Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Stare hiše majo trofazni strom, ampak problem je napeljava delana se s sistemom nicenja in starimi trdimi kabli. Pri starših marlesova 1980 je to no1 problem ki kriče po obnovi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Itak da vse "pelje" ali "pade" na ceni energenta.

 

No, in v tem izračunu so upoštevali naslednjo ceno elektrike -> Strom 0,44€ / kWh.

 

Zdaj pa naj si vsak zase preračuna, koliko daje za kWh elektrike. Jaz niti približno ne toliko, še z vsem potepanji po javnih polnilnicah.

 

Pa še za tiste, ki radi uporabljate lastne možganske celice - EVji se večinoma polnijo doma. Za tiste par izletov letno pa na javnih polnilnicah. Koliko vas stane domača elektrika - seveda brez sončne elektrarne? In koliko drugače bi bil videti izračun, če bi upošteval polovico nižjo ceno elektrike?

 

Hja, hudič je v podrobnostih. ADAC pa plačujejo izpuharji ...

Prejsnji teden si nas s 1000km potjo prepriceval ravno obratno s hitrimi polnilnicami in danes negiras samega sebe... 

Se pravi danes je argiment filanje doma in ne vec iti na morje, daljse poti...ok

Velikokrat obrnes plosco samo da mas ok situacijo.

Jaz ne prepricujem nikogar samo dejstva dajem. 

Normalno da doma ne damo toliko za kwh - ampak doma zato dalj traja....fizika

Drugace pa 0.44 je poceni!!! Izredno poceni

 

WWW.PETROL.SI

Oglejte si cenik polnjenja na javnih električnih polnilnicah znotraj Petrolove infrastrukture...

 

Se pravi ce mam 100% el avto pa gledam 'ta pocen' bencin moram gledat da pripuzam dam al pa da grem na 'pocasno' pplnilnico

 

Res, ne hvala

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj se negiram?! Spet si nekaj izmišljujete.

 

Dajmo biti konkretni: upoštevati povprečno ceno elektrike 0,44€/kWh pri EV je neumnost, če je vsem jasno, da se EV-ji večinoma (80-90 %) polnijo doma - na gospodinjski tarifi elektrike. Tako ceno so pač izbrali, da se je izšlo sporočilo, ki so ga želeli dati "raji". Pač, še naprej kupujte izpuharje, sicer nam gospodarstvo klecne.

 

@Slivka: Ti si kar določil, da rabiš 11 kW polnilnico doma. Čemu? Da boš v petih urah nafilal baterijo? Saj ne delaš vsak dan 400-500 km. Pri nas doma, nekaj deset kilometrov severneje od tebe, smo še do nedavnega imeli priključek 1x 25A. Pa sta se doma brez problema polnila dva EV-ja (ne pa istočasno). Čez noč je več kot dovolj časa, da se dotoči več kot polovica energije v baterijo.

 

Tako da se ponoči polni s 16A (cca. 3,5 kW efektivno), kar pomeni, da dobiš 28 kWh v baterijo. Pri ZOE je to 54 %, idealno za polnjenja 20-70+% za optimalno kondicijo baterije. ČE rabim več, pustim dlje. Zelo redko, edino pred kako daljšo potjo.

 

In še enkrat vam bom dejal: nimate praktičnih izkušenj, pametujete pa kot da desetletja vozite EV-je.

Napisano

Meni pa to po OCD-ju (OKM slovensko) ni všeč, da ne polnilm do polnega.

 

Bencin vedno butnem do roba. Čeprav ni ok, telefon filam do 100%, pa kljub temu drži 3-4 leta.

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm glih čist usega. Ma kolkr zastopm, je EV odlično za čist use ljudi razen za tistih 90%, za katere je bujši ICE...

 

Sm jest to prou zastopu?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 16 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm glih čist usega. Ma kolkr zastopm, je EV odlično za čist use ljudi razen za tistih 90%, za katere je bujši ICE...

 

Sm jest to prou zastopu?

