Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam M6 bencinarja 2.5 (170KS, letnik 11/2008), servisiran na uradnih servisih, cena servisa solidna, poraba bencina 9-10l, menjavanje brzine pri 3000 obratih, pospe?ki zelo dobri, druga?e zelo zadovoljen. ?e bi kupil novo bi bil tudi zadovoljen z bencinarjem 2.0 skyactiv (165KS).

Napisano

Aha... ja sploh bo ta preskok malo "bole?" zame, saj sem 5 let imel octavio tdi. Veliko sem se vozil, zadnja leta pa delam le cca 5-10k na leto, pa slu?bo imam dosti blizu, tako da dizel odpade. Moral bom sprobat eno, ker je nisem sploh ?e vozil. Ja v primerjavi z 1.8 je verjetno 2.0 bolj?i, zato tudi tega gledam. 2.5 pa se super sli?i, samo ko jih pri nas ni ravno dosti na izbiro. Bolj se mi gre za zanesljivost, ker mislim avto imet vsaj 5 let. Obdobje norije in ti??anja je minilo, seveda pa imam rad, da avto spodobno potegne. Kot pravim, preskok se bo poznal iz tdi na bencin, ampak se bom navadil, ?e zdaj sem se na ?eninega polota (1.4 benz) :) V glavnem a so znane kake napake z benc. motorji?

 

Ti kar vzemi benz 2.0 .

Za tako vo?njo in namen kot tule pi?e? je  nadvse primeren , bolj kot dizel vsekakor,

ki se bo slejkoprej za?el du?iti v lastnih sajah zaradi prekratkih relacij.

In seveda, ?e  v slu?bo  ne  vozi? cele familje in do vrha natla?enega kufra  po vrhni?kem klancu tja in nazaj dan na dan..  :zvizga:

Tudi spodobno potegne,?e le zna? uporabljat menjalnik.. :prstgor:

Da bo vo?nja dra?ja kot z oktavijo tdi  ,ti je pa gotovo jasno.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Primerjava med mazdo 5 diesel in mazdo 6 2.0 bencin... Relacija do Biograda, pa na Pa?man in nazaj...?li na morje, polno nalo?eni, na strehi kov?ek, na priklopu 4 kolesa...Z petico poraba 6,3, s ?estico pa 7,8...cca 800km...12 litrov ve? porabil...ajd, 20? dra?ja pot...se pa smejim, ko servis delam...

Pa ?e to...da do cilja pride?, ni motor pomemben... :policaj::zvizga::whatever:

Napisano

Primerjava med mazdo 5 diesel in mazdo 6 2.0 bencin... Relacija do Biograda, pa na Pa?man in nazaj...?li na morje, polno nalo?eni, na strehi kov?ek, na priklopu 4 kolesa...Z petico poraba 6,3, s ?estico pa 7,8...cca 800km...12 litrov ve? porabil...ajd, 20? dra?ja pot...se pa smejim, ko servis delam...

Pa ?e to...da do cilja pride?, ni motor pomemben... :policaj::zvizga::whatever:

Zgolj za info - Z enakim motorjem je poraba pri petici zaradi manj aerodinami?ne oblike za cca pol litra vi?ja kot v ?estici (vir: spritmonitor.de).

 

p.s. a ti servise dela? na vsakih 800km? Ra?unat mora? na servisni interval 20.000, kjer je razlike v porabljenem gorivu za cca 600? - Ne vem ?e glih odtehta 100? ni?ji servis pri bencinarju, ?e si glih pri stro?kih obstal. Se pa strinjam, da manj kot je kilometrov (recimo 10.000/leto) potem je seveda tudi razlika pol ni?ja.

33112_1.png

Napisano

Servise delam 1x letno...

Za petico servis z mojim oljem 360? vsako leto...peto leto 740?...poobla??enec...2180+160? olje = cca 2400? za 5 let...

Za ?estico servis od novega po 250? poobla??enec...v petih letih 1250?...

Pa brez skrbi kar se ?ob in filtra ti?e...

Napisano

pred cca 1 letom sem kupil 2.5 benz model GH, in ne ob?alujem niti sekunde... prej sem 6 let vozil dizla... ja Mazdo... GG, porabe so na poraba.com

 

bencinarja je treba malo bolj gnat... ja res... pa vseeno 2.5 motor zelo lepo pospe?uje ?e od 1500 obratov naprej, pri normalni dinami?ni vo?nji je bencinar bolj prijeten za peljat, kot je bla dizelca... ?e posebej po mestu, da se o tem ne pogovarjamo, kako je dizelca hladna ropotala (pozimi, poleti, vedno)... ravno v?eraj sem do Ajdov??ine in nazaj pri?el s porabo 7,3 l/100km, pa sem bil med hitrej?imi, na AC ponavadi 120-150 km/h

 

delam do 15.k km na leto, dizel za te kilometre, ne hvala!

 

?eprav, roko na srce, v 6 letih z dizelco nisem mel posebnih te?av, edino 2x sem hodil ?obe dat pucat... 

