Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 24 minutami je Slivka napisal:

Počasi postajaš kot vegetarjanci ali pa Jehove priče: nasilen in nesramen do tistih, ki se ne strinjajo s teboj.

G. Slivka, to pa ne bo držalo. Poženi katerikoli "sentiment analytics" v tej temi, pa ti bo lepo pokazal, kdo je nasilen in nesramen v tej temi. In to zagotovo nisem jaz. Bistveno večji besedni grobijani ste zagovorniki današnjih ropotuljic in soka dinozavrov.

 

pred 27 minutami je Slivka napisal:

Pri Mazdi 5 ni treba menjati motor vse tja do 360.000 km - potem smo jo prodali, čeprav še vedno dela. Koliko motorjev in baterij bi na Tesli 3 zamenjal do takih kilometrov?

Tudi pri Tesli 3 bo(sta) motor(ja) in baterija še prva, nobene menjave ne bodo potrebne.

 

pred 1 uro je Jest napisal:

Treba se je znat prilagoditi situaciji… je lazje, kot si pa izmisljat zgodbe v stilu “ kaj bi, ce bi,…” 

Točno tako.

 

Naj vam postrežem z analogijo, ki jo boste znali razumeti - koliko od vas pogosto ostane s praznim telefonom? No, približno tako je z EV. Tako, kot "samodejno" in brez razmišljanja date napolnit telefon, ko vidite za vas manj zadovoljivo cifro, tako boste polnili tudi električni avto. Za ene bo to vsak dan, za druge tri dni, za tretje enkrat tedensko ... Pa še postopek je skorajda docela enak - vtakneš (sicer nekoliko debelejši) kabel in voila, elektrončki šibajo. Iztakneš kabel, pelješ.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

 

Tako grozno spet ni… Vmes se ustavis za ene 20 minut… gres scat, malo pretegnes noge, medtem malo nafilas baterijo (ko polnis, ni treba vedno polnit do konca) in gres dalje… Ce pa imas tako na tesno planirano tako dolgo pot, potem je velika verjetnost, da ti bo vsak nepredviden dogodek pokvaril nacrte… in si samo zivcen, ali bos prisel pravocasno na cilj in s tem povecujes tveganje, da se sam povzrocis kaksen zastoj, ki bo drugim podrl nacrte… ;) 

 

Treba se je znat prilagoditi situaciji… je lazje, kot si pa izmisljat zgodbe v stilu “ kaj bi, ce bi,…” 

Ja... Ustavit moraš zaradi baterije. 

Hočem povedat to, da je PRVA skrb pri EV ta, kje in kdaj boš tankal. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Shrek napisal:

Ja... Ustavit moraš zaradi baterije. 

Hočem povedat to, da je PRVA skrb pri EV ta, kje in kdaj boš tankal. 

 

 

Ko je ze omenjena Tesla... Ravno ta vodi pri tem, da za to skrb poskrbi racunalnik in ti napise, kdaj in kam moras iti, da se bos lahko se naprej peljal ... Res pa je, da to deluje vec ali manj le v "razvitem svetu" ... torej bolj kot gres na jug, slabse je... ni pa nemogoce :) ... Pri navadnem avtu pa sicer pove, cez koliko km priblizno bo rezervoar prazen, nic pa ne pove, kam moras it napolnit in priblizno koliko casa bos moral polnit, da bos dosegel clij ...

 

Ampak taksne debate so skoraj brezvezne, ker eni bodo stalno naprej metali dosedanje navade... in niso pripravljeni teh navad spremeniti za nic na svetu ... In taki so apriori proti EV v avtomobilskem svetu :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je dvorjan napisal:

Naj vam postrežem z analogijo, ki jo boste znali razumeti - koliko od vas pogosto ostane s praznim telefonom? No, približno tako je z EV. Tako, kot "samodejno" in brez razmišljanja date napolnit telefon, ko vidite za vas manj zadovoljivo cifro, tako boste polnili tudi električni avto. Za ene bo to vsak dan, za druge tri dni, za tretje enkrat tedensko ... Pa še postopek je skorajda docela enak - vtakneš (sicer nekoliko debelejši) kabel in voila, elektrončki šibajo. Iztakneš kabel, pelješ.

