Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Ve? kaj sej Tut golf nima ve? te funkcije. Tako da... Manj boli

Golf je se nedolgo nazaj imel pri bolj osnovnih paketih opreme na zadnjih vratih rocico za "kurblanje" :) .... Mogoce imajo se sedaj? :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se barchetta ma auto gor dol :)

 

Ampak itak bos danes nasel prej star avto s tem kot novega ne glede na znamko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo enostavna re?itev - avtomatski menjalnik. :lol:

 

Skyactive Drive je kar <3

 

Ko je lih beseda o at0vtomatskem dvigovanju/spuscanju stekel...

 

Na xsari mam voznikovo avt.v obe smeri,sopotnikovova v nobeno smer...

Mx5 ma voznikovo avt.navzdol. navzgor in sopotnikova v obe smeri sta brez avt.

Sprinter ima voznikovo avt. V obe smeri, sopotnikovo navzdol avt., navzgor brez avt...

 

A ni bolj pomembno,ce ze sparajo,da je avt.predvsem za navzgor,ne tok za dol?

 

Primer: priblizujes se cestnini,navzdol lahko drzis tistih par sekund gumb ob ustavljanju..

Ko pa speljujes-pospesujes, je pa mal zoprno hkrati prestavljat navzgor in na vsake par sekund tiscat gumb za sipo...

 

Ali pa:parkiras z odprto sipo,stisnes knof za zapiranje sipe... fajn je d lahko ugasnes motor,izvleces kljuc,odpres vrata se preden je sipa do konca zaprta-in da se ob vsem tem ni nehala zapirati... xsara ma tko,marsikater drug ne...

 

Malenkosti,vem... ampak ob vsem tem se vprasam... ob vseh milijonih namenjenih za razvoj,iskanju novih resitev,bla bla bla... zakaj ne dajo,preden gre avto v prodajo,avto na test parim obicnim druzinam (karikiram,pac da se pogledajo malenkosti,ki ne stanejo veliko,ampak jih opazis sele po dolocenem cajtu),pa da vsak pove svoje mnenje..

 

Tko pa mamo nevem kolk novotarij,po drugi strani pa iz vozil izginjajo uporabne,kmecki logiki jasne,stvari...

 

Joj, moj prej?nji Peugeot je pa mel tko genialno narejeno, da si za avtomatsko odpiranje/zapiranje voznikovega okna moral tipko pritisniti na kratko, za sovoznikovo pa dr?ati kako sekundo. Ker je bilo glih obratno je to jasno pomenilo da se v 6+ letih nisem nikoli pravilno navadil kontrol :rolleyes:  Se mi pa vseeno zdi da znajo francozi take majhne malenkosti bolj porihtati - recimo stvari kot to da Mazda ne zna pospraviti brisalcev pri izklopu motorja, 16 let stari Peugeot pa je to znal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kam pa pospravi brisalce? V prtlja?nik? :hudicek:

 

Ne resno, kaj si s tem mislil? Pri ?estki so brisalci tako ali tako pod rob havbe skrijejo in jih ni videt izza volana. Ne vem kam bi se ?e morali skriti

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kam pa pospravi brisalce? V prtlja?nik? :hudicek:

 

Ne resno, kaj si s tem mislil? Pri ?estki so brisalci tako ali tako pod rob havbe skrijejo in jih ni videt izza volana. Ne vem kam bi se ?e morali skriti

Po mojem je mislu,da brisalci dokoncajo premik do konca,tud ce vmes ugasnes motor... da ne obstanejo nasred sipe v trenutku ko ugasnes motor...

 

Ja,tle znajo met francozi dost poslihtane stvari... xp ma naprimer to varianto,da tud ce se pripeljes z brisalci na "on", tako sprednji kot zadnji; ob ponovnem zagonu motorja bo treba rocko dat na "off",in potem s5 na "on",da bodo delal... kar je fajn,ce ti tekom noci primrznejo na sipo in da ne zacnejo drgnt po sipi v istem momentu ko das kontakt...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo vsi novi Hyundai (ali pa vsaj ve?ina) nimajo dvostopenjskih gumbov za ?ipe oz. imajo samo pri voznikovi pa ?e tam samo "auto-down", kar je precej nelogi?no ravno npr. pri speljevanju iz cestninske postaje. Ob?asno vozim ix35 in me zadeva precej moti, verjetno zaradi navajenosti na svojo M6. Nem?ki avti pa so to vedno imeli (?e le ni bilo ?e omenjenega vintanja na roko, heh) in kakor mi je znano ?e vedno imajo, torej dvostopenjske gumbe za vse 4 ?ipe. Bomo videli, ?e tiste ?rtice na vseh 4 gumbih pri novi M3 res to pomenijo - M6 ima to?no tako in ima za vse ?ipe dvostopenjski spust/dvig.  :)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mja mazda je pa? vozni?ko usmerjen avto, brez teh oh in sploh fi?erjev. Tako je.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Kar ne pomeni da jih ne bi morali meti. ?e se gremo vozni?ko usmerjen avto - ja razumljivo je da not ni fi?rjev ki ga delajo po?asnej?ega, te?jega in nestabilnej?ega. Samo ve?inoma tega pa je software, ki (razen na pove?ano udobje) pa? nima vpliva na "vozni?ko usmerjenost".

samo ne pozabit, da francozom pol teh stvari v par letih pocrka :)

 

Kje si pa na?el tako zanesljivega francoza? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem ko sem rekel vozni?ko usmerjen seveda ne pomeni da jih ne bi moral imeti. Ampak, vpliva do te mere da bi eventuelno manj ?asa namenili obstoje?im stvarem recimo. Na koncu je spet denar v igri.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima kdo M3/revolution top, ve? kot eno leto ga prosim, da prilepi sliko sede?a, rad bi videl kako izgleda usnje.

