Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spekter daj vprašaj ja, boš prej zvedel kot sam lastnik in mu lahko preko foruma javimo, kr po moje tak neve zakaj se gre.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Koliko pa stanejo te dodatne fedre?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Pa ne se hecat :) Ko sem sam spraševal Pelka o podložkah na skyactiv motorjih, pa je bilo rečeno, da ni potrebe. Te pa ne vem ...

 

Torej je razmetalo verigo za oljno črpalko in posledično vse ostalo?

Popravljeno od 50keda
Napisano

Hja, ko pa sem jaz pisal da je tudi pri SkyactiveD potrebno iz preventive menjati podložke in očistiti sito, pa ste bili vsi zgroženi da kao pri novejših ni potrebno🙄

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nisem šel v detajle. Meni so vsi rekli da je treba isto menjat. Jaz bom do ene 90tisoc to zamenjal in scistil karter.

Če imaš smolo je pa 150 tisoč km očitno dovolj da se to zgodi kar se je.

P. S.
Zmontiral smo fedre, razlike v normalni vožnji ni, je pa zaenkrat avto 2cm višji, ampak to se bo menda še mal posedlo.

Napisano

Fedre se vsedejo kot si napisal, po moje boš zadovoljen. Odkrito povem hvala bogu da imam bencinarja, čeprav se lahko tudi marsikaj z bencinarjem zgodi. Dizelasom pa priporocam res preventivno menjavo podložk in čiščenje sita 😕 . Ok zdaj pa če razmišljamo naprej ko se sito zadela je pretok olja manjši in posledično pade tlak olja torej bi se morala vklopit lučka za olje. Zdaj ali je voznik ignoriral ali je bilo pa prepozno.

Napisano

Fora je v tem da te fak... podložke pridejo 6€, tesnilna masa karterja pa niti 5€, se pravi material pride cca. 10€ in res ni nek strošek. 

Nevem zakaj folk to ne zrihta iz preventive in raje čaka da mašina zariba🙄🥴

Btw. Ko se vklopi lučka za premajhen pritisk olja pa je večinoma že prepozno. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Za te težave s podložkami slišim samo pri mazdi, v čem je fora? 

 

Konstrukcijsko malo zgrešeno, injektorji so pod pokrovom ventilov, če spusti podložka injektorja prihaja del izgorevanja iz valja mimo injektorja pod pokrov ventilov in meša izgorene saje z oljem ter žge olje, iz tega nastanejo trde kepice tega in zamašijo sito oljne črpalke. 

Posledično ni mazanja... 

Tu še imaš en video o tem mazdinem problemu 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@Aless niso vsi na forumu ... da bi vedli zakaj se gre. Ti z "novimi" skyactiv motorji s foruma, pa se mogoče tolažijo s tem, da bi naj po FL to bilo odpravljeno in jih malo razumem. Če se o tem ve na globalni ravni, bi bilo pričakovati, da mazda tudi kaj ukrene :D

Napisano

Hm... mislim, da je predvsem fora v samem olju. 

Mogoče še motim ampak kaj je ugotovil moj mehanik. 

Kot verjetno večina vas novih na forumu ne ve, sem prvi zamenjal te bakrene podložke. Kajo to poteka. Prvi znaki so,da nivo olja rapidno pada. Recimo proti koncu je liter olja/1000 km. 

Ko smo moj karter odprli začuda sploh ni bilo sito dosti zavito. To sem naredil na 110Kkm.Zaradi varnosti smo ga očistili ampak ni bilo nujno. So pa bile podložke totalno "zglodane", v bistvu sploh niso bile več okrogle. 

Uporabljal sem večinoma Mobil 1 olje, včasih Castro edge. Drugi primer. Od kolega M6, 120konjska, 100Kkm,redno servisiran na uradnem servisu, redno je porabljal original Mazdino olje. Videl sem njegovo sito. Totalno zabito, čudno, da mu ni zaribala mašina. Podložke so pri njemu izgledale malo boljše kot pri mojem avtu.

Tako,da jaz v veliki meri sumim samo kvaliteto olja, samo, da v tem primeru je najbrž bil obraten postopek, nafta v olju. Zato se ni prižgala lučka. Če je bilo še veliko kilometrov med servisi je lahko katastrofa tu. 

Sicer pa nisem zasledil na italijanskem mazda forumu niti enega takega primera. Mislim, da je ta primer bolj izjema kot pravilo. 🤔

 

 

Napisano
dne 5. 10. 2020 ob 1:30 je Scr3am napisal:

Menjaj olje v menjalniku oz. se bolje bo, ce dodas aditiv.

Menjano olje. Namazne zajle. Avto šalta top shiiiit ampak le ko je ogret. Hladnega pa muči. 

Verjetno bo res treba sklopko menjati?

Napisano

Jaz sem zasledil na Angleških straneh par primerov s cx5, nevem sicer kateri letniki so bili ti avti ampak vseeno škoda da se to pojavlja ko pa vedo kaj jih muči.

Napisano
dne 7. 10. 2020 ob 17:35 je SpEkTr napisal:

Če ne bom jutri vprašal Simona..

Vprasi ga...jaz sem bil v torek tam ker mava ene scene z novim motorjem, pa me vse minil, da se detaljni pozanimam kaj je s tastarim...saj je še avto tam

 

Meni se ne da več...

Napisano

V vsakem primeru-dober šofer in vesten lastnik bo preveril nivo olja vsaj na vsakih štirinajst dni, pa naj bo to avto, delavni stroj, traktor. Ni opravičila, da nekdo reče, da je bil na servisu pred desetimi meseci. Marsikatero okvaro in sitnosti si prihraniš s tem. Jaz vse bolj sumim, da se je kakšna odmična gred iz prvih serij skayactiv dizel modelov (ko so res bile problematične in posledično so šle mašine) "prešvercala" mimo kontrole.Pa še tam naj bi se prižgala opozorilna lučka (padec tlaka olja) in ni takoj zaribala Mašina. Druga stvar je, kaj so oz. kaj niso prav naredili na rednem servisu. Jaz bi se še kako pozanimal, kaj je šlo narobe. 

pred 10 minutami je gregc88 napisal:

miha, losaj se tega sranja.... razn če maš preveč €

In kaj da potem kupi? Kolo, kot voziš ti? 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Dejstvo je ,da obstaja ta možnost, ki se je zgodila njemu, in ki se je zgodila x uporabnikom že od prvih dizlov v šestki dalje. In tisti ki ve v čem je fora, zamenja do 100 jurjev podložke , pogleda se karter, in je to to. 

 

Če pa ne veš, je pa lahko jeba. Zato mislim, da bi moral serviser stranki to povedat prvič ko pride na servis. Na uradnem servisu mislim da tega ne govorijo, Pelko pa mislim da je na mestu in take zadeve stranki pove.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.