Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mo?no je predelat vse samo vpra?anje denarja, ?e bi hotel predelat tko kot je treba z vsemi oem deli bi pri?lo dooosti ???.

Verjetno je elektronika krmiljenja lu?i druga, kablovje, mogo?e ?e regulacija...

Same lu?i premontirat je ?e najla?je, vse ostalo pa te?avno in predrago.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Verjetno je bolj ekonomicno tega s Ksenon prodat in kupit drugega z LED ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mislim da dela SMS..mu po?lji..ti bo odgovoril...zoom zoom ..lp

Napisano

?ivjo, danes se mi je pojavil en problem, seveda je to en dan pred tehni?nim... :vskalo:

In sicer so mi prenehali delovati smerniki, tako na ro?ici kot tudi na stikalu za vse ?tiri, varovalke so vse ok, naj pa bi bila prava pod ?tevilko 14, pod pokrovom motorja, ?e se ne motim.

Sedaj imam dve teoriji:

 

1. Da je crknil rele, mislim da gre za del po katalo?ki ?t. GJ6A-66-830, ampak ne najdem tega releja na avtu.

2. Da sploh ni releja in je zadeva speljana direktno iz ra?unalnika, ki je nad pedalom sklopke

 

Mazda 6 1.gen

 

Kakr?enkoli nasvet ali pomo? bosta zelo dobrodo?la.

Hvala, LP

Napisano

Res je bilo temu tako. :rolleyes:

Hvala! In kar je najbolj?e, sploh ga nisem rabil menjat, samo prelotal sem vse kontakte ?e enkrat in deluje.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

na servisu so priporo?ili menjavo verige za pogon olja, zraven tudi menjavo sita za olje. Prosi Pelka za okvirno ceno tega postopka in ali se zraven menja tudi veriga za odmi?ne?

 

baje se to menja tudi na facelift modelih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Zdravo.Da se jaz vprasam za problem.Avto mi v 3 prestavi pri hitrosti 50-60 cuka.Ne morem konstantno voziti 50 na uro.Skoz moram imeti nogo na sklopki da ne cuka.Na testerju ne javi nobene napake.Spucal egr,sesalni kolektor,loputo turbine in se vedno isto.Danes spucal se Maf sondo in se vedno isti problem.Kako mnenje?Avto 2.2 150hp diesel 2014 196500 prevozenih

Napisano

Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.

33112_1.png

Napisano

Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.

Se strinjam. Meni se je to tudi zadnji? dogajalo,ko se je izvajala medtem regeneracija. Ko sem dal v vi?jo brzino je cukanje nehalo.In, ?e si prej spu??al ?e po klancu navzdol brez gasa je to toliko bolj verjetno. Je pa zoprno, ko je omejitev 50/uro in majhen klan?ek navzdol in ne more? dati v ?etrto, ker si takoj prehiter.

 

 

Napisano

Zdravo,

 

 imam ?e vpra?anje glede velikega servisa kdaj se opravlja glede na to da ima avto ketno.Avto je 2.2  150hp 2014 prevo?enih imam pa 196300km?

Napisano

Ej...super ...kak?ne znamke si dal zavorne diske in plo??ice ..?zoom zoom lp

Napisano

Hotel sem textar, pa mi je ?vaba napa?ne plo??ice poslal. Tako da diski zadaj so textar, plo??ice pa Voking. Spredaj pa plo??ice kavo se mi zdi.

Napisano

Zdravo,

 

 imam ?e vpra?anje glede velikega servisa kdaj se opravlja glede na to da ima avto ketno.Avto je 2.2  150hp 2014 prevo?enih imam pa 196300km?

Sem poslal Pelku vpra?anje in ko dobim, tule prilepim njegov odgovor.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jest sem pa pri fotru dal vse textar. Spredaj in zadaj :). Za ploscice imas pri firmi textar dvojne razlicne za drugo generacijo. Je treba mal merkat :)

Napisano

Pelko porihtal bremze spred in zadaj. Za nekaj ?asa bo mir.

Koliko km ima tvoj avto. Kaj ni nekam prekmalu? Kaj so to za ene plo??ice kava?

 

 

Napisano

63000km. ?e ko sem dobil avto so bli zadaj ?voh diski in plo??ice.

 

Kavo naj bi bili identi?ne originalu. Drugih nisem dobil.

Napisano

Posredujem Pelkov odgovor;

 

Na 200.000 km je veliki servis.
 
LpS
 
 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj to pomeni? Menjava verige in vodne ?rpalke, mikro jermen je ?e prej oz. X let ali 120k km.

Menjava verige na 200k km???

Pa kaj je Mazda ?la po Bmw-jevih stopinjah?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.