Nope. Obratno je. EV je boljši za 90 % populacije, 10 % pa žal mora shajati z ICE še naprej, ker so tako ali drugače "posebni". Čestitke.

pred 39 minutami je godlike napisal:

Meni pa to po OCD-ju (OKM slovensko) ni všeč, da ne polnilm do polnega.

 

Bencin vedno butnem do roba. Čeprav ni ok, telefon filam do 100%, pa kljub temu drži 3-4 leta.

Tudi EV lahko polniš do 100 %, če tako želiš. Če takoj odpelješ, mu dejansko ne bo nič hudega. Sicer pa bo imela baterija nekaj višjo degradacijo, če jo boš puščal na 100 %.

 

Edino, kar res ni priporočljivo, je da vozilo v poletni pripeki stoji z baterijo na 100 %.

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Nope. Obratno je. EV je boljši za 90 % populacije, 10 % pa žal mora shajati z ICE še naprej, ker so tako ali drugače "posebni". Čestitke.

Se kar strinjam. Lepega dne bom tudi jaz na štromu. Verjetno bo takrat brezstično polnjenje v garaži na tleh....

 

Ne vem pa kje bo teh 90% dobilo elektriko. Ker nimamo še NEK2.

V Sloveniji je bilo lani 1% električarjev, v EU pa 1.7%.

https://europeannewsroom.com/sl/v-sloveniji-lani-priblizno-odstotek-elektricnih-avtomobilov/

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Nope. Obratno je. EV je boljši za 90 % populacije, 10 % pa žal mora shajati z ICE še naprej, ker so tako ali drugače "posebni". Čestitke.

 

 

Počasi začenjam sumit, da si ustvaril dva profila: enega kot "Dvorjan" in drugega kot "Don Felipe". Ker oba sta inteligentna kot nutrija...

 

Glede na to tvojo trditev nas je 10% takih, ki avta ne moremo polniti preko noči v svoji garaži. Torej nas 10% živi v mestih v blokih ter v hišah brez trofazne elektrike in varovalkami vsaj 25A. Čuden popis nepremičnin imaš, veš...

Napisano

EV ni treba polniti vsak dan, veš? Smo že jemali - povprečen osebni avtomobil v SLO prevozi 30 km na dan. Torej bi ga tudi blokarji polnili le enkrat tedensko. Npr. takrat, ko gredo v šoping ...

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

 Verjetno bo takrat brezstično polnjenje v garaži na tleh....

Ha ha ha ha. Pa ce bo 9W ti ga bo še segrelo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vsi se bomo vozili v električnih avtih, ker bo zaradi AI tehnika tako zelo napredovala, da bodo avti vozil na 9V baterije. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sodelavka je včeraj prvič vozila renaultovega električarja. Ne vem točno, katerega. Enega malčka. Je vsa navdušena, kako lepo izgleda. Pravi, da ga bo polnila doma na vtičnici 220V. Da ji je prodajalec zagotovil, da se bo vozila tako rekoč "zastonj". Takšni kupci  so najbolj zaželjeni. 😊

 

 

 

Napisano

Kupci kupujemo z očmi, to je dejstvo pa če gre za avto, čevlje, sončna očala, lopato :)

 

Tole zadnje je namenoma. Ker mogoče pa kdo tukaj kupuje lopate tud za zakopavanje....

  • Všeč 1
  • Haha 2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Sodelavka je včeraj prvič vozila renaultovega električarja. Ne vem točno, katerega. Enega malčka. Je vsa navdušena, kako lepo izgleda. Pravi, da ga bo polnila doma na vtičnici 220V. Da ji je prodajalec zagotovil, da se bo vozila tako rekoč "zastonj". Takšni kupci  so najbolj zaželjeni. 😊

 

mogoče je nabavila novo R5, ki je meni dejansko všečna, ampak motorizacija je mimo, če bi imel taisti avto kako 1.5 turbo z 200 konji bi mogoče malo obudili spomine na R5 GT turbo iz pred davnih časov :)

Napisano

Ma že, če bi naredil kak 1.2T za po mestu, bi bil hit. Samo potem bi že pljuval v skledo Cliotu.

