Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

O, hvala :) Mene v bistvu moti obratno, da se v slabem vremenu (de?, megla) ne pri?gejo zadnje LED lu?i, kar je na avtocesti v?asih mal problem :/


Vsak ima svoje preference in finance, ter koliko je ?e pripravljen dati za nujno zlo na?ega ?asa. V kolikor z avtom ne slu?imo denarja je itak ?ista zguba (nakup, registracije in zavarovanje, gorivo, redno vzdr?evanje, popravila, cestnine, zavarovanje, amortizacija ..). Tudi sam sem po 16 letih v nabavi novega. Od opreme mi je poleg standardnih asisten?nih funkcij, ki jih ima ?e vsako vozilo najbolj zanimiv radarski tempomat, ki za sabo potegne tudi funkcijo samodejnega zaviranja v sili (SBS). Ne potrebujem gretja sede?ev, elektri?nega nastavljivega sede?a, usnja in ?e ?esa, vendar bom o?itno moral vzeti revo top opremo, ?e bom hotel imeti SBS. To pa za sabo potegne denar, za katerega ne vem ali sem pripravljen dati. Govorim o Mazdi 3 CD150 revolution top. Poleg tega bodo potrebne ?e zimske gume, 16" felge, kasko. Pri tak?nem multi displeju bi ?e bil greh ne imeti navigacije in smo ?e pri 28k evrov. Iz to?ke A v B se pripelje? z vsakim je pa razlika v udobju .. Po drugi strani se pa samo enkrat ?ivi. Dileme, dileme ..

 

Ko sem jaz za?el govoriti o Revolution Top opremi, so meni kar takoj prakti?no vsi ponudili 16" feltne z zimskimi gumami gratis. Po malo dreganja sem v MS dobil gratis ?e navigacijo in barvo, tako da je cena avta kon?ala pri 25.000. Se ti spla?a malo iti pogledat.

 

Kar se pa ti?e opreme - ogrevanje sede?ev je zelo kul pozimi, MRCC vreden vsakega centa, SBS se pa kar pozna :) So pa tudi usnjeni sede?i nekoliko bolj udobni, tako da se ti ni treba sekirati preve? da bo? brezveze denar dal :)

 

Je pa Mazda 3 verjetno ?e vedno najcenej?i avto s spodobno opremo in radarskim tempomatom. VAG grupa je bila z opremo ekvivalentno Revolution + MRCC okoli 28-30k, Peugeotov (308) radarski tempomat je crap, drugi pa niti opcije nimajo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fulda SportControl 225/40/18, zelo zadovoljen.. tihe in lepo se dr?ijo ceste.

Kak poseben razlog, da si zbral to dimenzijo in ne recimo 225/45R18? Ne spoznam se pretirano na montazo nestandardnih gum in homologacijske postopke. 225/40R18 odstopa za 2.3%, 225/45R18 pa samo 1.1% v drugo smer.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa Mazda 3 verjetno ?e vedno najcenej?i avto s spodobno opremo in radarskim tempomatom. VAG grupa je bila z opremo ekvivalentno Revolution + MRCC okoli 28-30k, Peugeotov (308) radarski tempomat je crap, drugi pa niti opcije nimajo.

Dr?i, vsaj v tem segmentu kot sem videl Mazda ponuja najve?.

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak poseben razlog, da si zbral to dimenzijo in ne recimo 225/45R18? Ne spoznam se pretirano na montazo nestandardnih gum in homologacijske postopke. 225/40R18 odstopa za 2.3%, 225/45R18 pa samo 1.1% v drugo smer.

Razlog je razpolo?ljivost gum v tej dimenziji in seveda cena. Odstopanja pa so v mejah normale. ?tevec mi la?e proti GPSu cca 4%..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo tako, ?e nekaj vpra?anj se je na?lo (?e mogo?e kdo ve):

-ali ?tevec v REV oz. njegov potovalni ra?unalnik prikazuje ve? funkcij kot v ATT?

-ali je CD150 v M3 res twin turbo setup (na?el sem "me?ane" informacije)?

-pridejo z mo?nej?imi motorji tudi ve?ji zavorni koluti?

 

Hvala  :notworth:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

-ali je CD150 v M3 res twin turbo setup (na?el sem "me?ane" informacije)?

Eden turbo polnilnik z dva re?ima delovanja (pri ni?jih in vi?jih obratih motorja)

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eden turbo polnilnik z dva re?ima delovanja (pri ni?jih in vi?jih obratih motorja)

Torej na nek na?in variabilen re?im delovanja?