Groza. Nekje med 3-4 leta je baterija fuč. Najhuje je, ko kaže 15% ga obremeniš in pade na 2% pol pa crkne počasi.

Avtu ne izginja čudežno tank po 5-ih letih.

Imam vklopljeno negovanje baterije. 1x na mesec delam 100% za umerjanje. Tudi če vem, da ga bom res rabil dlje časa, ga butnem na 100%. Cel kup dodatnega razmišljanja.

 

Sem mnenja, da so EV vseeno dosti boljši kot telefoni, če so tako slabi sem v zmoti in me kr zmrazi.

pred 1 minuto je Jest napisal:

Ko je ze omenjena Tesla... Ravno ta vodi pri tem, da za to skrb poskrbi racunalnik in ti napise, kdaj in kam moras iti, da se bos lahko se naprej peljal ... Res pa je, da to deluje vec ali manj le v "razvitem svetu" ... torej bolj kot gres na jug, slabse je... ni pa nemogoce :) ... Pri navadnem avtu pa sicer pove, cez koliko km priblizno bo rezervoar prazen, nic pa ne pove, kam moras it napolnit in priblizno koliko casa bos moral polnit, da bos dosegel clij ...

Moj mi napiše, da je na lučki in če želim navigacijo usmerit na najbližjo pumpo. 😎

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 45 minutami je dvorjan napisal:

... ... ...

... ... ...

... ... . .

Tudi pri Tesli 3 bo(sta) motor(ja) in baterija še prva, nobene menjave ne bodo potrebne.

... ... ...

... ... ...

... ... ...

 

Čemu nas potem zanima, kolikšen bo strošek menjave?

Da bi pa baterija zdržala 13 let in 360.000 km? Zagonska v Mazdi 5 ni zdržala več kot 7, z drugo se je potem odpeljal z novim lastnikom. Lahko, da so Tesline trpežnejše... Ni mi poznano.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baterije v EV imajo "management"... torej softver skbi za optimalno delovanje (ogrevanje, hlajenje,...)... Tega recimo pri telefonih prakticno ni ... Zato je tudi posledicno zivljenjska doba takih baterij daljsa ... Izgubijo sicer nekaj na kapaciteti, vendar so se vedno uporabne ... menja se jih pa lahko po celicah (samo tiste, ki so slabe) in ne cele baterije, kar se pri baterijah v mobilnikih ne izplaca... izplaca se pa ze pri recimo baterijah na elektricnih kolesih ali skirojih, kjer je cena baterij visja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri karambolu bi menjal motor in menjalnik? Ali pa injektorje?

 

Sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na te stvari, ma jest bi menu parapult an kolone...

 

Mislm, de bo bojši, če to elektromobilnost pustim, kr to ni za kmete s hribu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Slivka napisal:

Mislm, de bo bojši, če to elektromobilnost pustim, kr to ni za kmete s hribu...

Brez zamere, tudi jaz tako mislim. EV pač ni primeren za tvoj življenjski slog. Ampak to še ne pomeni, da komu drugemu ne odgovarja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je dvorjan napisal:

Ja, zakaj, saj se tudi kakšni karamboli dogajajo, pa je treba potem stvari menjati - in imeti na ceniku.

 

Pri nesreči je pa men vseeno kolk kaj košta, sj zavarovalnca pokrije. Če je pa tolk hudo da je treba zarad nesreče menjat cel motor, je pa avto kar totalka. In pol ni važno, al maš ICE al pa EV, pri taki sili, sta oba avta samo še za v kocko.

Moraš pa imet na ceniku ja, ker nekak moraš pokazat da je popravilo dražje kot je avto vreden.

Ne morš pa primerjat ceno motorja pri EV in ICE, ker pri ICE ko kaj na motorju crkne, menjaš samo tisto komponento, pri EV pa cel motor.
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Matick napisal:

Ne morš pa primerjat ceno motorja pri EV in ICE, ker pri ICE ko kaj na motorju crkne, menjaš samo tisto komponento, pri EV pa cel motor.

To pa ne bi moglo biti dlje od resnice.

Najprej: pri motorju EV težko karkoli crkne, ker je tako malo komponent. Kaj pa ima crkniti pri magnetu?

Še najbolj problematični so kakšni vdori tekočin - če spustijo tesnila. Ampak stvari so popravljive.

