Skoči na vsebino

Žarnica in servis

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Boss, pa se recimo na FRA avtih izjemno rade krepavajo zarnice, upam da je Fiat kaj boljsi v tej prvini :)

 

 

Pri prvi sestici so meni tudi crkavale zarnice glavnih zarometov... vsakih par mesecev je bilo treba manjat kaksno zarnico... Od druge sestice dalje, ko imam ksenonske zaromete, pa dosedaj se nisem nikoli menjal nobene zarnice ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zatole in podobne se spla?a ?e imeti AMZS ?lanstvo. Veliko storitev pokriva, jaz grem danes AKU pogledat kon?no

 

http://www.amzs.si/si/408/Popusti_v_AMZS.aspx

 

Ja ... ampak sej gre? v to z mislijo ... how hard can it be - pih, zamenjava ?arnice... paravi dec to naredi z levo roko. :lol:

 

Uff akumulator - a mi kdo verjame, da imam notri ?e vedno originalni aku iz leta 2008, ko je bil avto kupljen? :blink:

Boss, pa se recimo na FRA avtih izjemno rade krepavajo zarnice, upam da je Fiat kaj boljsi v tej prvini :)

?al ne... ?e je sre?a zdr?ijo pol leta.

33112_1.png

Napisano

Moj fotr ma isto na mazdi 6 sekr originaln akumulator pa je 08 letnik :). Na mojmu je pa prejsni zdrzal 7 let, ker ko sem ga menjal sem v predalu nasel se racun in garancijo :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mene pa zanima, ?e kdo ve do koliko kelvinov (K) naj bi bilo max. priporo?ljivo za ?arnico, da zadeva oz. temperatura ni ?kodljiva za le?e oz. lu? samo? Ker ni nobena znanost, da so mazdine lu?i v podnu sem zasledil, da se da dobiti tudi ?arnice z 6000K (klasi?na ?arnica in ne HID kit). Sem mnenja, da je to ?e vse skupi premo?no za to moje klasi?no halogensko ohi?je in znajo posledi?no nastopiti te?ave, katerih pa no?em :). Sklepam, da je neka razumna/varna meja tam do 4000k, vendar je to samo moja domneva. Sem tudi ?e kar nekaj prebral okoli HID xenon kit-a, vendar me nekako ne prepri?a in poleg tega ?e na tehni?nem znajo srat, ?e ga vidijo.  Zanima me, ?e ima kdo izku?nje z malo "bolj" mo?nimi ?arnicami, ker sem zamenjal ?e od phillips blue vision, night vision itd. in imajo use skp isto svetilnost. Trenutno imam notri ?ist klasi?ne osram za 4? pa svetijo isto, kot recimo night vision k so ble 25?. Vem, da z nara??anjem kelvina nara??a tudi barva snopa (bolj modra), vendar bi rad neki naredil, ker to res bogo sveti...sploh v primeru slabega vremena ali de?ja. Govora je pa o halogenskih ?arometih, kateri so bili slabo leto nazaj tudi spolirani.

Napisano

Kelvini so oznaka za barvo svetlobe ne pa mo?. Tudi ?e da? 9000K ti nebo lu?i uni?ilo zaradi tega. Videl pa ravno tako ne bo? bolje zaradi ve? K.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kelvini so oznaka za barvo svetlobe ne pa mo?. Tudi ?e da? 9000K ti nebo lu?i uni?ilo zaradi tega. Videl pa ravno tako ne bo? bolje zaradi ve? K.

Ve? ko ima ?arnica kelvinov , ve? oddaja UV ?arkov , ti so strupeni za projektorje.

Napisano

Kelvini so oznaka za barvo svetlobe ne pa mo?. Tudi ?e da? 9000K ti nebo lu?i uni?ilo zaradi tega. Videl pa ravno tako ne bo? bolje zaradi ve? K.

S tem se lih ne strinjam, da kelvini ne igrajo nic pri tem. Recimo pri 5000K je svetloba bolj bela in je posledicno tudi vecja preglednost na cesto (usaj meni), kot pa recimo tale poscana rumena svetloba k ma 2500-3000K. Se strinjam, da ne pripomore k temu da bi bila svetilnost daljsa, vendar pa definitivno pripomore k boljsemu pregledu na cesto.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Da ne odpiram svoje teme. Katera zarnica je za osvetljitev zadnje tablice (2009 mazda 6). Predvsem katere LED je ok saj navadno sem ze cca 4* menjal.

Napisano

Te ledice od philipsa pa od osrama so petarda in so vredne tok denarja. Svetloba je cist drugacna od npr. kitajskih. Poleg tega te kitajske ledice po hitrem postopku crknejo ali pa zacnejo utripat. Je pa drgac prepovedano imeti led pozicijo in je kazen 500?. Naceloma se v to ne vtikajo, ampak nikoli ne ves. Jest sem recimo imel vse led (parkirne, rikverc, registerska, zmigavci) in pa xenon kit pa nikoli problema :). Ce si slucajno iz gorenjskega konca ti lahko dam ene par ledic (kitajskih), da vidis kako izgleda. Prva generacija ima isto podnozje - W5W (pozicija, za registrsko, stropne...)

Napisano

A to so potem take, da full mocno osvetlijo tablico in cesto za avtom in so vcasih kar malo motece, ker orevec svetijo... Na tablico se pa itak slabse vidi, ker so premocne ledice in prevec hladna svetloba... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zakaj orignal ni ok? Tablica zadaj mora biti reflektorsko osvetljena, zadnje lu?i pa ugasnjene...

Va?no spredaj led dnevne lu?i in led lu?i za registrsko tabico...zanimivo...

Napisano

A to so potem take, da full mocno osvetlijo tablico in cesto za avtom in so vcasih kar malo motece, ker orevec svetijo... Na tablico se pa itak slabse vidi, ker so premocne ledice in prevec hladna svetloba... ;)

Te ki jih omenjam niso take. Vem pa kah mislis, tisto je res cesko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne tisto omg. To normalno osvetli tablico in ni cel reflektor, da se registerska kar sveti. Te, katere ti mislis imajo mnogo vec led chipov in to ponavadi pase samo na bmwja :P

 

Saj zadnje luci so ugasnjene. Govorim za vzvratne luci, sepravi ko prestavis v vzvratno se je pri led zarnicah dobesedno naredil dan. Meni je to sploh prav prislo glede na to da sem imel zadnje sipe zatemnjene na max.

  • Jest je spremenil naslov v Žarnica in servis

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.