Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

120ka je izpeljanka 165ke in se ji pozna da je pac zadusena razlicica. Do 4000 rpm naj nebi blo neke razlike (ne vem iz lastnih izkusenj), nad 5000 rpm se ji pa kr pozna da jo zadusi. Jaz jo lahko primerjam sam z mojo 6ko gta.. :-) Ce finance in izbira omogocata mocnejso vrezijo,jo toplo priporocam! Mi te izbire nismo imel,ker mocnejsih ni bilo vec na razpolago.

 

Sam zanimivost; Ima porabo nizjo kot jo je imela prej 2ka z 86 konjici :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po testih berem, da ima G120 dalj?a prestavna razmerja, posledi?no motor v isti brzini in primerljivi hitrosti deluje na ni?jih obratih kot G165 in je zato ti?ji (?e posebej po avtocesti) ter manj pije. Medpospe?ki so na ra?un tega malce slab?i, seveda pa brez problema ?alta? brzino ni?je, ker so same zmogljivosti motorja do cca 4000 rpm baje zelo podobne. G165 poka?e dodatne konje ?ele nad tem obmo?jem.

 

Osebno mi je G120 bolj zanimiv, nisem pa ?e nobenega vozil, tk da iz prve roke ne vem. Tukaj sta npr. fajn testa obeh:

 

G120: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14425-nk-test-mazda-3-g120-zlatna-sredina?showall=&start=4

G165: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14071-nk-test-mazda-3-g165?showall=&start=5

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

G120 ima res zlo dolg menjalnik, kar se definitivno pozna pri hrupu in porabi, zahteva pa mal ve? prestavljanja. Sem kr rabu da sem se navadu, ker me je moja 6 razvadla da ne rabim za vsak k.. ?altat. Druga?e pa tak kot sem reku, men je avto fenomenaln!

 

Pa je dovolj 120 konjev ?e ima? poven avto?da je 5 oseb v njemu?

Vseeno vle?e dovolj dobro? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

 

Res je, doma imam mazdo 2 pa ni lih var?na se skoz vrti 7.2 7.5 porabe

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik 08... Pa to je normalna ?enina vo?nja...pa povpre?je...sej lahko tud ve?, ampak manj tud...

 

Moja mazda 2 je tudi letnik 08....pa tudi kar si naprej napisal bi lahka ?ist isto napisal :)

Tak, da sem pri?u do ugotovitve, da so ?ene krive za tako porabo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Imam 5 dni staro mazdo 3 sport G120 revolution in sem za enkrat super zadovoljen. Lepa vo?nja na avtocesti in pode?elju super odzivna. Kar se ti?e porabe ?e ne vem, vendar v?eraj v Celje iz Tr?i?a skozi Tuhinjsko dolino in nazaj po avtocesti pod 7 litrov. Na atocesti vozil 130 km/h v ?esti prestavi obratomer okoli 2700 obr. Ve? sporo?im ?ez nekaj ?asa. Priporo?am nakup :notworth: .

LP

 

P.S pred nakupom sem bral razli?ne teste in povsod je ugotovitev, da je razlika med G120 in G165 nad 4000 obr. Vendar ve?ina priporo?a G120.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato k sm kmet an s hribu doma... Al pei zato k je pozna ura...   Ko je Orban začel postavljati ograjo, so šli vsi v luft. Pred volitvam so vsi strašili, da se Janša zgleduje po Orbanu in da bo tudi on postavil ograjo in bomo zarešetkani... Potem je Cerar začel postavljati ograjo, pa je nekako šlo skozi...  Nato je Golob začel umikati ograjo in nihče ni protestiral. Vsi pa imate toliko za povedat čez ilegalce, ki zdaj toliko lažje prehajajo mejo... In zdaj se zdi, kot da so Avstrijci in Italijani krivi za napačne odločitve naše vlade oz. za napačne odločitve Slovencev na volitvah... In zdi se, da so severni in zahodni sosedje krivi, ker nas povezujejo z Balkanom, kamor smo sami prodali paradne konje našega gospodarstva... In zdaj so oni tisti tagrdi, ki bi Schengensko mejo potegnili severno in zahodno od Slovenije in nas tako priključili k Balkanu. Da bi pa naši politiki od Hrvaške zahtevali čuvanje Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi naši politiki Hrvatom zagrozili, da bodo spet uvedli Schengensko mejo na meji med Slovenijo in Hrvaško, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi pa naši politiki še podaljšali ograjo od meje z Madžarsko do Jadrana in naj imajo Hrvati ilegalce, če ne znajo čuvat Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride.   Mah, kaj, itak bo na koncu Janša kriv za vse. Kot vedno...
    • Seveda so dragi, posledično pa ravno zaradi visokih cen novih vozil, ki so napihnjene ravno zaradi forsiranja električnih, ki se z visoko ceno nikakor ne morejo uveljavit pri večjem številu kupcev....  Za enako ceno bi se pa lahko prodalo več električnih vozil le več polnilnic še rabimo in 30% večjo kapaciteto baterije in bi se mogoče izšlo..... 🤔
    • Pushing, lizing, krediti... 
    • Tako kot si napisal, CX5 s polno opremo je cca. 47k, nova M6 v npr. PHEV verziji bi bila sigurno čez 50k, glede na to da se CX60 povzpne do 65k. Adijo cena. Tudi sam si je kot zaprišeni oboževalec ne bi kupil za ta denar, edino o rabljeni bi lahko razmišljal.
    • U ja, še mal pa boš tudi ti na Krku nogice namakal 😂
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.