 

definitivno priporo?am 2.5 ma?ino, ampak... verjemi, da bo tudi 2.0 dovolj... :) 

 

pri bencinarju ni "turbo boost-a", a za to imam drug stroj japonske izdelave :) (ki pa tudi ni dizel :P )


p/s: ne poslu?aj nas preve?... idi pelat pa sam presodi... saj bo? ti avto vozil!!


p/s: ne poslu?aj nas preve?... idi pelat pa sam presodi... saj bo? ti avto vozil!!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ko ga pohodi?, pa tudi ?uti?...in prijetno ga je sli?at v visokih obratih... Diesela ne rabi? gnat? Kak pa potem gre? S pol gasa? Diesel vle?e, ko je turbina odprta, potem je pa treba prestavit v vi?jo prestavo...da ne rohni brez veze...

Tole "odpiranje" turbine, si jaz predstavljam samo pri obnovi al pa da raznese kak?en ventilator v njej, med vo?no mora biti zaprta druga?e ne dela, vsaj kolikor se jaz spoznam.

 

Sem pa imel mo?nost peljati 6k prve generacije 2.0 in 6ko druge generacije in mirne du?e napi?em da je druga generacija BRITOF, truplo na dveh kolesih, v primerjavi z staro.

 

Pa ?e en detajl, registracija, je za 2.0 in 2.5 popolnoma enaka, ok odvisna od opreme, samo OSNOVA je ENAKA, pa sigurno 2.5 porabi manj kot 2.0, na isti poti, ker se manj matra, pa ima sam0 cca 25 konjev ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na relaciji ja, v mestu pa ne...potem je pa kompromis, kar rabi?. Verjamem, da se avto do avta razlikuje, tudi ?e ima iste lipicance...vse je odvisno od na?ina vo?nje...lahko je zamorjen....

Napisano

Razlika je v loputi za gas in elektroniki.

Stareja? ima klasiko zajlo za gas nova pa elektriko in je "bolj" ekolo?ka in hkrati bolj gnila.


Na relaciji ja, v mestu pa ne...potem je pa kompromis, kar rabi?. Verjamem, da se avto do avta razlikuje, tudi ?e ima iste lipicance...vse je odvisno od na?ina vo?nje...lahko je zamorjen....

Tole zamorjeno so tud mal bu?e, to je blo v?asih v ?asih fegazerjev, zdej ni vredno besed.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala Ajvar, sem mislil, da se ?e men blede, ker mi je bila 2.0 benz druge generacije poraz, ve?ina jih pa tukaj trdi, da ni tako. Si celo upam trditi, da je 1.8 s 120KM prve generacije (imamo eno tako doma) bolj ?iva kot 2.0 s 147KM** druge.

 

 

 

 

 

**155KM FL ?al nisem imel prilo?nosti sprobat tako, da ne bom ni? rekel - mogo?e jih je pamet sre?ala pa so odpravili lenobnost.

33112_1.png

Napisano

Pismo tule se bo diplomiralo.  :jezicek:  ?e se je ?lovek odlo?il za bencinarja, zanimajo ga IZKU?NJE Z MAZDO 6 2.0 BENCINAR, ne vem zakaj mu posku?ate vsiliti dizla? ?udi me, da ste pozabili ob omembi 2.5 bencinarja ponuditi ?e plinsko in?talacijo? :rolleyes:  Da ne omenjam nepotrebnih prepirov dizel vs benicnar. Dobil sem ob?utek, da s 150 konji ne bo mogel niti tovornjaka prehiteti, na cilj pa bo prihajal vedno vsaj 30% kasneje kot bi z dizlom?

 

Tudi sam nimam izku?enj s tem avtomobilom/motorno izvedbo in izgleda, da tudi ostali ne kaj dosti (testne vo?nje ne ?tejejo). Edino KAALman je lepo napisal, ?e zaradi njegovega opisa bi tudi sam pogledal ?e za 2,5. ?e so fantje vsaj toliko du?ice, da napi?ejo svoje izku?nje in kaj je treba paziti pri Mazdi 6 ne glede na motor bi bilo super, glede samega motorja pa sam ugibam in verjamem, da nima ravno kakih serijskih napak. Glede na opis tvoje situacije pa (kilometrina na leto, ?esa si navajen) sem prepri?an, da ti bo gotovo tudi 2.0 ?isto OK. ?e ima? pa mo?nost pa pojdi kako peljati pa bo? najbolj videl, kako ti ustreza. Odlo?itev je pa seveda tvoja.  :prstgor:

Napisano

Kaj pa sky active 165km motor. Pelko ga hvali :-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ej tudi meni ja ta novi motor sky acktive Ok...imel sem na testu cx5-mazdo 2.0 benzin 165 konji...odli?no super...pohvala motorju. LP ale?

Napisano

Sa?i ?elim uspe?en nakup in da bo zadovoljen z novo plehnato pridobitvijo. ?e bo? imel pa kak?en konkreten avto v mislih, pa ne pozabi tukaj prilepit povezave do njega.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tale avto poznam, sem ga mislil sam kupit, sam se takrat ni prodajal...v glavnem, avto za imet...