Največja težava so servisi brez ustreznega znanja - oni bi pač menjali kot lego kocke. Cel motor ali polnilec, čeprav je krivec za nedelovanje varovalka za 2 evra. To je največja ironija.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je dvorjan napisal:

To pa ne bi moglo biti dlje od resnice.

Najprej: pri motorju EV težko karkoli crkne, ker je tako malo komponent. Kaj pa ima crkniti pri magnetu?

Še najbolj problematični so kakšni vdori tekočin - če spustijo tesnila. Ampak stvari so popravljive.

Največja težava so servisi brez ustreznega znanja - oni bi pač menjali kot lego kocke. Cel motor ali polnilec, čeprav je krivec za nedelovanje varovalka za 2 evra. To je največja ironija.

 

Kt pravim, menjajo vse. Je pa to druga tema, da večinoma servisi ne znajo popravt/nimajo orodja da se popravi, in je lažje zamenjat celo zadevo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Jest napisal:

 

Tako grozno spet ni… Vmes se ustavis za ene 20 minut… gres scat, malo pretegnes noge, medtem malo nafilas baterijo (ko polnis, ni treba vedno polnit do konca) in gres dalje… Ce pa imas tako na tesno planirano tako dolgo pot, potem je velika verjetnost, da ti bo vsak nepredviden dogodek pokvaril nacrte… in si samo zivcen, ali bos prisel pravocasno na cilj in s tem povecujes tveganje, da se sam povzrocis kaksen zastoj, ki bo drugim podrl nacrte… ;) 

 

Treba se je znat prilagoditi situaciji… je lazje, kot si pa izmisljat zgodbe v stilu “ kaj bi, ce bi,…” 

Ustaviš se zaradi avta. Ne zaradi sebe. V tem je poanta. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Shrek napisal:

Ustaviš se zaradi avta. Ne zaradi sebe. V tem je poanta. 

 

A ko imas prazen rezervoar na tvoji Mazdi, se tudi peljes dalje? Ali pa ce se prizge kaksna lucka ... recimo za okvaro motorja? 

 

Ne prevec dramatizirat ... Vedno se najde kaksen izgovor... ce ga zelis najti ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je dvorjan napisal:

To pa ne bi moglo biti dlje od resnice.

Najprej: pri motorju EV težko karkoli crkne, ker je tako malo komponent. Kaj pa ima crkniti pri magnetu?

A,daj nehaj...,a ti si tak elektromotor predstavljaš kot nek navaden indukcijski motor iz pralnega stroja?

Kaj sem prej pisal o močnostni elektroniki,krmilni elektroniki itd...

Pa ai poglej pri tem čist laičnem-šalabajzerskem videu,da ne boš rekel,da limam samo videe od EV-haterjev.

Pa samo pojdi štet SMD elektrolitske kondenzatorje,ali pa npr. močnostne tranzistorje zalite v termo-silikon (tista prozorna lepljiva stvar) itd....štej k blesav,in boš štel cel teden...

Pa ti en tak elektrolitski razčefuka in se "uščije" po celi platini...in boš dal enemu hoby-elektroniku popravljati...ali boš peljal v bosno enemu poceni mehaniku,k ti bo "za male pare sredio"...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko minut (bo)ste pa danes stali na bencinski črpalki, ker se jutri bencin podraži? Sem se ob 12:30 peljal mimo dveh, je bilo že vse zabasano ... kaj šele bo. Domači Smart pol leta shaja s temi sekundami za vtikanje in odklapljanje ročke ... 😃 Pa je igračka od EVja, z eno najmanjših baterij na trgu ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Jest napisal:

A ko imas prazen rezervoar na tvoji Mazdi, se tudi peljes dalje?

Zlijem tisti liter in pol,k imam benza v kufru,in se spet peljem več kot 10 km do naslednje črpalke.

Al pa pokličem asistenco z 5L benza,plačam in gasa dalje...

 

Pr EVju pa moraš vzeti tisto kanto,pot pod noge do naslednje polnilnice....natočiš 20L štroma...spet pot pod noge...naliješ štrom v vtičnico pr EVju,in gasa naprej....čeprav tukaj ne dodajaš "gasa" oz..."plina"...