 

damci, v slo dobavljivost od januarja naprej, v avstraliji od ponedeljka naprej :) izbolj?ave so hude notri (konzola, barvni hud, volan, izolacija, obloge), zunaj oblikovno maska spredaj in zadaj, meglenke, led lu?i :ouje:...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Kako se zadeva obnese v praksi? Kaksne hibe, koliko so slabsi performanci in ali odtehta tiste slabe dva jurja vec? :)

Zakaj bi bili slabsi performanci? Ce hoces probat dizelsko sestico z avtomatskim menjalnikom, prid do Medvod na kavo, da pe gres peljat... ;) menjalnik je verjetno pri trojki podoben... Edino kar je razlika, je ta, da ti isces bencinarja...

 

Mogoce je pa izacus kje blizu LJ doma... Pa se z njim zmeni za kavo in testdrive...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Eno vprasanje glede G120 motorja.

Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih. 

Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec). 

 

Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih? 

Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade". 

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako se zadeva obnese v praksi? Kaksne hibe, koliko so slabsi performanci in ali odtehta tiste slabe dva jurja vec? :)

 

V bistvu se obnese super - kar se mene ti?e eden najpomembnej?ih kosov dodatne opreme (poleg MRCC za katerega je skoraj nuja) in sem z njim zelo zadovoljen.

 

Par to?k:

 

- Kot je Jest napisal se obna?a prakti?no identi?no kot se je tisti v testni Mazdi 6, tako da ?e bo? peljal ?estico je to bolj ali manj to.

- Pri mestni vo?nji menjuje zelo hitro (?e pred 3000 obrati), kar pri ti?ji bencinski ma?ini pomeni da v mestu zvoka motorja prakti?no ne sli?i?.

- Na avtocesti edino opazim da pri pospe?evanju / prehitevanju rad menja dol v 4. (kar je verjetno sicer posledica 120KM ma?ine). Je pa res da zaradi tega nekako nisem mel problemov s prehitevanjem - avto gre kar veselo do 150km/h+

- Za razliko od Peugeotovega menjalnika se mi ni zgodilo da bi zabluzil in vrgel v kako ?udno prestavo. Je malenkost po?asnej?i od DSGjev, sam nima pa problema s sanjanjem pri prestavljanju navzol in v R.

- V kombinaciji z MRCC pomeni da v bistvu pri Murski Soboti vklopim tempomat na 130 in se avto ve?ino ?asa pelje sam. Pri cestinskih je treba samo pakrat pritisiniti na SET- da upo?asni? :)

- Sode? po spiritmonitor.de imajo ljudje na avtomatiku skoraj deci manj povpre?ne porabe kot pa z ro?nim menjalnikom ;) Moja poraba (avto se ve?ino ?asa vozi po avtocesti in mestu) se giblje nekje med 6,5-7,5L. Na magistralkah pri 90km/h pade tudi na 5L.

- i-Stop se pri avtomatiku spro?i precej pogosteje (ker se aktivira ko pritisne? na bremzo, ni treba menjati v N).

- ?e ho?e? ro?no menjavati ima? ob volanu ?e vedno flappy paddles. Do zdaj sem probal samo enkrat ?e delajo in potem pogruntal da je brezveze ;)

 

Druga?e pa ja, ?ivim v LJ. ?e bo? imel te?ave z iskanjem testnega avta in si tu kje okoli me dregni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

- ?e ho?e? ro?no menjavati ima? ob volanu ?e vedno flappy paddles. Do zdaj sem probal samo enkrat ?e delajo in potem pogruntal da je brezveze ;)

 

 

Jaz pa sem in tja uporabim obvolanske rocice... predvsem pri voznji po klancu navzdol prestavuim v nizjo brzino, da malo bremzam z motorjem ... ali pa pri pospesevanju, da ne cakam da on salta v visjo brzino... "Kick-down" pa skoraj nikoli ne uporabim... ker tam kar dolgo potem drzi v nizji brzini...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marsikater bomboncek v avtu dobi pomen sele z avtomatskim menjalnikom. Tudi hill holder oz autostop, tudi start stop

 

Edino start stop sem jaz izklopil, baterija je draga in hitro jo skuri...res da sem lani kupil letnik 2011....kar naj bi bila zivljenska doma gel akumulatorjev

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pri meni sem isto opazil - ?e pohodim plin do kickdowna potem pusti da se ma?ina zavrti do rde?ega polja (7000) in komaj potem menja. Fajn za postavljanje, sam jaz ve?inoma raje menjujem prej :)

 

jures: Pri Mazdi se Start/Stop vedno znova vklopi pri zagonu motorja :/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marsikater bomboncek v avtu dobi pomen sele z avtomatskim menjalnikom. Tudi hill holder oz autostop, tudi start stop

 

Edino start stop sem jaz izklopil, baterija je draga in hitro jo skuri...res da sem lani kupil letnik 2011....kar naj bi bila zivljenska doma gel akumulatorjev

 

Garancija na akumulator je 5 let ... vsaj tako so mi rekli na servisu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.