Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dobro vpra?anje...jaz sem gledal M3 Revolution in ta ima vse ?tiri ?ipe z avtomatskim odpiranjem. Ker sem tudi sam naro?il opremo Revolution nisem spra?eval za ni?je stopnje opreme. :vskalo:

 

?akaj, gledal si... ali si sprobal? Ali pa je sedaj to zapisano v kak?ni bro?uri oz. je potrdil prodajalec? Ker to, da so na gumbih narisane 4 ?rtice ?e ne vem, ?e nujno pomeni, da se ?ipe odpirajo/zapirajo avtomatsko? Oz. dajmo re?i temu dvostopenjsko, da bodo ?e ostali razumeli o ?em te?e debata...  :prstgor:

12360_1.png
Napisano

?akaj, gledal si... ali si sprobal? Ali pa je sedaj to zapisano v kak?ni bro?uri oz. je potrdil prodajalec? Ker to, da so na gumbih narisane 4 ?rtice ?e ne vem, ?e nujno pomeni, da se ?ipe odpirajo/zapirajo avtomatsko? Oz. dajmo re?i temu dvostopenjsko, da bodo ?e ostali razumeli o ?em te?e debata...  :prstgor:

?akaj, gledal sem....in sprobal ! Potrdil je prodajalec, v bro?uri pa ni zapisano, ker bro?ure ?e ni. Nekateri to razumemo kot avtomatsko, samodejno, nekateri kot "dvostopenjsko", nekateri pa tudi tega ne bodo razumeli. Zato je najbolj?e, da kar sami obi??ejo salon in se bolj natan?no in razumljivo pozanimajo o tej  "totalno brezvezni stvari" :jezicek: 

Napisano

Kje na netu bi dobil ceni dodatne opreme? Konkretneje me zanima me koliko pride stre?no okno.

Napisano

Kje na netu bi dobil ceni dodatne opreme? Konkretneje me zanima me koliko pride stre?no okno.

 

Za dodatno vgradnjo ga kolikor vem... Je le, ce ga narocis pri novem... v ceniku glej tiste, ki imajo v oznaki se SD (Schiebe Dach) :) Je pa kot kaze na voljo samo pri sestici in CX5 ... pa se to samo pri najvisjih paketih opreme (Revolution Top) ...

 

http://www.mazda.si/assets/slovenia/Pricelist%202015/Cenik%20za%20stranke.pdf?epslanguage=en

 

Mazda_-_Cenik_za_stranke.pdf-20170106-17

 

Bo treba poiskati pri drugih ponudnikih ... recimo Webasto >> https://www.webasto.com/si/programi-in-proizvodi/osebna-vozila/pomicne-strehe-za-naknadno-vgradnjo/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Emmmm.... a ni "SD" mi?ljena navigacijska SD kartica? O.o

 

?e posebi ker je glih +500EUR... stre?na okna prakti?no kjerkoli stanejo ve? kot 1000EUR in kolikor vem jih Mazda v EU ne ponuja?

Napisano

Emmmm.... a ni "SD" mi?ljena navigacijska SD kartica? O.o

 

?e posebi ker je glih +500EUR... stre?na okna prakti?no kjerkoli stanejo ve? kot 1000EUR in kolikor vem jih Mazda v EU ne ponuja?

Ne... SD je stresno okno...

 

Doplacilo za navigacijo je mozno pri vseh modelih, ki imajo touchscreen zaslon... pri paketih opreme od Attraction dalje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vsi, ki si lastite Mazdo 3 oz. ste ?li na testno vo?njo in vam je naslednja podrobnost ostala v spominu ... Verjetno je stil polo?aj vo?nje odvisen tudi od va?e vi?ine? Zanima me kje/kako imate levo roko naslonjeno? Sam zaradi skoraj?njih dveh metrov v sedanjem avtu uporabljam za naslon spodnji rob odprtine okna in ne naslon v vratih. Okno je pa pri novi Mazdi 3 kar visoko pozicionirano glede na sredino volana in sede?a v spodnji poziciji, naslon za roko pa veliko ni?ji od sredine volana ... :ne vem:

 

Pa? nekaj, kar se je lahko ignoriralo za ?asa testne vo?nje, ko pa je ?e toliko drugih podrobnosti katerim se je "treba" posvetiti...

