Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm bom sprobu to cez lezece ker mam zmeri musko pa nism pozorn ;). Ja ravno zaradi tega ker mene isto usaka malenkost moti..

Jures pomoje je to k si ti reku ker tud ze takoj k jih je zamenju so mi ze na uc zgledale manjse. Fak pa zej k pomislm takrt k je zamenu ploscice je reku da nej stestiram ce je use kul pa je bremza res kasnej prjela kot prej.. Sm mogu bl prtisnt da je prjela pa sm mu reku pa nc ni reku da bi blo kej narobe. Pol je res ocitno da so premejhne...

Napisano

ni vazn ali so lezeci policaji ali kaksna luknja, zmerej poka. js sm prvo sumil kak amortizer oziroma stabilizator ampak se je izkazalo da so ploscice.

 

kok sem js vidu je pelko  odrezal tisti plehnati del na ploscici ki ima po mojem funkcije bla?ilca in zaradi tega zdaj plo??ica udarja na celjust in mi to slisimo kot pok.

www.trziskisladoled.si

Napisano

ni vazn ali so lezeci policaji ali kaksna luknja, zmerej poka. js sm prvo sumil kak amortizer oziroma stabilizator ampak se je izkazalo da so ploscice.

 

kok sem js vidu je pelko  odrezal tisti plehnati del na ploscici ki ima po mojem funkcije bla?ilca in zaradi tega zdaj plo??ica udarja na celjust in mi to slisimo kot pok.

ej saj to so zavore more biti narejeno v nulo :prstgor: dvomim da je pelko -doktor tako nestrokovno naredil ,verjetno je kaj drugega naj pove ?e Ajvar svoje mnenje on je tudi mojster  :D lp  :rolleyes:

Napisano

js nisem reku da je pelko to naredu nestrokovno ali pa kakorkoli, delal sm servis pri njemu sm bil cist zadovoljen,nimam pripomb, kar se bremz tice pa zal...

www.trziskisladoled.si

Napisano

js nisem reku da je pelko to naredu nestrokovno ali pa kakorkoli, delal sm servis pri njemu sm bil cist zadovoljen,nimam pripomb, kar se bremz tice pa zal...

ej vem da nisi tako mislil samo zavore morejo biti res ok,  :D pri meni ko je delal  pelko je naredil dobro  :prstgor: res vsak ki dela tudi gre?i ,somo pri zavorah mora biti vse ok. to je moje mi?lenje lp  :D  :rolleyes:

Napisano

Sestra danes predala Zmaju Forda, da ga je odpeljal do Pelkota, ki ga je poservisiral in ji je Zmaj avto ?e pripeljal nazaj. Sestra noro navdu?ena. Sicer ne vem, nad kom in zakaj, a je navdu?ena do te mere, da se je ?e zdaj odlo?ila, da bo naslednji avto Mazda...

 

Fantje, kaj naj re?em. O?itno ste dobro opravili...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Prijazna gospodi?na v voja?ki uniformi. No zahvala gre dr. Pelku in nikomur drugemu. :danzoman:

 

Danes je spet dokazal, da kar se z njim zmeni? to dr?i, pla?ala pa je seveda njemu, meni ji ni bilo potrebno ni?esar.  :cheers:

 

Nasmejala me je nalepka na njenem Fordu, ki je nekaj v stilu: "my next car will be Mazda" (garant jo je g. Slivka kaj nagovarjal v tej smeri, magari z lopato).  :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A diagnozo lahko tud iz videa poda? :D Se mi zdi da mal ?udno tol?e motor na MX5, olje je 5W40, 105000km. Na videu je ogret, se pa isto sli?i na hladnem.

 

 

Sicer ni? ne kadi, pije olja ali hladilne, mo? je tud normalna. Po drugih forumih sta se javila ?e ene dva k imata isti prizvok in naj bi bilo normalno. ?e ne se bom pa 1x zapeljal da se v ?ivo sli?i. :party0035:

Napisano

@Vortex, lahko mu kar po?lje? link in povej, da si s foruma, na: avto.pelko@gmail.com (sem prepri?an, da te bo dr. Pelko pozitivno presenetil).  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nasmejala me je nalepka na njenem Fordu, ki je nekaj v stilu: "my next car will be Mazda" (garant jo je g. Slivka kaj nagovarjal v tej smeri, magari z lopato).  :aaaaa:

 

Ne, prav ni?. Najprej me je za?ela spra?evati o Subaruju Forester, zdaj pa ?e nekaj ?asa nekaj kombinira za Mazdo CX5. Predvsem, odkar je enkrat namesto mene peljala BTjko tu po na?ih brezpotjih...

 

O nalepki pa me je samo spra?evala, kje bi se dalo dobiti nalepko po naro?ilu. In sem ji dal naslov Yavarya. Nisem pa ?e videl, kak?na je ta nalepka. No, saj pride konec meseca sem, pa bom takrat.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ne, prav ni?. Najprej me je za?ela spra?evati o Subaruju Forester, zdaj pa ?e nekaj ?asa nekaj kombinira za Mazdo CX5. Predvsem, odkar je enkrat namesto mene peljala BTjko tu po na?ih brezpotjih...

