Da motor ni v fazi pomeni da se bati (pogonska gred) in ventili (odmična gred) ne vrtijo prav oz. da niso sinhroni.
Pri novi verigi/jermenu hitro zgrešiš en zob (razteg stare malo zamakne odmične). Za to imajo posebna orodja, da se fiksira odmične in pravilno obrne glavno gred.
Mojstri jih delajo tudi sami, čeprav poznam tudi napake, ko si je mojster tako orodje naredil in zaj...
Shell ima tudi še E5.
Ja 100ka je kar zasoljena, ampak meni se trenutno ne pozna ker se bolj z vlakom ali pa službenim vozim Pa še ajzenponarska božičnica je bla
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.