 

Napisano

Vsi, ki si lastite Mazdo 3 oz. ste ?li na testno vo?njo in vam je naslednja podrobnost ostala v spominu ... Verjetno je stil polo?aj vo?nje odvisen tudi od va?e vi?ine? Zanima me kje/kako imate levo roko naslonjeno? Sam zaradi skoraj?njih dveh metrov v sedanjem avtu uporabljam za naslon spodnji rob odprtine okna in ne naslon v vratih. Okno je pa pri novi Mazdi 3 kar visoko pozicionirano glede na sredino volana in sede?a v spodnji poziciji, naslon za roko pa veliko ni?ji od sredine volana ... :ne vem:

 

Pa? nekaj, kar se je lahko ignoriralo za ?asa testne vo?nje, ko pa je ?e toliko drugih podrobnosti katerim se je "treba" posvetiti...

 

 

 

Naslona za levo roko se ne spomnim, vem pa, da je rob vrat, kjer imam v?asih roko v sedanjem avtu, v Mazdi previsoko, da bi bilo udobno.

Napisano

Ima? prav. Tudi jaz sem kot novi kupec opazil, da leve roke ne morem nikamor

nasloniti. Pri desni me pa moti, ker naslona ne morem premakniti.

Napisano

Kaj pa ce bi roke enostavno polozili na volan.....saj baje tja spadajo :)

He he

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ima? prav. Tudi jaz sem kot novi kupec opazil, da leve roke ne morem nikamor

nasloniti. Pri desni me pa moti, ker naslona ne morem premakniti.

 

Men se je to pri testu tudi zdelo nerodno, ampak zdaj imam dejansko sede? nastavljen tako da mi leva roka lepo sede na poli?ko pri vratih, desna pa na sredinski naslon. Je pa za to sede? nekoliko ni?je kot pa pri kakem Yarisu :P

Napisano

Ima? prav. Tudi jaz sem kot novi kupec opazil, da leve roke ne morem nikamor

nasloniti. Pri desni me pa moti, ker naslona ne morem premakniti.

 

Danes sem dobil svojo FL M3 sedan. Torej, avto super, ampak kaj pri Mazdi razmi?ljajo o naslonih za roko, mi pa ni jasno. Sede? imam precej dale? nazaj, naslon tudi v precej "le?e?em" polo?aju ampak naslon za roko je tako dale? zadaj oz. kratek, da komaj naslonim nanj konico komolca. Ne vem kako so si to zamislili in kako, da to ne moti ve? ljudi.

Napisano

Na ta, sicer malo ?uden sredinski naslon za roko, se s?asoma navadi?. Vsaj jaz sem se pri M6 FL, ki ima narejeno enako in ki sem jo vozil par dni. Imam pa ?e vedno veliko raje klasi?en naslon, ki se ga da po mo?nosti ?e nastavljati naprej in nazaj. Tako ima ve?ina EU avtov, tako ima tudi stara M6 in ne razumem zakaj so pri Mazdi naredili tak ergonomski kiks?  :ne vem:

12360_1.png
Napisano

ne razumem zakaj so pri Mazdi naredili tak ergonomski kiks?  :ne vem:

 

Najbr? je to delal nekdo, ki ga ne uporablja in mu je ?lo samo za dizajn. A ni CX-3 celo ?isto brez?

Napisano

A ni CX-3 celo ?isto brez?

Da. Je pa opcija kot dodatna oprema in sem ga moral dopla?al.

Ja v?asih teh japon?kov ?lovek res ne razume ....

Napisano

Da. Je pa opcija kot dodatna oprema in sem ga moral dopla?al.

Ja v?asih teh japon?kov ?lovek res ne razume ....

Pa sej cel svet ve da ljudje kupujejo z ocmi. Cx je lep ampak kot 'suv' ne nudimpopolnoma nic terenskega. Se 4x4 je treba dokupiti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cx3 ni misljen da je suv...trend je tak, da so 'in' dvignjeni avti

Saj to sem mislil. Mini, hrosc, polo, q1,2,3,....samo moda

Mazda se je celo odpovedala druzinskim avtom da gre v cx-e

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Btw, FL modelu so baje spremenili retardirano implementacijo Leaving Home, tako da dejansko dela ko so lu?i na AUTO nastavljene. A lahko kdo potrdi? :)

Napisano

Danes sem bil v BTC, kjer imajo sedaj za ogled tudi FL M3 sedan.  :jupiii:  Kar se mene ti?e sredinski naslon ni tako napa?ne  vi?ine, naslon na vratih pa je res malo nizek, samo tudi ni tako hudo. Vsaj za mojih 176cm vi?ine. ?e na kaj huj?ega se ?lovek navadi pa se bom tudi na to.  :)

 

In ?e uradna informacija: z daljinskim upravljalnikom se tudi pri FL trojki ne da odpret stekla  :mellow:  

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.