Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Fajn bi blo to?ne podatke dobit :) Sicer jaz imam ?e lepo pot do 200k km ampak bi bilo fajn vedet :P

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Kje je ?e to. Jaz imam dobrih 200000 na ta drugi 6-ki po 16-ih letih. :)

 

 

Napisano

Kje je ?e to. Jaz imam dobrih 200000 na ta drugi 6-ki po 16-ih letih. :)

To si se pa res malo vozil.

33112_1.png

Napisano

To si se pa res malo vozil.

Sem kombiniral z drugim avtom 50/50.Za po mestu je bolj?i manj?i avto.

 

 

Napisano

How dare you say that! Upam da je manj?i avto vsaj (bil) soul red. :)

Ne, penzionisti?en temno siva. :)

 

 

Napisano

Kaj to pomeni? Menjava verige in vodne ?rpalke, mikro jermen je ?e prej oz. X let ali 120k km.

 

Tudi mene zanima, zakaj bi moral menjat verigo?

Napisano

Zato, da ti motor ne zariba, ko ni ve? gnana oljna ?rpalka

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa ljudje, avto je stro?ek. Ni to samo benzin, redni servis in to je to.Ob?asno je potrebno kupiti gume(dobre gume), akomulator, zavore, diski in tu spada tudi drag velik servis.To je pa? potrebno narediti pa naj stane kolikor stane.

 

 

Napisano

Tako na bratovem avtu, se je zamenjala spodnja veriga in vodila Oz. Napenjalec, zamenjane podlozke ?ob (zadnji ?as ker so ?le komaj ven tople), zamenjamo sito oljne ?rpalke (na pol zama?eno, tlak je bil pa ?e vedno v normalnih vrednostih). Sedaj sledi ?e ?i??enje sesalnega kolektorja in pritegnitev ?ob in potem bo tudi poraba verjetno padla.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tako na bratovem avtu, se je zamenjala spodnja veriga in vodila Oz. Napenjalec, zamenjane podlozke ?ob (zadnji ?as ker so ?le komaj ven tople), zamenjamo sito oljne ?rpalke (na pol zama?eno, tlak je bil pa ?e vedno v normalnih vrednostih). Sedaj sledi ?e ?i??enje sesalnega kolektorja in pritegnitev ?ob in potem bo tudi poraba verjetno padla.

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Kateri model oz. katera serija avta?

 

 

Napisano

2014 skyactive D, 175 kw,

Mehanik je isto naredil na svoji, ki je 2016, je pa to pri 160.000 Oz 180.000 km.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

2014 skyactive D, 175 kw,

Mehanik je isto naredil na svoji, ki je 2016, je pa to pri 160.000 Oz 180.000 km.

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Dobro je vedeti.

 

 

Napisano

Ja preventiva, tudi pri starih 6 si z preventivo dosegel ogromne kilometre

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Verigo na?eloma sli?i? in na?eloma mora zdr?ati vsaj 200k, ?e ne raje 250k kilometrov, ampak ?e razumem prav, ima skyactivD ?e eno dodatno verigo, ki slu?i (izklju?no?) pogonu olje ?rpalke?

Napisano

Tako je mala veriga slu?i pogonu oljne ?rpalke. Ko se sito ma?i se verjetno ?rpalka bolj mantra kar bolj obremenjuje verigo....

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Okej, torej ?e prav razumem ima bencinski skyactiv samo glavno verigo in dokler ne klenka ne potrebuje menjave?

Napisano

Tudi bencinski g motor ima malo ketno za pogon oljne crpalke. Jaz imam trenutno 55000km bom pa menjal obe ketni na 200000km preventivno. Ker so te novodobne ketne kot verizice ni tak kot vcasih dvo ali troredna ketna.

Napisano

Ja SkyactivD ma pripro?eno preventivno menjavo te verige, s pucanjem sita in pregledom oljne ?rpalke (po posvetu z Pelkom, iz ?asov ko sem ?e lastil tak?no M6), skoraj "obvezno" pa je to za letnike 2013-2015, ker se pa? ob zama?eni oljni ?rpalki le ta normalno da vrtga.

Evo ?e skica:

post-10697-0-45938600-1584349333_thumb.png

Napisano

Pelko sporo?a, da imajo ?e danes zaprto, da ga ne bo kdo iskal.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja edino pravilno..zoom zoom lp

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mojster Pelko ponovno odpira svoja vrata, tako da veste na koga se obrnit v primeru težav z vozilom ali rednega servisiranja; 041 667 335 (Simon)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.