Skoči na vsebino

Obnova počitniške prikolice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj res, jaz pa nisem potem ni? napisal o na?em ogrevanju. Torej, po doooolgem iskanju sem dobil prenosno klimo, ki je dvosmerna, se pravi, da lahko ogreva ali pa hladi. In smo jo pozimi ?e tudi testirali. Parkirali smo pod smu?i??em na Sori?ki planini in priklopili na elektriko. Kljub temu, da se je pono?i temperatura spustila pod ledi??e, je klima brez te?av ogrevala. Zdaj bomo videli, kako bo zadeva delala poleti. Je pa fino, ker prenosna klima ima... ... ... ... Kako naj napi?em? Split klima ima zunanjo enoto in notranjo enoto. In med enotama je samo cev. In zunanji zrak kro?i zunaj, notranji pa notri. In ni izgub. Pri prenosni pa je vse skupaj v eni "?katli". Zato del notranjega zraka kro?i skozi "notranji" register, del notranjega zraka pa skozi "zunanji" register in nato ven iz prikolice. Kar pomeni, da v prikolici ustvarja podtlak, zato skozi zra?nike vle?e zunanji zrak noter. Pri sedmih osebah v tako majhnem prostoru je bilo ravno prav izmenjave zraka, klima pa je dobro grela. Sicer je pri tem nekaj izgub, ampak dokler se elektriko pla?uje pav?alno in ne po ?tevcu, se glede tega niti ne obremenjujem preve?..

Kateri model prenosne pa ima?, da tudi greje?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 meseci kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Obnova počitniške prikolice
  • 4 let kasneje...
Napisano (urejeno)

Sta mi na prikolici krepnili sprednji pozicijski luči. Ena je očitno dobila nek kamenček in je počila, pa je notri vse zoksidiralo, drugo smo razbili, ko smo pospravljali baldahin.

 

Grem na prvi servis za kamp-prikolice (Avanturer Kromberk), pa je nimajo.

Grem na drugi servis za kamp-prikolice (Koptex Kromberk), pa je nimajo.

Grem v prvo trgovino z avtodeli (Evroton Solkan), pa je nimajo.

Grem v drugo trgovino z avtodeli (AS Nova Gorica), pa je nimajo.

Grem v tretjo trgovino z avtodeli (K3 Šempeter pri Gorici), pa je nimajo.

Grem v kmetijsko (Agrolit Kromberk), pa je nimajo.

Grem v OBI v Novi Gorici, pa je nimajo.

 

Počasi mi zmanjkuje idej, kam naj še grem po dve lučki, ki bi koštali vsaka okoli 5€...

 

Kot da bi iskal vesoljsko ladjo, ne pa dve 5W pozicijski lučki...

Popravljeno od Slivka

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Čak a ti rabiš žarnice al ohišja/stekla za lučke?

33112_1.png

Napisano

Kaj mu bojo žarnice, če je vse zoksidiralo. Cele luči rabi.

Napisano

Bemti tamestne!

 

Pridem v kmetijsko v Tmin in mi da na izbiro: ene z ledicam, z žarnicam pa dve velikosti. 

 

No, tavečje z žarnicami so bile prave in za 6,40€ sem dobil obe, ki sem ju rabil. Le iz mesta, kot je Nova Gorica sem se moral zapeljat 40 km na podeželje, do Tolmina. Zdaj so že zmontirane in delajo. 

 

Direkt proizvajalec prikolice je iz Novega Mesta in bi me poštnina prišla več kot lučki...

  • Všeč 4
  • Haha 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.