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7952080&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%202.5i%20GTA

Tole pa ?e eno iz primorske sem jaz gledal pa sem uzel tisto iz primorske.

Moram priznat da sem pozitivno presene?en kako vle?e in se rada zavrti. Pred tem sem imel bavarca ista ma?ina ista mo? samo ?estak,

Pa moram re? da bol vle?e mazda.

Je bil pa bavarc glede hrupa in izolacije kabine svetlobna leta pred mazdo pa je bil 8 let starej?i.

Napisano

?e mojih par besed....imam 2.0 (147KM) bencinarja na M6 in sem zadovoljen. Ni te?av s pospe?ki, razen kadar je avto poln (4 ali 5 oseb + prtljaga). Tukaj se pozna da ni navornik. Povrpre?na poraba odkar imam avto (3,5 let) je 8,05 litra. Ve?ina so to vo?nje od doma do slu?be (15 km na eno stran). AC 140-150km/h je poraba pod 8 litrov (2 v avtu).

Napisano

Ful vam hvala vsem za odgovore. Nisem ?e ni? nabavil, ko bom, pa obvezno slikco prpopam semle :) Meni se gre samo, da ni slu?ajno kakih napak oz. bolezni glede motorja, pogona... ker mislim imet avto vsaj 5 let. Bolj spra?ujem tudi ljudi izven foruma, bolj mi ve?ina odsvetuje mazdo - ne vem zakaj?? Eni pravijo-fordovi motorji... ok, kaj je pa narobe z njimi? Spet drugi pravijo ogromni po?eruhi, tretji pravijo slab pleh...itd. A vem, da si nih?e od teh ne lasti mazde :) Razen mojega mehanika - sam vozi stalno japonce, prisega na japonce, samo na mazdo ne... spet ne vem zakaj. Vidim pa da vas va?e kar slu?ijo. Kar se ti?e porabe pa primerjave vo?nje z dizlom, ni nobene panike, se bom ?e navadil. Zadnje dni vozim ?eninega cliota 1.2 in sem se ?e navadil :) vse se da, ?e se mora hehe.

Druga?e pa i??em letnik 2012, ne vem do kdaj so delali to?no predzadnji model, tanova 6ka mi je malo ?e predraga... malo mi je mimo, da prodam avto letnik 2009, pa da kupim 2008, ?eprav je tista bela 2.5 huda k pras..a, pa ?e km ima malo (?e so realni seveda). Po?asi bom iskal, ker se mi ne mudi. ?e bo pa kdo zvedel za kako, pa kar javite. Lp in hvala

Napisano

Hja logi?no, da mehanik pravi samo Mazde ne... njega skrbi biznis in pri Mazdah ga je za serviserje bolj malo. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Hja logi?no, da mehanik pravi samo Mazde ne... njega skrbi biznis in pri Mazdah ga je za serviserje bolj malo. :hudicek:

ej to je ?iva risnica .... :rispekt:  :D  :lol:  lp  :rolleyes:

Napisano

@Sa?a, v Sloveniji se mi zdi, da nasplo?no najve? "vedo" povedati o ne?em tisti, ki so sli?ali od bratovega so?olca, no od njegovega prijatelja, ki pa se to ni zgodilo njemi, pa? pa ?eni njegovega sodelavca, no v bistvu njeni sestri?ni.  :cheers:

 

?e povem svojo izku?njo z bencinsko Mazdo6, ki je bila sicer letnik 2003 in bencinska 2.3 (pa nima veze poskon?ost, to smo obdelali), ?elim povedat nekaj drugega in sicer, da sem jo kupil pri 254.000km na ?tevcu, kasneje jo vozil do 351.000km, vmes pa menjal sklopko, hladilnik in zglobe sem obnovil. Ko sem bil pred nakupom te Mazde rahlo skepti?en zaradi zelo ?tevilnih km-jev, ki ima prevo?enih, me je ?ef tega foruma (Bo?tjan), le mirno potola?il: "?lovk, ti samo kup, to je Mazda, to dewa!" Kratko in jedrnato, iz prve roke.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mazda, ni uporabljali nikoli Fordovih bencinskih motorjev (razen v Tributu), je pa Ford uporabljal Mazdine motorje (V6). Pleh pri starih ?esticah

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Samo je res, da ti mehaniki ne svetujejo kupit Mazde;kot je ?e napidal Boss se ve- ni? ve? biznisa.

Prej,ko sem vozil ?e Pugija sem bil stalno pri mehaniku .Ko je sli?al, da imam namen kupit Mazdo se je samo za glavo dr?al.

Od takrat naprej (v 8 letih) grem samo na redni servis ?e k njemu (razen zadnjih diskov in plo??ic, ki jih je tudi zamenjal) in se vedno smejim, da ni ve? biznisa. Mislim, da je tudi on po?asi vzljubil Mazdo saj me vedno ve? stvari spra?je o njej. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.