Podpis.png

 

Napisano
pred 18 minutami je sportman333 napisal:

mogoče je nabavila novo R5, ki je meni dejansko všečna, ampak motorizacija je mimo, če bi imel taisti avto kako 1.5 turbo z 200 konji bi mogoče malo obudili spomine na R5 GT turbo iz pred davnih časov :)

Saj pride, Alpine A290 ... Električna petka na steroidih.

Napisano

Električna, niso neke baš mokre sanje za puriste, ki bi bili ciljna skupina za močnejši avto.

Podpis.png

 

Napisano

Ta nova 'petka' je 27-34k....

Ja to je pa res mala petka

 

S tem da je treba doplacat vzdrzevanje 5 let (?????) 1100€ ter ce hoces se jamstvo 1400€ (?????)

 

Kansinja nor za 'mali mestni avto'. Ful prsparas ni kej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdaj bo takoj en skocil ja saj mas subvencijo. Mas ampak avto moras kupit, oddat vlogo, jo morajo odobrit (roka za odlocbo ni) in 60-90 dni po odlocbi dobis subvencionirano financiranje!!!! Tako dela BORZEN. Vseeno je to 19k za 40KW torej 200km baterijo...

Sorry komur paše naj to vzame, zame je to totalna norija ce ne ze velik nateg. 

 

Gremo naprej, pise poraba 15kw na 100. Ok ce filam doma reci pisi do 3€ na 100. Ampak jaz potem z najboljsim dosegom (realnim stestirano 320km) moram paziti da ne grem dlje od bajte kot je 160km...pa potem cakati cez noc, buh ne daj da kaj vmes pride, za tujino, konkreten dopust, resno uporabo... rabim drug avto....

 

Ce grem pa na pot pa menpride 15kw x 0.70€ na hitri polnilnici ker jaz moram naprej 10.5€ kar je vec kot benz....

 

Kaj smo res tako dalec prisli da elektriko prodajamo samo se kot marketinski produkt....ker ko odpres katalog tele 'petke' vidis da je to avto namenjen samo enemu - šmekeriji in tistim ki se samo preseravajo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ionity te pride 0,39€/kWh - po skoraj celi Evropi. V Franciji okoli 0,3€, Češka 0,47€ ... Če že teoretiziraš. Sicer pa električna petka ni avto, namenjen poslovnim uporabnikom, ki delajo 500+ km v kosu. To je menda vsem jasno ...

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Saj pride, Alpine A290 ... Električna petka na steroidih.

 

Kaj so pri Renaultu izgubili občutek za oblikovanje? Blatnik, ki gre 3x navzven - res grdo za moje pojme.

image.png

Napisano

Kaj pa ima krivljenje pločevine veze z elektromobilnostjo? Vsake oči imajo svojega malarja. Meni je večina novih avtov grdih ... Pa kaj čem ...

Napisano (urejeno)
dne 13. 2. 2025 ob 11:04 je dvorjan napisal:

Ionity te pride 0,39€/kWh - po skoraj celi Evropi. V Franciji okoli 0,3€, Češka 0,47€ ... Če že teoretiziraš. Sicer pa električna petka ni avto, namenjen poslovnim uporabnikom, ki delajo 500+ km v kosu. To je menda vsem jasno ...

Ionity v Franciji je 0,4€ na 50kW postaji, na 350kW postaji je 0,70€, povprečna cena v Franciji je pa 0,55€ - to je pa moj rajon :)

Nič ne teoretiziram....to je dejstvo. mogoče ti sam hočeš prikazati. 0,39€ v Franciji je samo za mesečne naročnike....

