Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hatchbacki imajo dva (odklep, zaklep). Tri imajo pri nas sedani (?e gumb za odprtje prtlja?nika). Pri nas alarma, ki bi dodal ?e en gumb, ni.

Napisano

1. Mene zanima ?e se pove?e? preko bluetootha z iPhonom, ali vidi? prikaz pesmi na zaslonu v avtu?

 

2. Ali lahko preko USB vhoda polni? telefon?

 

3. Ali pade iPhone v funkcijo iPOD-a ko ga vklju?i? preko USB vhoda?

Napisano

1. Mene zanima ?e se pove?e? preko bluetootha z iPhonom, ali vidi? prikaz pesmi na zaslonu v avtu?

 

2. Ali lahko preko USB vhoda polni? telefon?

 

3. Ali pade iPhone v funkcijo iPOD-a ko ga vklju?i? preko USB vhoda?

 

1. Da, ka?e naslov in tudi brska? po mapah lahko.

 

2. USBji so 500mA, tako da se bo telefon polnil, ampak zelo po?asi. Priporo?am 2A vti? za 12V.

 

3. Ja.

Napisano

1. Da, ka?e naslov in tudi brska? po mapah lahko.

 

2. USBji so 500mA, tako da se bo telefon polnil, ampak zelo po?asi. Priporo?am 2A vti? za 12V.

 

3. Ja.

 

Super! Ve? funkcij kakor pri moji ?kodi :)

 

Lahko kaj ve? info glede vti?a 2A za 12v? Nisem elektri?ar :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e vpra?anje, a je morda dal montirat prednje senzorje ali kamero spredaj? Nekam dolg nos ima in upam da ?ena ne bo preve? naslanjala :)

 

Sprednje senzorje so vgradili pri poobla??encu ob nakupu avta, ?e pred prevzemom. Gre za M3 G120, attraction. Cena je bila enih 250-280 EUR, po spominu. Vgradnje niso ra?unali. Senzorji so originalni, pa prebarvali so jih v barvo avta. Imajo pa nekoliko druga?en zvok od zadnjih in mogo?e jih je izklju?iti z gumbom.

 

Me pa zanima nekaj drugega, ?e je komu poznano.

Pri?iga se opozorilo za slabo baterijo v daljincu. Lahko baterijo menjam sam, ali moram na servis. Je komu poznano kako se zamenja?

 

Hvala in lp

Napisano

 

Me pa zanima nekaj drugega, ?e je komu poznano.

Pri?iga se opozorilo za slabo baterijo v daljincu. Lahko baterijo menjam sam, ali moram na servis. Je komu poznano kako se zamenja?

 

Hvala in lp

 

 

Seveda lahko baterijo sam menjas... Celo v prirocniku je na strani 6-39opisan postopek ... >> http://www.mazda.si/kupujem-imam/lastnosti-izdelka-and-prirocniki/ ... Baterija je CR-2025

 

skitched-20161110-184718.jpg

 

skitched-20161110-184744.jpg

 

skitched-20161110-184812.jpg

 

EDIT... medtem, ko sem dodajal slike, si izgleda ze sam nasel navodila :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Eno vpra?anje...verjetno ?e tudi kje obstaja na forumu...imam M3 G120 ki ima xenon...zanima me ali so te ?arnice ki so originalno not najboljse in svetijo najmo?neje?  Opa?am da svetijo ?ist navadno belo in ne kot opa?am pri drugih znamkah da svetijo bolj vijoli?no modro...kaj je od tega bolj?e?

Napisano

izacus je prav razlo?il ga bom pa ?e malo dopolnil, da bo bolj razumljivo. Svetlobna lestvica se meri kot temperatura v Kelvinih (K) pri katerih telo oddaja svetlobo. Dejansko v svetilki ni teh temperatur ampak nam to ozna?uje kak?no barvo svetlobe bomo videli oziroma jo oddaja.

 

Halogenske ?arnice so nekje v spektru med 2.500 do 3.200 K - tam je nekje bolj rumenkasta topla barva.

Xenonke pa se za?nejo pri 3.000K in to je ?e v spektru rahlo rumenkaste bele barve - nekaterim je to najbolj prijazna oblika bele svetlobe.

Naslednja v lestvici je 4.300K, ki je verjetno najbolj bela svetloba v pravem smislu besede in dejansko tudi najbolj realno odslikava barvo predmetov, ki jih osvetlimo s takimi lu?mi.

Sledi 6.000K, ki je po homologacijskih standarih ?e zadnja na lestvici, ki je street legal in za katero govorimo, da je ?e bela po standardu ECE. V to se ti ne bo vtaknil noben policaj ima pa ?e rahlo cool look tako v smislu da zgleda lepo in tudi v smislu, da govorimo o hladni beli barvi. Se pa ?e rahlo opazi, da je svetilnost rahlo manj?a kot pri 4.300K vendar vseeno osvetljeni predmeti odra?ajo dokaj pravo barvo.

Nato smo pri 8.000K in od tu naprej so pa ?e to bolj show varjante osvetlitve in za normalen promet niso ve? priporo?ljive in tudi nelegalne. Ta barva je ?e precej modra in tudi osvetljeni predmeti ne vra?ajo ve? prave barve - recimo osvetljeni stop znak ni ve? rde? ampak rahlo rjav.

Pri 10.000K prehaja modra v vijoli?no.

Pri 12.000K je ?e bolj mariborsko vijoli?na kot modra.

Obstajajo pa tudi xenoni 15.000K, 20.000K in 30.000K.

Vse od 10.000K ni za vo?njo pono?i pa ne samo, da ni legalno ampak je osvetlitev zaradi obarvanosti katastrofalno slaba.

 

Bottomline - izbiraj samo med 4.300 (moj osebni izbor) in 6.000K (izbor zate za bolj cool look) ;) Aja, se pa najdejo tudi svetilke 5.000K, ki pa so zlata sredina med tema izboroma, kar je tudi dobra izbira.

 

sem ti poiskal primerjavo kako zgleda bo? pa verjetno na youtubu na?el ?e marsikaj

 

33112_1.png

Napisano

:notworth: Boss svaka ?ast za tole. 

 

Kateri model pa ima M3 noter?...gledam na netu...poplava modelov ( gledam samo osram, bosch in philips....kitajskih ne)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Napisano

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Kolikor se spomnim, so ze pisali, da so cene enake... le opreme je v posameznem modelu nekaj vec... za informacijo iz prve roke pa bo pomoje treba do salona... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Cene se razlikujejo samo za 100 ? in ?e to ne pri vseh paketih opreme. Tudi jaz ?akam 2017 in bo Revolution samo 100 ? dra?ja, bo pa imela ve? opreme (nor. ogrevan volan, barvni HUD, LED ?aromete namesto xenon itd..)

Napisano

No ja, ?e vse ostale spremembe govorijo v prid 2017 modelu... :) Led ?arometi naj bi bili bolj?i kot ksenon?

Napisano

Kdaj bo v salonih?

 

Uradna predstavitev bo januarja, bi se pa lahko baje na?li kak?ni primerki tu ?e decembra. Menda bo ve?ina na za?etku v dveh novih barvah (najve? menda v "machine gray").

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.