 

O nalepki pa me je samo spra?evala, kje bi se dalo dobiti nalepko po naro?ilu. In sem ji dal naslov Yavarya. Nisem pa ?e videl, kak?na je ta nalepka. No, saj pride konec meseca sem, pa bom takrat.

Samo povej ji, da CX5 ni BT. :jezicek:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Simon odgovarja:

 

Pozdravljeni!

Pepelnik ne dela zato ker je sla varovalka,
Zavore pokajo zaradi tega ker je treba nove plo??ice pobrusiti zato da ne zarjevijo in potem za?tekajo se bo pa vneslo in ne bo vec pokalo
Zavorne teko?ine ne more piti lahko samo kje rosi-pusca
Avto se lahko trese zaradi okvare kablov sveck vzigalne tuljave
Jaz bi priporocal varjenje cevi ne leplenje z loctite zato ker je pritisk v ceveh ko obracas volan in to ne bo ok
LP
To je to z moje strani
Simon Pelko
 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Najle?a hvala.. a bi mu mogo?e lahko ?e poslal e-mail koliko bi me vse skupaj pri?lo ali je bolj pametno da ga kar sam pokli?em? :)

Napisano

Zdele ene par dni mu ne bom ni?esar po?iljal in ga pustil popolnoma na miru, ker imajo smrt v dru?ini in zagotovo ?eli imeti mir neki ?asa.  :o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A diagnozo lahko tud iz videa poda? :D Se mi zdi da mal ?udno tol?e motor na MX5, olje je 5W40, 105000km. Na videu je ogret, se pa isto sli?i na hladnem.

 

 

Sicer ni? ne kadi, pije olja ali hladilne, mo? je tud normalna. Po drugih forumih sta se javila ?e ene dva k imata isti prizvok in naj bi bilo normalno. ?e ne se bom pa 1x zapeljal da se v ?ivo sli?i. :party0035:

jaz imam ze od kupnje moje mazde tak prizvok, glavo motorja sem imel po?eno(2 in 3 cilinder), tako da sem jo dal zavarit na hrvasko plus vse lezaje v glavi menjal, a ta zvok je se vedno prisoten, mogoce ga je le malo manj sli?ati ampak res zelo malo manj, ubistvu klenka kot star dizel motor, tako da sumim ventile.so pa bli ob generalki pregledani sepravi ravni, lezisca pa tudi obdelana. Kakih 500-700 km nazaj sem notri zlil matabond tekocino,po nasvetu serviserjev( naredi sloj na kovini po celem motorju) za enkrat nic bolj?e. Sedaj je zima pred vrati in mislim da bo tole postalo ?e glasneje.

 

res ne vem kaj bi ?e lahko bilo.

 

 

 

lp,F

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

jaz imam ze od kupnje moje mazde tak prizvok, glavo motorja sem imel po?eno(2 in 3 cilinder), tako da sem jo dal zavarit na hrvasko plus vse lezaje v glavi menjal, a ta zvok je se vedno prisoten, mogoce ga je le malo manj sli?ati ampak res zelo malo manj, ubistvu klenka kot star dizel motor, tako da sumim ventile.so pa bli ob generalki pregledani sepravi ravni, lezisca pa tudi obdelana. Kakih 500-700 km nazaj sem notri zlil matabond tekocino,po nasvetu serviserjev( naredi sloj na kovini po celem motorju) za enkrat nic bolj?e. Sedaj je zima pred vrati in mislim da bo tole postalo ?e glasneje.

 

res ne vem kaj bi ?e lahko bilo.

 

 

 

lp,F

Drocniki ;)
Napisano

mi je cukalo zaradi problema z elektriko, sem tisto postimal in  vlece normalno. drocniki pa niso...moji pregledani od parih mojstrov pravijo da so ok...

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

Moja nima tega zvoka...razen ?e mislte zvok sklopke oz. potisni le?aj? Kadar je ne dr?i? je res zvok kot dizel...

 

 

Napisano

Moja nima tega zvoka...razen ?e mislte zvok sklopke oz. potisni le?aj? Kadar je ne dr?i? je res zvok kot dizel...

Potisni le?aj se tudi pri mojmu Korejcu neki ogla?a, ampak samo ko je mrzel, kasneje je nesli?na zadeva. A pri teb tud ko je avto orng segret isto ropota? 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tud pri moji in ostalih mx5kah je isto..pri enih je ti?je, pri drugih glasnej, ampak je to neki ?ist normalnga  :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Zdravo, kaj naj re?em, danes mi je "riknila" mazda, moj mehanik pa je na krompirjevih po?itnicah,..

Imam Mazdo 6 diesl 2.0 letnik 2005, ki je danes ?isto normalno v?gala po 2 km vo?nje pa enostavno "crknila" in ne v?ge ve?, sicer "vergla" to je pa tudi vse kar da od sebe. Ker zgleda da bom kar nekaj ?asa ?akala na mehanika bi vas prosila, ?e mi lahko tukaj pomagate z nasveti kaj bi lahko bilo narobe.

 

hvala

valerija

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.