Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hatchbacki imajo dva (odklep, zaklep). Tri imajo pri nas sedani (?e gumb za odprtje prtlja?nika). Pri nas alarma, ki bi dodal ?e en gumb, ni.

Napisano

1. Mene zanima ?e se pove?e? preko bluetootha z iPhonom, ali vidi? prikaz pesmi na zaslonu v avtu?

 

2. Ali lahko preko USB vhoda polni? telefon?

 

3. Ali pade iPhone v funkcijo iPOD-a ko ga vklju?i? preko USB vhoda?

Napisano

1. Mene zanima ?e se pove?e? preko bluetootha z iPhonom, ali vidi? prikaz pesmi na zaslonu v avtu?

 

2. Ali lahko preko USB vhoda polni? telefon?

 

3. Ali pade iPhone v funkcijo iPOD-a ko ga vklju?i? preko USB vhoda?

 

1. Da, ka?e naslov in tudi brska? po mapah lahko.

 

2. USBji so 500mA, tako da se bo telefon polnil, ampak zelo po?asi. Priporo?am 2A vti? za 12V.

 

3. Ja.

Napisano

1. Da, ka?e naslov in tudi brska? po mapah lahko.

 

2. USBji so 500mA, tako da se bo telefon polnil, ampak zelo po?asi. Priporo?am 2A vti? za 12V.

 

3. Ja.

 

Super! Ve? funkcij kakor pri moji ?kodi :)

 

Lahko kaj ve? info glede vti?a 2A za 12v? Nisem elektri?ar :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e vpra?anje, a je morda dal montirat prednje senzorje ali kamero spredaj? Nekam dolg nos ima in upam da ?ena ne bo preve? naslanjala :)

 

Sprednje senzorje so vgradili pri poobla??encu ob nakupu avta, ?e pred prevzemom. Gre za M3 G120, attraction. Cena je bila enih 250-280 EUR, po spominu. Vgradnje niso ra?unali. Senzorji so originalni, pa prebarvali so jih v barvo avta. Imajo pa nekoliko druga?en zvok od zadnjih in mogo?e jih je izklju?iti z gumbom.

 

Me pa zanima nekaj drugega, ?e je komu poznano.

Pri?iga se opozorilo za slabo baterijo v daljincu. Lahko baterijo menjam sam, ali moram na servis. Je komu poznano kako se zamenja?

 

Hvala in lp

Napisano

 

Me pa zanima nekaj drugega, ?e je komu poznano.

Pri?iga se opozorilo za slabo baterijo v daljincu. Lahko baterijo menjam sam, ali moram na servis. Je komu poznano kako se zamenja?

 

Hvala in lp

 

 

Seveda lahko baterijo sam menjas... Celo v prirocniku je na strani 6-39opisan postopek ... >> http://www.mazda.si/kupujem-imam/lastnosti-izdelka-and-prirocniki/ ... Baterija je CR-2025

 

skitched-20161110-184718.jpg

 

skitched-20161110-184744.jpg

 

skitched-20161110-184812.jpg

 

EDIT... medtem, ko sem dodajal slike, si izgleda ze sam nasel navodila :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Eno vpra?anje...verjetno ?e tudi kje obstaja na forumu...imam M3 G120 ki ima xenon...zanima me ali so te ?arnice ki so originalno not najboljse in svetijo najmo?neje?  Opa?am da svetijo ?ist navadno belo in ne kot opa?am pri drugih znamkah da svetijo bolj vijoli?no modro...kaj je od tega bolj?e?

Napisano

izacus je prav razlo?il ga bom pa ?e malo dopolnil, da bo bolj razumljivo. Svetlobna lestvica se meri kot temperatura v Kelvinih (K) pri katerih telo oddaja svetlobo. Dejansko v svetilki ni teh temperatur ampak nam to ozna?uje kak?no barvo svetlobe bomo videli oziroma jo oddaja.

 

Halogenske ?arnice so nekje v spektru med 2.500 do 3.200 K - tam je nekje bolj rumenkasta topla barva.

Xenonke pa se za?nejo pri 3.000K in to je ?e v spektru rahlo rumenkaste bele barve - nekaterim je to najbolj prijazna oblika bele svetlobe.

Naslednja v lestvici je 4.300K, ki je verjetno najbolj bela svetloba v pravem smislu besede in dejansko tudi najbolj realno odslikava barvo predmetov, ki jih osvetlimo s takimi lu?mi.

Sledi 6.000K, ki je po homologacijskih standarih ?e zadnja na lestvici, ki je street legal in za katero govorimo, da je ?e bela po standardu ECE. V to se ti ne bo vtaknil noben policaj ima pa ?e rahlo cool look tako v smislu da zgleda lepo in tudi v smislu, da govorimo o hladni beli barvi. Se pa ?e rahlo opazi, da je svetilnost rahlo manj?a kot pri 4.300K vendar vseeno osvetljeni predmeti odra?ajo dokaj pravo barvo.

Nato smo pri 8.000K in od tu naprej so pa ?e to bolj show varjante osvetlitve in za normalen promet niso ve? priporo?ljive in tudi nelegalne. Ta barva je ?e precej modra in tudi osvetljeni predmeti ne vra?ajo ve? prave barve - recimo osvetljeni stop znak ni ve? rde? ampak rahlo rjav.

Pri 10.000K prehaja modra v vijoli?no.

Pri 12.000K je ?e bolj mariborsko vijoli?na kot modra.

Obstajajo pa tudi xenoni 15.000K, 20.000K in 30.000K.

Vse od 10.000K ni za vo?njo pono?i pa ne samo, da ni legalno ampak je osvetlitev zaradi obarvanosti katastrofalno slaba.

 

Bottomline - izbiraj samo med 4.300 (moj osebni izbor) in 6.000K (izbor zate za bolj cool look) ;) Aja, se pa najdejo tudi svetilke 5.000K, ki pa so zlata sredina med tema izboroma, kar je tudi dobra izbira.

 

sem ti poiskal primerjavo kako zgleda bo? pa verjetno na youtubu na?el ?e marsikaj

 

33112_1.png

Napisano

:notworth: Boss svaka ?ast za tole. 

 

Kateri model pa ima M3 noter?...gledam na netu...poplava modelov ( gledam samo osram, bosch in philips....kitajskih ne)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Napisano

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Kolikor se spomnim, so ze pisali, da so cene enake... le opreme je v posameznem modelu nekaj vec... za informacijo iz prve roke pa bo pomoje treba do salona... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Cene se razlikujejo samo za 100 ? in ?e to ne pri vseh paketih opreme. Tudi jaz ?akam 2017 in bo Revolution samo 100 ? dra?ja, bo pa imela ve? opreme (nor. ogrevan volan, barvni HUD, LED ?aromete namesto xenon itd..)

Napisano

No ja, ?e vse ostale spremembe govorijo v prid 2017 modelu... :) Led ?arometi naj bi bili bolj?i kot ksenon?

Napisano

Kdaj bo v salonih?

 

Uradna predstavitev bo januarja, bi se pa lahko baje na?li kak?ni primerki tu ?e decembra. Menda bo ve?ina na za?etku v dveh novih barvah (najve? menda v "machine gray").

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.