Skoči na vsebino

Žarnice h9 in h11


Shrek

Priporočeno sporočilo

tale osram je sicer carska sam meni je zdrzala pol leta...pa se to ne..in crknili sta obe...nekako sem pricakoval, krajso zivljensko dobo (kot je to pri boljsih osramiv ze tradicija, ampak tole je poraz)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Zdravo,

 

kak?en nov zaklju?ek glede navadnih H9 in 11?

Meni namre? dolge lu?i namre? porazno svetijo. Bolj tako - za bolje videti znake in kak?e o?i od srnice. :)

Res je, da nimam kak?nih pametnih ?arnic, vendar jih tudi prej v 20 let starem Hyundaiu nisem imel, pa je svetil vrhunsko.

 

S kratkimi sem zadovoljen. ?arometi se mi ne zdijo tako megleni/opraskani. Kak?en nasvet?

 

Hvala! Lp, Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

Samo ?e vedno mora zamenjati ?arnico....pa ne ve. kak?no. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

Vsaka luc je tovarnisko premazana z UV zascito in je potrebno ponovno premazati luc, ce se ze gres neki DIY. Ce zaromete das spolirat ti to storijo oni. V nasprotnem primeru si bos naredil vec skode, kot koristi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klju?no je, da se na obnovljen ?aromet nanese dodatna politura, ki zagotovi UV za??ito, saj obnovljen ?aromet nima ve? zgornjega sloja, ki zagotavlja UV za??ito. Tako se zagotovi, da bodo ?arometi ostali brezhibni tudi dolgoro?no. ?e se UV za??ita ne nanese ?aromet le ta v zelo kratkem ?asu (odvisno od kvalitete ?arometov in po?kodovanosti) spet za?ne rumeneti in pridobivati na motnosti. Trajna alternativa tej fazi je barvanje s kvalitetnim UV za??itnim lakom.

 

 

http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/obnova-%C5%BEarometov.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klju?no je, da se na obnovljen ?aromet nanese dodatna politura, ki zagotovi UV za??ito, saj obnovljen ?aromet nima ve? zgornjega sloja, ki zagotavlja UV za??ito. Tako se zagotovi, da bodo ?arometi ostali brezhibni tudi dolgoro?no. ?e se UV za??ita ne nanese ?aromet le ta v zelo kratkem ?asu (odvisno od kvalitete ?arometov in po?kodovanosti) spet za?ne rumeneti in pridobivati na motnosti. Trajna alternativa tej fazi je barvanje s kvalitetnim UV za??itnim lakom.

 

 

http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/obnova-%C5%BEarometov.html

WTF? Jaz sem vse moje lu?i spoliral pred ?tirimi leti (sprednje in zadnje)in ?e vedno so kot nove. Ni mi jasno, o kak?ni polituri je to govora?

Sej je vendar jasno, da gre vsaka politura ?e kar hitro dol. ?e pa bi mazal kak?ne druge zvarke gor bi  bilo pa hitro vse skupaj zmazano, ?e slab?e kot pred poliranjem

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res... od kod jim ta fora v UV. Tisti sprej je bolj neka teko?a plastika, ki gre v pore za ?e bolj jasno prosojnost. Sam to dose?e? tudi s finim vodobrusnim in poliranjem.

 

Sam imam tudi ?e nekaj let pa je vse clear - pa ne samo na enem avtu. 

 

V kon?ni fazi pa tud, ?e je ?aromet ?e tako na?et to pomeni, da ?e davno ni ve? gor nobene UV za??ita lai ?esa podobnega in s poliranjem lahko naredi? samo bolj?e. ?e pa je treba ?ez 4 leta ponovit pa pa? ponovi?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Žarnice h9 in h11

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.