Samo ne pozabite izolacijskih rokavic,k elektrika je lahko smrtno nevarna!!!

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest bencina nimamv kufru… pa tudi ne poznam nobenega, ki bi to prakticiral… ;) Sicer pa tisti, ki ima benz v kufru, ima lahko tudi se agregat 😆 … 

 

Asistence se pa tudi posodabljajo in imajo nekatere tudi ze agregat zraven, da ti za silo napolnijo baterijo ;) … 

 

Nekateri EV znajo pa tudi ze oddajat elektriko in lahko po potrebi pomagajo drugim s polnjenjem… 

 

Kot sem ze napisal… lazje je tistim, ki se znajo prilagoditi situaciji, kot pa tistim, ki vedno iscejo samo izgovore in krivce drugje…


 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je dvorjan napisal:

Koliko minut (bo)ste pa danes stali na bencinski črpalki, ker se jutri bencin podraži? Sem se ob 12:30 peljal mimo dveh, je bilo že vse zabasano ... kaj šele bo. Domači Smart pol leta shaja s temi sekundami za vtikanje in odklapljanje ročke ... 😃 Pa je igračka od EVja, z eno najmanjših baterij na trgu ...

Saj štrom gre tudi počasi proti temu.

Da bo cena nihala na urni bazi. Se bojo EV-ji počasi polnili kot novoletne lučke na timer.

 

 

Če ti zafrkavaš na takem nivoju, pač vrnem.

Jaz moje avte priklopim na ročko 1-2x na mesec. Za max. 3 minute.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Jest bencina nimamv kufru… pa tudi ne poznam nobenega, ki bi to prakticiral… ;) Sicer pa tisti, ki ima benz v kufru, ima lahko tudi se agregat 😆 … 

 

Asistence se pa tudi posodabljajo in imajo nekatere tudi ze agregat zraven, da ti za silo napolnijo baterijo ;) … 

 

Nekateri EV znajo pa tudi ze oddajat elektriko in lahko po potrebi pomagajo drugim s polnjenjem… 

 

Kot sem ze napisal… lazje je tistim, ki se znajo prilagoditi situaciji, kot pa tistim, ki vedno iscejo samo izgovore in krivce drugje…


 

 

 

 

Še najlažje je pa "tatretjim",ki vozijo na štrom,ko pa zmanjka,pa natankajo bencin,a ne?!😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Jest napisal:

Jest bencina nimamv kufru… pa tudi ne poznam nobenega, ki bi to prakticiral… ;) Sicer pa tisti, ki ima benz v kufru, ima lahko tudi se agregat 😆 … 

 

Asistence se pa tudi posodabljajo in imajo nekatere tudi ze agregat zraven, da ti za silo napolnijo baterijo ;) … 

 

Nekateri EV znajo pa tudi ze oddajat elektriko in lahko po potrebi pomagajo drugim s polnjenjem… 

 

Kot sem ze napisal… lazje je tistim, ki se znajo prilagoditi situaciji, kot pa tistim, ki vedno iscejo samo izgovore in krivce drugje…

 

No ja, 5L kantica je tako majhna, da ni neke grozne izgube placa v prtljažniku , da pa več kot 80km vožnje. Če jo lepo opasaš na steno prtljažnika s pasovi ni skoraj nič moteče. Katerikoli agregat, da ima vsaj 3kW zasede pa pol prtljažnika. Pa še to ga moraš tri ure gnat za 50km vožnje in ja ta ma tud rezervoarček za 5 litrov goriva. Se pravi voziš gorivo in še agregat - nice. :jezicek:

 

Tudi asistence imajo problem, ker je dostikrat lažje naložit EV-ja kot pa par ur filat, za tistih 30km vožnje. Čas je bolj vreden in v tem času lahko še dve intervenciji naredijo.

 

Temu jaz ne bi rekel prilagodit situaciji, ampak bolje rečeno podredit situaciji. Jaz sem svoji že dobro prilagojen zdaj, ne rabim se podrejat masovni histeriji, ki v isti sapi govori o zelenem prehodu a istočasno spodbuja nesmiselno potrošništvo  prezgodnjo menjavo avtomobilov ali celo oteževanje popravljanja starih. To je čista kontra ekologiji.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.