post-7623-0-13719300-1543062548_thumb.jpg

Napisano

Simon, dr. Pelko mi je ravnokar sporo?il ceno 120? za tole zadevo, ki predvideva da je problemati?na. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.