Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 minutami je robz napisal:

Prostor rabim samo za kolo, ki naj bi sel bp v vse razlicice. Je kdo spravil 2 kolesi v 3ko?

Torej velja pravilo, da je M3 za 300k km, M6 pa za 500k km 😀 

 

Ti bi rad avto, ki ni preveč drag, čim večji ( po možnosti karavan), da nima dosti kilometrov, da se da noter spravit najraje kar dve kolesi, pa ohranjen mora biti, pa obvezno benzinar, ki pije malo. 

Hm. Takega avta ni za ta denar, ki si ga pripravljen plačati. Zato pa se moraš že enkrat odločiti, kaj ti je najbolj pomembno pri avtu. 😉

 

 

Napisano
pred 29 minutami je robz napisal:

Prostor rabim samo za kolo, ki naj bi sel bp v vse razlicice. Je kdo spravil 2 kolesi v 3ko?

Torej velja pravilo, da je M3 za 300k km, M6 pa za 500k km 😀 

 

flikneš gor priklop pa prtlažnik za kolesa pa je stvar rešena :)

Napisano
Pred eno uro je robz napisal:

Evo ogrel sem se za mazdo 3 g120, letnik 2014. Berem da je masina dovolj mocna, poraba pa tudi kar ok? Se splaca kupovati ta avto z 200k prevozenimi km ali je bolje gledati 100k za cca 2k evrskih vec? Po researchu vidim, da je hiba eko usnje v notranjosti in slaba barva karoserije, kaksne so vase izkusnje? Na kaj naj bom pozoren pri nakupu? 

Moj prejsnji avto pa je mazda 6 1.8, letnik 2004. in pricakujem kar veliko razliko v prid novejsi trojki :) 

 

 

Če so bili servisi redno delani je ok in vzami. Kot sem na tem forumu že večkrat povedal, 10k na leto na regionalki ali pa 5k na leto po mestu z istim oljem ni enako. Preveri servise po številki šasije.

Napisano

M3 oz M6, bencinar do 200k km, 1. lastnik, vse nad G120 je ok za moje potrebe. Pod 10k sem pripravljen sprejet kako prasko, 4 vrata so minus a jeb*t ga, piti mora manj kot 1. generacija 6ke :D ce pa to ni skromno pa tudi ne vem kaj je. Prosim za izkusnje lastnikov z zgoraj omenjenim avtom (m3 g120 3. generacija), hvala!

 

Najpomembnejsa mi je cena in oblika-gledam limuzine, ker karavanov ni, hatchback mi pa ne potegne (edino za dobro ceno). Enako pomemben mi je 1. lastnik in max 200k prevozenih. Ce ne dobim takega avtomobila ta mesec ga bom pa najbrz naslednji mesec.

 

Res je uzitek kupovati avtomobil, ce ga ne rabis nujno. Vecini ogledanih avtomobilov, se je cena v 1. mesecu znizala tudi za 20%... To samo pove kako pregret je trg avtomobilov in kako radi bi ljudje in se posebej avtohise zasluzili. V prihodnjih mesecih pa pricakujem se nizje cene.

 

Ce nekdo placa za m6 2. generacijo l.2008 z "200k" prevozenimi kilometri, 6k naj, jaz ne bom. Tudi skoraj 10 let stara 3ko z osnovno opremo ni vredna 10k, ce je bila nova 14... Ampak kupci zgleda so, zato take cene :)

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je robz napisal:

M3 oz M6, bencinar do 200k km, 1. lastnik, vse nad G120 je ok za moje potrebe. Pod 10k sem pripravljen sprejet kako prasko, 4 vrata so minus a jeb*t ga, piti mora manj kot 1. generacija 6ke :D ce pa to ni skromno pa tudi ne vem kaj je. Prosim za izkusnje lastnikov z zgoraj omenjenim avtom (m3 g120 3. generacija), hvala!

 

Najpomembnejsa mi je cena in oblika-gledam limuzine, ker karavanov ni, hatchback mi pa ne potegne (edino za dobro ceno). Enako pomemben mi je 1. lastnik in max 200k prevozenih. Ce ne dobim takega avtomobila ta mesec ga bom pa najbrz naslednji mesec.

 

Res je uzitek kupovati avtomobil, ce ga ne rabis nujno. Vecini ogledanih avtomobilov, se je cena v 1. mesecu znizala tudi za 20%... To samo pove kako pregret je trg avtomobilov in kako radi bi ljudje in se posebej avtohise zasluzili. V prihodnjih mesecih pa pricakujem se nizje cene.

 

Ce nekdo placa za m6 2. generacijo l.2008 z "200k" prevozenimi kilometri, 6k naj, jaz ne bom. Tudi skoraj 10 let stara 3ko z osnovno opremo ni vredna 10k, ce je bila nova 14... Ampak kupci zgleda so, zato take cene :)

M6 G120 je podhranjena, ker ti tudi v obratih nad 4k ne vleče nikamor.

 

Če gledaš G120 potem vzami M3 in boš odlično zadovoljen, meni je bil v CX-3 ta motor top.

 

EDIT: mislim da pod G145 nimaš v 6ki, mogoče se motim.

Popravljeno od NevLado
Napisano (urejeno)
pred 15 urami je robz napisal:

Zame in za kolo bo najbrz dovolj :D kak sopotnik pa bo tudi kar udobno sedel spredaj. A je ful razlike s prostornjosto v primerjavi z limuzinsko 6ko?

M3 letnik 2015 hatchback. Specialka velikosti 54 in višina sedeža 75cm gre not brez težav, ampak že na knap. Če bo sedež malo višje ga bo treba spustit. Je pa seveda treba podret celo zadnjo klop.

Popravljeno od toto89
Napisano
pred 5 minutami je toto89 napisal:

M3 letnik 2015 hatchback. Specialka velikosti 54 in višina sedeža 75cm gre not brez težav, ampak že na knap. Če bo sedež malo višje ga bo treba spustit. Je pa seveda treba podret celo zadnjo klop.

 

To jo mores pri 6ki karavan tudi

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

To jo mores pri 6ki karavan tudi

 V mojo prejšnjo šestko je šel mtb 29" brez, da bi odstranil sprednjo gumo :) je pa res da sem moral sovoznikov sedez potisnit in malenkost nagnit naprej.

Racunam, da gre v limuzinsko m3 brez sprednje gume. Res pa nevem kaj je poanta takih prtljaznih vrat, ker so precej neuporabna, vsaj za moje pojme.

Napisano

Glede na vrata limuzine bo zanimivo predvsem belanco na MTB spravit mimo.

Gre pa v hatchback recimo poleg 2 potnikov še 70 m2 vinila, podloga za vinil in letvice :)

 

vinil.jpg

Napisano

Brez odstranitve prednjega kolesa ne gre mimo balanca na limuzini🤪 Preverjeno gresta pa dva treking kolesa not😊

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

Brez odstranitve prednjega kolesa ne gre mimo balanca na limuzini🤪 Preverjeno gresta pa dva treking kolesa not😊

Za prvo mi je jasno, za drugo sem pa upal, da velja :) hvala za info

Napisano

Aja zanima me ce je ze kdo menjal sklopko pri tem modelu in kdaj se priblizno menja, strosek? Na 6ki 1. gen mi je sla pri 200k km in je bilo vseskupaj okoli 250eur, ce se prav spomnim.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.