Evo dva linka, ki sta izvor mojih vpa?anj:

http://www.caranddriver.com/news/mazda-skyactiv-g-and-skyactiv-d-engines-news

https://www.youtube.com/watch?v=FzTnP-DQX48

 

Verjetno gre za napa?no navajanje/imenovanje, jaz si pod "twin turbo" predstavljam nekaj drugega :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej na nek na?in variabilen re?im delovanja?

Evo dva linka, ki sta izvor mojih vpa?anj:

http://www.caranddriver.com/news/mazda-skyactiv-g-and-skyactiv-d-engines-news

https://www.youtube.com/watch?v=FzTnP-DQX48

 

Verjetno gre za napa?no navajanje/imenovanje, jaz si pod "twin turbo" predstavljam nekaj drugega :)

 

Tudi v wikipediji imajo narobe naslov in pravilno navajanje dejstev v nadaljevanju:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#Next_generation_2.2_MZR-CD_twin_turbo_called_SKYACTIV-D

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e video animacija Mazda Skyactive diesel delovanje turbo polnilnika..

https://www.youtube.com/watch?v=ojhRVMnFRXU

Po tem videu bi jaz reke, da ima dve turbini torej twin turbo

 

post-24-0-85997500-1467817393_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo primer kvalitete laka na mazdi 3:

 

https://s32.postimg.org/frurcijyd/DSC_0869.jpg

 

iz hrva?kega foruma..  zgleda super:)  jaz imam pa ogromno pikic na haubi, ?eprav nikoli ne vozim nikomur za ritjo..

Tudi ?e ne vozi? za ritjo te popeskajo nasproti voze?i farerji  :ne vem: .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem vpla?al aro in podpisal pogodbo za nakup Mazde 3 Sport CD150 Revolution Top v rde?i barvi. Juhuu ..

?estitke, dobra izbira. Se pa strinjam z uporabnikom @mazdaman, meni to deluje kot da ima dve turbini, OK ne delujeta sicer nikoli hkrati ampak ni va?no, fizi?no sta v motorju o?itno dve.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?estitke, dobra izbira. Se pa strinjam z uporabnikom @mazdaman, meni to deluje kot da ima dve turbini, OK ne delujeta sicer nikoli hkrati ampak ni va?no, fizi?no sta v motorju o?itno dve.

1 kompresor (modro) in 2 pogon turbine (rde?e) - oziroma: hladni del turbine (stiska hladen zrak v motor) in vro?i del turbine (izpu?ni plini, ki poganjajo turbino).

 

?estitke. Priporo?am prozorno folijo takoj na novo havbo.. :)

:P

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

The SKYACTIV-D also uses a two-stage turbocharger, in which one small and one large turbo are selectively operated, according to driving conditions.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Dr?i, za dvostopenjski turbopolnilnik logi?no potrebuje? dva razli?na kompresorja. Je pa to druga?na zasnova kot klasi?ni twin-turbo (pri kateri dva enaka turbopolnilnika hkrati polnita motor). :P

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so ?e 20 let nazaj pri RX7 uporabili, kjer je prva turbina do 4-4,5k, potem pa preklopi na ve?jo, da se na koncu iz 1.3 motorja dobi 280 konji?ev :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je ?e eno bilondonsedaj te?ko dobiti oz obnoviti bo sedaj lahko double trouble :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
    • Golob je kriv... aja sej to ni pr nas. Mah sej je vseeno pod pernatim Taubijem, sem slišal, da mamo najdražji bencin. Tko pravijo tud na forumih in TikToku.
    • Dražji kot pri nas. 202 RDS, to google pravi 1.72€.   2 leti nazaj sem poleti v Italiji (Elba in Firenze) tankal po 2.1€. V Grčiji pa lani poleti poleti okoli 1.8€.   Imam kr srečo s ceno.
    • Sigurno je pa poceni🤣, bil v IT in sem bil primoran tankat na AC, imajo kar drag bencin (2.30 mislim da...oz.tak nekje).....je pa res da imajo pa večino ostalih zadev bistveno cenejših kot mi....v bistvu je severni del IT krepko pred nami....ne samo cene, tudi ponudba, odnos gostincev, cene v gostilnah, trgovinah (da o raznovrstnosti v neki navadni trgovini supermarketu ne govorim, dvomim da ima kaka aleja v lj na 10x vecji povrsini tako ponudbo)....se vidi da se italijancki znajo it biznis😉🤣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.