Skoči na vsebino

Žarnice h9 in h11

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kje dobiti ?arnice z ve?jo svetilnostjo? Za h7 ni problem, sem dobil 4200K...kaj pa h11? Kak?no svetilnost ima originalna ?arnica v ?estici 08 letnik?

 

Hvala in LP.

Napisano

tale osram je sicer carska sam meni je zdrzala pol leta...pa se to ne..in crknili sta obe...nekako sem pricakoval, krajso zivljensko dobo (kot je to pri boljsih osramiv ze tradicija, ampak tole je poraz)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

kak?en nov zaklju?ek glede navadnih H9 in 11?

Meni namre? dolge lu?i namre? porazno svetijo. Bolj tako - za bolje videti znake in kak?e o?i od srnice. :)

Res je, da nimam kak?nih pametnih ?arnic, vendar jih tudi prej v 20 let starem Hyundaiu nisem imel, pa je svetil vrhunsko.

 

S kratkimi sem zadovoljen. ?arometi se mi ne zdijo tako megleni/opraskani. Kak?en nasvet?

 

Hvala! Lp, Bo?tjan

Napisano

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

33112_1.png

Napisano

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

Samo ?e vedno mora zamenjati ?arnico....pa ne ve. kak?no. :ne vem:

 

 

Napisano

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

Vsaka luc je tovarnisko premazana z UV zascito in je potrebno ponovno premazati luc, ce se ze gres neki DIY. Ce zaromete das spolirat ti to storijo oni. V nasprotnem primeru si bos naredil vec skode, kot koristi.

Napisano

Klju?no je, da se na obnovljen ?aromet nanese dodatna politura, ki zagotovi UV za??ito, saj obnovljen ?aromet nima ve? zgornjega sloja, ki zagotavlja UV za??ito. Tako se zagotovi, da bodo ?arometi ostali brezhibni tudi dolgoro?no. ?e se UV za??ita ne nanese ?aromet le ta v zelo kratkem ?asu (odvisno od kvalitete ?arometov in po?kodovanosti) spet za?ne rumeneti in pridobivati na motnosti. Trajna alternativa tej fazi je barvanje s kvalitetnim UV za??itnim lakom.

 

 

http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/obnova-%C5%BEarometov.html

Napisano

Klju?no je, da se na obnovljen ?aromet nanese dodatna politura, ki zagotovi UV za??ito, saj obnovljen ?aromet nima ve? zgornjega sloja, ki zagotavlja UV za??ito. Tako se zagotovi, da bodo ?arometi ostali brezhibni tudi dolgoro?no. ?e se UV za??ita ne nanese ?aromet le ta v zelo kratkem ?asu (odvisno od kvalitete ?arometov in po?kodovanosti) spet za?ne rumeneti in pridobivati na motnosti. Trajna alternativa tej fazi je barvanje s kvalitetnim UV za??itnim lakom.

 

 

http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/obnova-%C5%BEarometov.html

WTF? Jaz sem vse moje lu?i spoliral pred ?tirimi leti (sprednje in zadnje)in ?e vedno so kot nove. Ni mi jasno, o kak?ni polituri je to govora?

Sej je vendar jasno, da gre vsaka politura ?e kar hitro dol. ?e pa bi mazal kak?ne druge zvarke gor bi  bilo pa hitro vse skupaj zmazano, ?e slab?e kot pred poliranjem

 

 

Napisano

Sam res... od kod jim ta fora v UV. Tisti sprej je bolj neka teko?a plastika, ki gre v pore za ?e bolj jasno prosojnost. Sam to dose?e? tudi s finim vodobrusnim in poliranjem.

 

Sam imam tudi ?e nekaj let pa je vse clear - pa ne samo na enem avtu. 

 

V kon?ni fazi pa tud, ?e je ?aromet ?e tako na?et to pomeni, da ?e davno ni ve? gor nobene UV za??ita lai ?esa podobnega in s poliranjem lahko naredi? samo bolj?e. ?e pa je treba ?ez 4 leta ponovit pa pa? ponovi?.

33112_1.png

Napisano

Fantje, pomirite se :)

 

Poliranje bom tudi zagotovo opravil, vendar mislim, da sama plastika ?arometov vseeno ni tako slaba.

 

Najprej bom poskusil z novimi ?aruljami. Blazne izbire pri H9 pa ni.. Poro?am.

  • Jest je spremenil naslov v Žarnice h9 in h11

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.