Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Sam sem pri svoji G120 opazil da v?asih (tam pri nekje 60km/h) avto ?e nakazuje vi?jo prestavo, ?eprav v ni?ji pije manj. Ne vem to?no v ?em je hec.

 

Sem imel tudi vi?jo porabo od pri?akovane, sem ?el gledat potem fuel economy monitor in ugotovil da je krivec za to parkirni boks v 3. kleti gara?e s precej dolgo in ovinkasto potjo ven in not - 1. prestava v klanec pije v vrtincu. 

 

Na AC ob normalni vo?nji kuri okrog 6, lani sem peljal od LJ do Munchna in nazaj z enim tankom, bi lahko verjetno ?e ve? ?e ne bi na autobahnu (presenetljivo uspe?no) posku?al lovit tempo R6-ke   :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

G100 ima pri 130kmh okoli 2800  obratov, pri 120kmh pa 2600 obratov.

Sam se vozim 90% po priporo?eni prestavi! Tako da mi na ravnini ?e pri nekje 53kmh ka?e 6 prestavo, tako da prakti?no redno vozim v ?esti, ni?je prestave imam zgolj za pospe?evanje in prehitevanje, Pri G100 je pomembno, da ?e ho?e? prehitevati mora? obvezno obrate pognati na 4000 - 4500 in vi?je, tako da takrat postane vo?nja resni?no ?portna, avto pa dirka?ko posko?en ;)

Pri 130kmh mi ka?e trenutno porabo nekje 6,6l (relacija LJ-KR)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

G100 ima pri 130kmh okoli 2800  obratov, pri 120kmh pa 2600 obratov.

Sam se vozim 90% po priporo?eni prestavi! Tako da mi na ravnini ?e pri nekje 53kmh ka?e 6 prestavo, tako da prakti?no redno vozim v ?esti, ni?je prestave imam zgolj za pospe?evanje in prehitevanje, Pri G100 je pomembno, da ?e ho?e? prehitevati mora? obvezno obrate pognati na 4000 - 4500 in vi?je, tako da takrat postane vo?nja resni?no ?portna, avto pa dirka?ko posko?en ;)

Pri 130kmh mi ka?e trenutno porabo nekje 6,6l (relacija LJ-KR)

Res je da pri teh obratih kot si napisal lepo avto gre. Samo mi je kr hudo ko poslu?am motor kak tuli na obratih. Redkokdaj ga prtisnem preko 4000 obratov. Za vklju?evanje na avtocesto ga v vsaki prestavim poteram do 3000.  

https://www.youtube.com/watch?v=M_KUTP4CBhU

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam se odlo?am za nakov novega/rabljenega avtomobila. Letno delam nekje 12000-15000km in bi zato vzel bencinarja. V tem segmentu mi je najbolj v?e? nova Mazda 3. 

Prej?nji dan sem bil v salonu in mi je zdolgo?asen prodajalec malo razlo?il stvari in dal katalog in cenik. Najbolj mi je zanimiva verzija Sport (hatcback) z G120 motorjem ter opremo challenge. Zanima me ali sem prav opazil v ceniku, da omenjena verzija sicer ima 7" zaslon, a je potrebno za navigacijo dopla?at 500?? 

Zdi se mi pa tudi brezvezna marketin?ka fora, da dajo LED osvetlitev v najvi?je pakete, ki tudi stanejo najve?... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mislil, da ste v Celju bili... Priporo?am Skorn?ek Velenje, ker samo mazde prodajajo... Tiste avtohi?e, ki poleg mazde ?e BMW prodajajo ali kako drugo znamko, jim ni interes, da mazdo prodajo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam ?estico 2.0 bencinarja... Prvi lastnik jo je kupil in 5 let servisiral v Velenju...imam vse ra?une in je bil servis malo ?ez 250?... Sedaj sem delal servis na 90 000 pri 6ih letih pa sem servisiral pri lokalnem mehaniku...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mislil, da ste v Celju bili... Priporo?am Skorn?ek Velenje, ker samo mazde prodajajo... Tiste avtohi?e, ki poleg mazde ?e BMW prodajajo ali kako drugo znamko, jim ni interes, da mazdo prodajo...

?al so prodajalci mazd, ki samo Mazde prodajajo redki in Skorn?ek ni med njimi ve? ker ima ?e KIA. http://skornsek.kia.si/

 

je pa res, da se ponavadi potrudijo.

 

Mazda v Mariboru je res sedaj pri Ferku ampak so se samo delavci preselili os ?erbinek k Ferku in odnos verjetno ohranili. Upajmo, da jih bodo pri Ferku po?asi nau?ili posla. Za cene se je potrebno pogajati in ?al malo obiskati salone. Ve?jega efekta pa mislim, da ni.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem bral da tudi drugi saloni dajejo min. popuste, tja do 3%, ker imajo ?e v osnovi ni?je cene. ?e primerja? z Golfom, itd... so takoalitako vsi tu tu nekje... Me pa malo zmoti relativno visoki stro?ki servisiranja....

 

Stro?ki servisiranja niso nakaj bistveno vi?ji kot pri drugih znamkah... ravnokar imam servis na Mazdi3 2014 letnik in me pride servis cca. 100? plus svoje olje (37?), se pravi skupaj cca. 140? (?e mi pa da servis olje je pa 190?).

Glede popusta je pa tako... jaz sem dobil "gratis" barvo (450?) in ?e 200? popusta, pa tepihi so bili tudi original notri. To je bilo maksimalno kar sem lahko iztr?il, sem se pa zanimal pri parih prodajalcih. In ja, v Selmarju v Celju imajo katastrofalen odnos do stranke.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne, jasno je da nekaj stane. Ampak so pa razlike med avti in posledi?no serviserji... Jasno pa je tudi, da uradni servisi nabijajo cene, ker pa? mora? tam servisirat, ?e ?eli? ohranit garancijo...

Moj trenutni avto, ki ni ve? v garanciji, vozim k svojemu mehaniku, ki naredi prav tako celotni servis z ekvivaletntnimi deli za 70?. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.