 

dajmo biti realni pa dati naš okoliš....ki je že dražji od bencina - to je realnost. do 60€ v nemčiji za 100km, do nam priljubljene italije kjer je 100km lahko tudi 300€!!!!! ...Balkan je še poceni zaenkrat ampak tole bo šlo vse močno v tej smeri da bo povprečen kWH 1,5-2€ verjemi mi, al se bodo pa lahko vsi samo še zaprli

V italiji sem vsak drug teden, pred industrijsko halo v Bologni so polnilci, nihče ne fila, sem vprašal angleža ki je prišel sem delat s teslo - je ne polni, se vozi z busom. Na polnilnici je cena bila 2 leti nazaj 7€/kwh, zdaj je pa 19€. Moja ekipa je prišla z električnim kangoojem prvič, zdaj že 2 leti hodijo s Fiat Doblo...pot jih pride 3x ceneje (!!) Ker je treba tam tudi vsak dan se premika...

 

Saj tvoje besede samo potrjujejo kar nam razlagaš, jaz te razumem, splača se če filaš doma, pa da greš malo tu in tam, ampak tole se bo dolgoročno sesulo, ker ljudje rabijo avte za premike, cene v evropi pa so povprečno že nad ceno goriva! To je dejstvo, pa tudi če našteješ eno polnilnico tu, pa drugo tam, glej globalno 

 

Lani sem šel s prikolo v Apulijo, hybrid 10L/100km = 17€, primerljiva pot pri porabi 30kW/100 s prikolo = bi me prišla 34€ / 100km, točno 2x več, pot pa 2500km.....tudi brez prikolice bi bilo enako ker bi obema padla poraba za pol

 

@dvorjan tole je moj zadnji post na to temo s teboj. Ker nima več smisla, jaz ti želim veliko užitka v tebi ustrezni vožnji. Imej se.

 

Slovenia

Slovenia adds around 11,500 EVs and 1,600 charging stations.

The price in AC is 0.89 euros/kWh, and in DC from 0.16 to 1.12 euros/kWh.

Spain

Spain continues to advance in the transition to electric mobility, with around 154,000 zero-emission vehicles and more than 30,000 charging stations.

Refueling in AC has a price that reaches 1.65 euros per kWh, while in DC it is up to 0.97 euros/kWh

 

Germany

Despite the removal of several incentives, Germany remains one of the leaders in the electrification of its national fleet.

Thus, it ended 2023 with more than 1,300,000 zero-emission vehicles sold and around 130,000 charging points.

The price of energy in AC reaches up to 4 euros per kWh, while in DC, it reaches 2.79 euros/kWh.

.

Italy

Finally, Italy has registered more than 233,000 EVs and installed approximately 42,000 charging stations.

Both AC and DC charging have a cost that reaches up to 24.59 euros/kWh, making it one of the most expensive countries to power an electric car.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bo treba znati brati ...

 

Up to ... pomeni DO. Ne pa "je enako". Skratka ekstrem. Po taki logiki je tudi bencin do 3€/liter ali še več, ker se na kakšnem otoku na pumpi izpiše taka cena. Malo resnosti prosim. Od kjerkoli že si to skropucalo kopiral, vedi, da ne drži, niti malo. Ker je pač nekdo napačno vnesel v sistem. Kaj res misliš, da je v ITA cena 24€/kWh kje? No, ni. Je pa 24€ na polnilno sejo mogoče, sploh na AC-polnilnici. Se že svetlika? Jaz vam tudi ne mečem naprej, da se v Sloveniji polni po 0,15€/kWh na javnih polnilnicah, če je to skoraj izoliran primer, ki pa vendarle obstaja v praksi.

 

Lahko se na svojih poteh ustaviš ma malodane na katerikoli polnilnici, poskeniraš QR-kodo in nam prilepiš cene, ki ti jih ponudi - pa ne boš prišel na številke, ki jih tule kopiraš (razen s fotošopom).

 

In ja, Ionity je 0,39€/kWh z naročnino, kar seveda imaš, če se kot poslovnež ali popotnik voziš z EV po evropskih državah. Itak že po prvem polnjenju noter prineseš naročnino.

 

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.